Klopt, had er ook meer van verwachtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:14 schreef Moira het volgende: [..] Ik krijg ook bij lange na niet de fijne Zuid-Afrika vibes die ik in 2013 kreeg, puur door de gebruikte shots/tv-makerij niet
![]()
Ja als je dan toch dezelfde locatie voor het eerst voor een 2e keer gaat bezoeken moet je er ook voor zorgen dat de 2e keer dan op z'n minst de 1e matchtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:16 schreef Koen66 het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Klopt, had er ook meer van verwacht
Wie is Katie nou weer?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Maar dit vonden ze dus allemaal sowieso wel, want Katie vertelde de locatie gewoon.
wat is er met de shots?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik krijg ook bij lange na niet de fijne Zuid-Afrika vibes die ik in 2013 kreeg, puur door de gebruikte shots/tv-makerij niet
Ik heb 2013 niet gezienquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja als je dan toch dezelfde locatie voor het eerst voor een 2e keer gaat bezoeken moet je er ook voor zorgen dat de 2e keer dan op z'n minst de 1e matcht
Het spook.quote:
Ga 2013 terugkijkenquote:
Heel veel had ook gewoon ergens in Europa kunnen zijn ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zie vooral veel binnenkanten van gebouwen en weinig Zuid-Afrika
ja dat is zeker jammer..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zie vooral veel binnenkanten van gebouwen en weinig Zuid-Afrika
Verkeerde karaktereigenschapquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef jcdragon het volgende:
Ik weet ook niet wat er gebeurd is. Waarom doet Ranomi niet mee?
Was het vorige keer ook in herfst /winter opgenomen?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel veel had ook gewoon ergens in Europa kunnen zijn ja.
Hoeven ze niet eens heel veel voor te doen zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Productie zit te juichen, geld van Ranomi uit de pot!
Dat is meestal wel rond dezelfde tijd ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was het vorige keer ook in herfst /winter opgenomen?
Vilein?quote:
Daniel is niet de mol denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:22 schreef Moira het volgende:
Maar dit is juist onverdacht van Daniël dan toch? Als hij de mol was zou hij wel weten juist de andere envelop te openen om dus geen +2500 te krijgen?
Misschien komt er volgende week wel een opdracht waarin het geld eruit gespeeld kan worden!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:22 schreef Moira het volgende:
Maar dit is juist onverdacht van Daniël dan toch? Als hij de mol was zou hij wel weten juist de andere envelop te openen om dus geen +2500 te krijgen?
En anders die daarna welquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien komt er volgende week wel een opdracht waarin het geld eruit gespeeld kan worden!
9/10 dat dat gewoon onderdeel is van zijn, laten we zeggen, bijzondere standaardkledingkeuze.quote:
Ik kan mij niet voorstellen dat de mol zo weinig in beeld is en zo weinig bepalend bij opdrachten.quote:
Maar ze is niet significant minder in beeld ofzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat de mol zo weinig in beeld is en zo weinig bepalend bij opdrachten.
Of als mol heeft ie lopen klootviolen met het andere geld en dat zit in het kistje van de uitgeschakelde ranomi. Geldverlies en niet verdacht want wel wat geld binnen gebracht..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:22 schreef Moira het volgende:
Bij Jurre denk ik altijd meer aan een typetjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
9/10 dat dat gewoon onderdeel is van zijn, laten we zeggen, bijzondere standaardkledingkeuze.
Annick, maar die was zo dom dat ze vergat dat ze de mol was en toen moest ze vorige week weg.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar wie dan wel?Ranomi? Of Jurre?
Het is ook gewoon Owen Schumacher.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Jurre denk ik altijd meer aan een typetje
In beeld misschien niet. Maar wel degene waarvan je het meest denkt oh die doet ook nog mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ze is niet significant minder in beeld ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |