Idd. Gewoon de eieren breken en op het plankje blijven.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:42 schreef monkyyy het volgende:
Als je gewoon op het plankje blijft staan is er toch niets aan de hand, hij zei niet dat de eieren niet mochten breken
Dan eten ze een vegane maaltijd 's avonds?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb even gemist, wat als die eieren breken?
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan eten ze een vegane maaltijd 's avonds?
Niks over gehoord.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:42 schreef SilverEyes het volgende:
Heb ff uitleg gemist, krijgen ze mingeld/strafgeld voor elk gebroken ei?
Volgens mij is daar niks over gezegd.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb even gemist, wat als die eieren breken?
Maar dan ga je toch gewoon elke keer gelijk op die eieren stampen?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij is daar niks over gezegd.
Zou ik wel doen ja…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch gewoon elke keer gelijk op die eieren stampen?
Genoeg voor drie man/vrouwquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zijn anders ook wel erg grote uitsmijters...
Ja. Wat dus ook mocht. Maar doordat ze er zijn denk je als deelnemer dat zoiets niet mag ook al is dat niet gezegd.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch gewoon elke keer gelijk op die eieren stampen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |