quote:Op maandag 30 januari 2023 12:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij wist vrijdag nog niet of hij het het geld waard vond.
En ja ZS. Ik ben er alleen de zondag dus. De persoon die eerder in de wachtrij stond haalde alleen tickets voor zichzelf. Ik noem geen namen, maar het gaat woensdag koffie drinken
Wij overlappen daarnaast iets te hard in duizend andere zaken dus ja, dat komt vast helemaal goed. En met goed bedoel ik puinhoop met nasleep van anderhalf jaar qua damage control. Minstens.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:29 schreef Lonaa het volgende: [..] Wij hebben ook wel een stukje overlap en we moeten nog een keer uit samen.
![]()
Ik onthoud mij van ieder commentaar.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Wij overlappen daarnaast iets te hard in duizend andere zaken dus ja, dat komt vast helemaal goed. En met goed bedoel ik puinhoop met nasleep van anderhalf jaar qua damage control. Minstens.
quote:Op maandag 30 januari 2023 12:33 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja, niet verbaasd over die actie.Past wel geloof ik @:Troel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
De beste douchebeurten zijn douchebeurten die dienen als bewijsmateriaalvernietiging!quote:Op maandag 30 januari 2023 12:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Reminds me, ik moet nog even heel erg douchen zo.
quote:Op maandag 30 januari 2023 12:35 schreef Troel het volgende:
[..]Je klinkt wel alsof dat een goed idee is. Waarom heb je dat tot 2x toe niet doorgezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
* Lonaa mompelt iets over onafwasbaar bewijsmateriaal.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:35 schreef minilot het volgende:
[..]
De beste douchebeurten zijn douchebeurten die dienen als bewijsmateriaalvernietiging!
Sop ze!
Bedekkende kleding dan maar. Ook fijnquote:Op maandag 30 januari 2023 12:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
* Lonaa mompelt iets over onafwasbaar bewijsmateriaal.
Ik heb dat tot twee keer toe wel doorgezet, maar ben een sucker als het gaat om volhouden en ik vind het ergens ook zielig?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je klinkt wel alsof dat een goed idee is. Waarom heb je dat tot 2x toe niet doorgezet?
Heb je weer touwtje gesprongen?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
* Lonaa mompelt iets over onafwasbaar bewijsmateriaal.
Ik weet niet of ik voor relatieadvies bij haar terug zou gaan maar ik snap wel wat je zegt.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb dat tot twee keer toe wel doorgezet, maar ben een sucker als het gaat om volhouden en ik vind het ergens ook zielig?
En ze kent me wel door en door en dat is ergens wel fijn als je aan het daten bent? Dat je dan iemand hebt die je op de terugweg op de fiets belt en meteen kan zeggen of je enthousiast bent of niet of dat je misschien beter niet nog een keer kan afspreken... Maarja, dat probleem is opgelost
Whahahahahquote:Op maandag 30 januari 2023 12:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voor relatieadvies bij haar terug zou gaan maar ik snap wel wat je zegt.
En dat je dan je date gaat verdedigen.. dan weet je dat het goed zit..quote:Op maandag 30 januari 2023 12:41 schreef Troel het volgende:
[..]
WhahahahahSoms is het juist heel geschikt om dat te vragen aan iemand die totaal anders in elkaar zit
Oh, wat een tof cadeau zeg!quote:Op maandag 30 januari 2023 13:29 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn jarige kuiken krijgt kaartjes voor zijn eerste concert van zijn lievelingsband cadeauIk ben zo benieuwd wat hij vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Wat een rake, prachtige omschrijving.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:41 schreef minilot het volgende:
Ah, Rammsteinconcerten.. Toch een beetje de Toppers voor mensen met een minder weerzinwekkende smaak
Het is ook geen slecht ding.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:44 schreef Barreltje het volgende:
Ey.. ik ga alleen maar mee hoor..ik was er zelf geloof ik niet heen gegaan..
Hoho, ik zei dat de vanille smaakt naar vanillemilkshake en dat de chocolade smaakt naar chocolademelkquote:Op maandag 30 januari 2023 11:08 schreef minilot het volgende:
Oordeel: het is niet heel vies maar het is absoluut geen oprechte aderdichtslibbende lekkere chocolademilkshake. Sorry @:vlindertje89! Wanneer heb je voor het laatst een echte milkshake op?
Godver, gelachen.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:41 schreef minilot het volgende:
Ah, Rammsteinconcerten.. Toch een beetje de Toppers voor mensen met een minder weerzinwekkende smaak
De toppers?quote:Op maandag 30 januari 2023 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godver, gelachen.
* IJsdraakje heeft ze meermaals live gezien inmiddels
Oh! My bad. Ik test de vanilleversie woensdagquote:Op maandag 30 januari 2023 13:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Verder nog zonder bijlees, maar:
[..]
Hoho, ik zei dat de vanille smaakt naar vanillemilkshake en dat de chocolade smaakt naar chocolademelkdaar sta ik nog steeds achter.
De laatste keer dat ik echte chocolademelk dronk was een tijdje geleden, dat wel. Maar ik vind hem wel oprecht echt lekker (en de vanille dus ook), terwijl ik zeker niet alle protein drinks lekker vind
quote:Op maandag 30 januari 2023 13:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, wat een tof cadeau zeg!Laat je hier weten wat -ie ervan vond?
Haha ben benieuwd wat je daarvan vindt. Als je die ook niet lekker vindt kun je me alsnog de milkshake vraag stellenquote:Op maandag 30 januari 2023 13:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh! My bad. Ik test de vanilleversie woensdag
Ja, hier had ik ook al wat over gezegd.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:11 schreef fietsie het volgende:
Ik ging naar een werkbespreking op de fiets. Met 28km/h gemiddeld.
Ik kwam ook weer vanuit de werkbespreking terug naar huis. Met net geen 14km/h gemiddeld.
Conclusie: het waait.
Dat was vast in het vorige topic?quote:Op maandag 30 januari 2023 14:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, hier had ik ook al wat over gezegd.
Hier ook een enorme waai. En heuvel op dus vroeg van huis, moet ik nog wachten in wachtruimte van de wachtkamerquote:Op maandag 30 januari 2023 14:11 schreef fietsie het volgende:
Ik ging naar een werkbespreking op de fiets. Met 28km/h gemiddeld.
Ik kwam ook weer vanuit de werkbespreking terug naar huis. Met net geen 14km/h gemiddeld.
Conclusie: het waait.
Ja, het waait.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:15 schreef Candaasje het volgende:
Hallo, de helft van het glaswerk ligt hier uit de kozijnen. Wrijf het nog even in dat het waait
Daar moet ik nog gaan teruglezen want is was zowaar ook naar een nuttige serieuze werkbespreking dus laptop niet open gehadquote:
Ik trof het aan. Het was dat plus of min 1.quote:
Logisch, wie kiest er nou voor de tonijn. Ik heb al jaaaaaren geen Big American gegeten, maar als je er iets van moet kiezen dan moet je voor de minst Italiaanse opties gaan. Hawai dus uiteraard. En de, onpopulaire mening, variant met spinazie en kaas. Want dat is geen pizza maar wel gewoon een lekker borrelbrood.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:17 schreef junkiesietze het volgende:
KLB / Big Americans Tuna melt nergens meer verkrijgbaar
Zere bovenrug en schouders van het kajakken en het mountainbiken. Ik reed op een geleende fiets (geleend van leuke-jongen-van-sportclub; ik kan ook rapporteren dat m'n crush op hem STUKKEN verminderd is inmiddels, viel te verwachten sinds J) en de fiets was net wat te groot waardoor ik iets te veel voorover zat --> zere schouders/nek.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Die schoorsteen!Wat klinkt dit allemachtig tof zeg, dank voor het het miniatuurverslag! Hoe is het met de spierpijn?
Ik heb niets hoeven te verdedigen en vooralsnog is iedereen blij met me.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En dat je dan je date gaat verdedigen.. dan weet je dat het goed zit..
quote:Op maandag 30 januari 2023 14:24 schreef fietsie het volgende:
Klopt het dat het van Blijdorp naar Black Smoke BBQ dingesn prima makkelijk te lopen is, ook voor mensen met een voetblessure ?
Je had het gemerkt als het anders was geweest hoor.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb niets hoeven te verdedigen en vooralsnog is iedereen blij met me.Voor zover ik weet dan
quote:Op maandag 30 januari 2023 13:35 schreef minilot het volgende:
Günthers eerste concert was The Cure in Hyde Park in Londen, maar toen was -ie pas een half jaar oud dus dat telt niet echtLeuk! Die van mij zouden voor het eerst meegaan naar een concert van Sonata Arctica, maar toen kwam de Hermes House Band tussendoor en later bedacht ik me dat ze meegeweest waren naar het BAM festival en verschillende zonerfeesten, dus het 'eerste' was een beetje misplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Maar... maar... Sonata Arctica!quote:Op maandag 30 januari 2023 14:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb niets hoeven te verdedigen en vooralsnog is iedereen blij met me.Voor zover ik weet dan
[..]
Leuk! Die van mij zouden voor het eerst meegaan naar een concert van Sonata Arctica, maar toen kwam de Hermes House Band tussendoor en later bedacht ik me dat ze meegeweest waren naar het BAM festival en verschillende zonerfeesten, dus het 'eerste' was een beetje misplaatst.
Hahahaha, de pubers moeten elkaar nog ontmoetenquote:Op maandag 30 januari 2023 14:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je had het gemerkt als het anders was geweest hoor.
Ohh! Ik zit pas op 3 of zo, waarvan 2 akoestisch.quote:
Ik vind akoustisch dus echt wel minder mooi. We waren in november? oktober? in 013. Voorprogramma was tenenkrommend. Acoustische heavymetal is niet mijn ding, en acoustisch zwaaien met haren is uhm. Lachwekkendquote:Op maandag 30 januari 2023 14:41 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ohh! Ik zit pas op 3 of zo, waarvan 2 akoestisch.
Zeker eens meenemen voor wat muzikale opvoeding hoor
Uhuh misschien had ik preciezer in mijn bewoordingen moeten zijn; het is zeker een half uurtje lopen, maar is het ook aan te raden, qua savonds?quote:Op maandag 30 januari 2023 14:38 schreef Blues het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(in je pauze van thuiswerken mot je toch iets doen nietwaar)
Ja zeker, ik hoop dat de volgende tour ook weer een 'gewone' is. Ik was ook in 013 maar had het voorprogramma geskipt. Die combi lijkt mij ook niet zo'n succes inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2023 14:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind akoustisch dus echt wel minder mooi. We waren in november? oktober? in 013. Voorprogramma was tenenkrommend. Acoustische heavymetal is niet mijn ding, en acoustisch zwaaien met haren is uhm. Lachwekkend
Gewoon zorgen dat jouw mes langer isquote:Op maandag 30 januari 2023 14:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh misschien had ik preciezer in mijn bewoordingen moeten zijn; het is zeker een half uurtje lopen, maar is het ook aan te raden, qua savonds?![]()
In het centrum kan ik mn weg wel vinden in het donker maar daar kom ik eigenlijk nooit, en het was ooit ehm. Niet de topwijk.
Dan waren we er tegelijkertijd.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:45 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja zeker, ik hoop dat de volgende tour ook weer een 'gewone' is. Ik was ook in 013 maar had het voorprogramma geskipt. Die combi lijkt mij ook niet zo'n succes inderdaad
Ik ben denk ik niet de juiste persoon om dit te vragen. Maar ik vond deze buurt niet het leukste om in de avond door te moeten wandelen (samen met mijn man).quote:Op maandag 30 januari 2023 14:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh misschien had ik preciezer in mijn bewoordingen moeten zijn; het is zeker een half uurtje lopen, maar is het ook aan te raden, qua savonds?![]()
In het centrum kan ik mn weg wel vinden in het donker maar daar kom ik eigenlijk nooit, en het was ooit ehm. Niet de topwijk.
Dat je dan marshmallows voor op de chocolademelk kunt gaan halen omdat je online gezien hebt dat ze die in het assortiment hebben....quote:Op maandag 30 januari 2023 15:17 schreef Morgane89 het volgende:
Ik ontdekte net dat de supermarkt zo dichtbij m'n nieuwe huis is dat ik 'm kan zien vanaf m'n kantoor op de 1e verdieping. Gevaarlijk
Ik herinner me van toen ik nog in die hoek van 't land woonde ook niet heel.... veel licht. Enzo.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben denk ik niet de juiste persoon om dit te vragen. Maar ik vond deze buurt niet het leukste om in de avond door te moeten wandelen (samen met mijn man).
Ja, zoietsquote:Op maandag 30 januari 2023 15:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat je dan marshmallows voor op de chocolademelk kunt gaan halen omdat je online gezien hebt dat ze die in het assortiment hebben....
Ik fietste net dus tegen <insert groot getal van @Lonaa > wind in, en had halverwege de optie een supermarkt te bezoeken met als reden "het avond eten".quote:
Gevaarlijk, hard fietsen maakt hongerig.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik fietste net dus tegen <insert groot getal van @:Lonaa > wind in, en had halverwege de optie een supermarkt te bezoeken met als reden "het avond eten".
Het kostte behoorlijk wat zelf overreding diit niet te doen.
Ik kan me daarom prima inbeelden dat een supermarktlogo vanaf de thuiswerkplek een zekere... aantrekkingskracht heeft...
Er waren visioenen van de vis-verkoop wagen die er vaak staatquote:Op maandag 30 januari 2023 15:24 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Gevaarlijk, hard fietsen maakt hongerig.
Ik probeer altijd voor de hele week in 1 keer boodschappen te gaan doen. Zonder honger.
quote:Op maandag 30 januari 2023 15:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er waren visioenen van de vis-verkoop wagen die er vaak staat
Nee handig! altijd voorraadquote:Op maandag 30 januari 2023 15:17 schreef Morgane89 het volgende:
Ik ontdekte net dat de supermarkt zo dichtbij m'n nieuwe huis is dat ik 'm kan zien vanaf m'n kantoor op de 1e verdieping. Gevaarlijk
quote:Op maandag 30 januari 2023 15:27 schreef fietsie het volgende:
Wat wel cool was; ik was dus bij een collega ziekenhuis waar ik al sinds 2007 op de IT afdeling over de vloer kwam, en waar het meerendeel van de mensen al werkt sinds methusalem.
Ik werd vandaag drie keer tegengehouden met de vraag wie ik was en wat ik daar op die afgesloten afdeling kwam doen.
Het dieet (en het laten groeien van haar) werkt.
Dat kan ik me goed voorstellen ja, zeker na vanmorgenquote:Op maandag 30 januari 2023 15:35 schreef Candaasje het volgende:
Hij kwam niet meer bij en vond het fantastisch
Que?quote:Op maandag 30 januari 2023 15:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen ja, zeker na vanmorgen
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2023 15:27 schreef fietsie het volgende:
Wat wel cool was; ik was dus bij een collega ziekenhuis waar ik al sinds 2007 op de IT afdeling over de vloer kwam, en waar het meerendeel van de mensen al werkt sinds methusalem.
Ik werd vandaag drie keer tegengehouden met de vraag wie ik was en wat ik daar op die afgesloten afdeling kwam doen.
Het dieet (en het laten groeien van haar) werkt.
Nee de posts van morgen die komen vanzelf een keer.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ooooh. zo. Ik dacht dat je hintte op de posts van morgen hier ofzo
quote:Op maandag 30 januari 2023 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee de posts van morgen die komen vanzelf een keer.
Ik ben altijd fruitig, dat weet je tochquote:Op maandag 30 januari 2023 15:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Je bent te fris en fruitig fiets. Ik ben niet helemaal scherp (meer).
team ananas op pizza enzo, I knowquote:Op maandag 30 januari 2023 15:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben altijd fruitig, dat weet je toch
En wat doet dit nu met je?quote:Op maandag 30 januari 2023 15:53 schreef Barreltje het volgende:
dat je helemaal klaar zit voor je online therapie sessie en je in de zoom agenda kijkt en ziet dat ie vandaag niet is , omdat het zo goed met je gaat dat je nu maar om de week een sessie hebt..
Dat wilde ik vandaag ook. Maar ik schrok een beetje van de prijzen van de verse groentenquote:Op maandag 30 januari 2023 15:24 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Gevaarlijk, hard fietsen maakt hongerig.
Ik probeer altijd voor de hele week in 1 keer boodschappen te gaan doen. Zonder honger.
Persoonlijk heb ik wel goede ervaringen met verse groenten die nog flinke bewerking vragen; dus bospeen vs geschrapt e.d. Daar zit nog best een aardig bespaar potentieel. Een hele witte kool vs gesneden ed.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat wilde ik vandaag ook. Maar ik schrok een beetje van de prijzen van de verse groenten![]()
En daar sta je dan met je goede voornemens om gezonder te gaan eten enzo. Zeker omdat dat misschien wel het snelst effect heeft (de ijsthee laten staan scheelt al een paar kilo)
Hoe meer mensen in mijn omgeving opzwepend praten over sporten, hoe meer ik ook zelf de neiging heb om wat te gaan doen. En als ik dan de vooruitgang zie van bepaalde mensen dan wil ik dat ook. En ik wil ook kunnen opscheppen over wat ik gedaan hebDus ik ga vanavond voor het eerst in tijden weer eens kijken bij boogschieten en ik hoop echt heel erg dat mijn pols dan ook mijn boog kan houden.
O en dus een stomme kant en klaar maaltijd met 30% korting. Want dat was wel betaalbaar.
Soms heb je van die dagen. Dan wil zelfs het tre..... ooow wacht dat was het vorige topic. Deze was Barreltje-vriendelijkquote:Op maandag 30 januari 2023 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik stopte vanochtend halverwege mn training want ik moest huilen. #motivatie
Ja, maar je mag ook gewoon verdrietig zijn hequote:Op maandag 30 januari 2023 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik stopte vanochtend halverwege mn training want ik moest huilen. #motivatie
Ja, dat gebeurt ook.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen. Dan wil zelfs het tre..... ooow wacht dat was het vorige topic. Deze was Barreltje-vriendelijk
Ik keek dus naar sperziebonen, broccoli, bloemkool e.d. gewoon uit het schap, niet uit de koeling. De komkommers waren wél goedkoop, dus daar heb ik ee flink wat van mee (zijn de hamsters ook dol op).quote:Op maandag 30 januari 2023 16:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik wel goede ervaringen met verse groenten die nog flinke bewerking vragen; dus bospeen vs geschrapt e.d. Daar zit nog best een aardig bespaar potentieel. Een hele witte kool vs gesneden ed.
Meer letten op seizoensgroenten, scheelt ook een hoop geld.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik keek dus naar sperziebonen, broccoli, bloemkool e.d. gewoon uit het schap, niet uit de koeling. De komkommers waren wél goedkoop, dus daar heb ik ee flink wat van mee (zijn de hamsters ook dol op).
Je doet dat niet andersom?quote:Op maandag 30 januari 2023 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net uitstekende weekboodschappen gedaan. Een goede tgtg-box, goede aanbiedingen en goede afprijzingen bij Lidl. Goede aanbiedingen bij AH. Ik word daar helemaal blij van.
Morgen eens uitzoeken wat ik deze week allemaal ga maken met deze boodschappen.
Inderdaad. En diepvriesgroente kopen.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meer letten op seizoensgroenten, scheelt ook een hoop geld.
Ja, maar de hele week witlof is ook zoiets (boerenkool e.d. is alleen maar iets wat ik eet als ik daarna in quarantaine moet vanwege de nucleaire gassen die vrijkomen en de bijbehorende krampen)quote:Op maandag 30 januari 2023 16:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso ruk. Als ik een week alleen ben is het koken zoveel simpeler. Mijn pubers lusten gewoon weinig en heb niet altijd de puf om meerdere smaken op tafel te zettenquote:Op maandag 30 januari 2023 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Inderdaad. En diepvriesgroente kopen.
Je kunt ook op de website van AH (bijvoorbeeld) budgetmaaltijden zoeken. Naar aanleiding daarvan een weekmenu maken in plaats van pas in de winkel.
Meestal niet neequote:
Lussikniepubers maken het leven wel heel ingewikkeld lijkt mequote:Op maandag 30 januari 2023 16:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso ruk. Als ik een week alleen ben is het koken zoveel simpeler. Mijn pubers lusten gewoon weinig en heb niet altijd de puf om meerdere smaken op tafel te zetten
Het probleem zit hem vooral bij mij. Poot stijf houden en niets anders geven zou een optie kunnen zijn, maar dat vergt ook veel energiequote:Op maandag 30 januari 2023 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lussikniepubers maken het leven wel heel ingewikkeld lijkt me
Moeilijk hoor. Ik heb geen kinderen dus heb er geen ervaring mee maar het is vast niet makkelijk.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Het probleem zit hem vooral bij mij. Poot stijf houden en niets anders geven zou een optie kunnen zijn, maar dat vergt ook veel energie![]()
Ze zijn gewoon verwend
Bij hadden we ook altijd 2 soorten groenten. Vooral omdat mijn vader heel erg moeilijk was qua eten en mijn moeder vond dat ze het niet kon maken om wel voor hem, en niet voor ons kinderen iets lekkers te koken. Maar waar mijn vader tot zijn dood lastig is gebleven zijn wij veel meer gaan eten.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Het probleem zit hem vooral bij mij. Poot stijf houden en niets anders geven zou een optie kunnen zijn, maar dat vergt ook veel energie![]()
Ze zijn gewoon verwend
dat heb je helemaal niet door ..quote:Op maandag 30 januari 2023 17:18 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond naar Babylon in de bios, waarom moet doe film ruim 3u duren
Ik hoop hetquote:Op maandag 30 januari 2023 17:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat heb je helemaal niet door ..
Wanneer krijgt je gesprek + uitslag?quote:Op maandag 30 januari 2023 16:42 schreef Kaatje1 het volgende:
CT scan overleefd. Da's dus (maar dat weten jullie vast) de niet enge versie van de scan's. Was veel te vroeg maar te zien aan mijn fiets heb ik een bui ontlopen. De scan was snel klaar. Daarna even naar Amazing Oriental om oa shallot sauce te kopen (aanrader van Robin en erg lekker), meteen nog wat andere dingen meegenomen (maar ik zie daar vaak door de bomen het bos niet meer) en zag "pickeled olive" staan. Dat blijkt ook gruwelijk lekker.
2 maart heb ik nog 2 onderzoeken (plassen op een speciaal toilet) en een blaasonderzoek met camera (brrrrr). En dan krijg ik volgens mij ook de uitslag.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Wanneer krijgt je gesprek + uitslag?
Ik wil t ook binnenkort kopen, lijkt me zooo zalig!
Niet ingewikkelder dan pubers die ineens geen vlees en melk meer willen of denken een beetje allergisch te zijn voor gluten.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lussikniepubers maken het leven wel heel ingewikkeld lijkt me
Dit doe ik ook wanneer het weer het seizoen is voor de goedkoopste broccoli en courgettes.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:29 schreef gcjoel het volgende:
Ja ik heb makkelijk praten hoor, ik koop nog steeds geen groente.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit doe ik ook wanneer het weer het seizoen is voor de goedkoopste broccoli en courgettes.Maar dit is toch altijd wel een beetje de periode waarin ik toch altijd een beetje moet zoeken.
Een blaasonderzoek met een camera klinkt ook niet echt tof. Vervelend dat 2 maart nog wel even duurt, je wil het eigenlijk gewoon zo snel mogelijk achter de rug hebben.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:50 schreef Kaatje1 het volgende:
2 maart heb ik nog 2 onderzoeken (plassen op een speciaal toilet) en een blaasonderzoek met camera (brrrrr). En dan krijg ik volgens mij ook de uitslag.
T is echt erg lekker. Denk haast dat ik de olijven pickle nog lekkerder vind.
Wat is een milieuvriendelijke droger en wasmachine? Nooit van gehoord.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:58 schreef Barreltje het volgende:
zo.. een milieuvriendelijke droger en wasmachine uitzoeken is toch een stuk duurder in aanschaf dan milleu onbewust zeg.. dan kan ik 6 machines kopen....
Mensen met een speciaal dieet zijn altijd lastig denk ik. Als het alleen voor jezelf is, valt het nog mee. Met kinderen er bij en hun diverse wensen wordt het al snel heel ingewikkeld. Dan doet de reden van dat dieet er weinig toe denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet ingewikkelder dan pubers die ineens geen vlees en melk meer willen of denken een beetje allergisch te zijn voor gluten.
Eet je nog steeds alleen uit de tuin?quote:Op maandag 30 januari 2023 17:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik heb makkelijk praten hoor, ik koop nog steeds geen groente.
Knap! Ik heb nog 1,5 bos. Ik wil het grotendeels invriezen om indien nodig toe te voegen aan gerechten.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:00 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg laatst overigens twee bossen bleekselderij in een TGTG en heb er eentje al gewoon gebruikt. Ik ben helemaal trots op mezelf. Okay, er zit maar 1 bos in 10 porties pastasaus, maar toch. Als bleekselderij-hater ben ik wel trots.
Jaaa die is mooi.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij zagen zateedag die Ierse film.
The banshees van dinges.
Geef die wel een 8!
Ja nog steeds. Veel stamppot nu.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is een milieuvriendelijke droger en wasmachine? Nooit van gehoord.
[..]
Mensen met een speciaal dieet zijn altijd lastig denk ik. Als het alleen voor jezelf is, valt het nog mee. Met kinderen er bij en hun diverse wensen wordt het al snel heel ingewikkeld. Dan doet de reden van dat dieet er weinig toe denk ik.
[..]
Eet je nog steeds alleen uit de tuin?
Wat is het verschil in smaak?quote:Op maandag 30 januari 2023 18:12 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb vanavond goulash gegeten die ik dit weekend had gemaakt in de slowcooker.
Uit de pan vind ik het lekkerder. Doe ik iets verkeerd, want volgens mij is iedereen altijd lyrisch over die dingen?
Heb je dit al eerder gehad?quote:Op maandag 30 januari 2023 17:50 schreef Kaatje1 het volgende:
en een blaasonderzoek met camera (brrrrr).
Gewoon minder smaak. Ja vlees is heb ik even aangebraden.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat is het verschil in smaak?
Wel het vlees even aangebraden in een pan?
Ik las lever ipv never en dacht hoe komen ze daar meer een cameraquote:Op maandag 30 januari 2023 18:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je dit al eerder gehad?
Want ik vond het heel erg meevallen. Alleen: laat never nooit niet iets dichtbranden in je blaas zonder verdoving! Ik dacht 'och, die camera zit er roch al in, dat zal wel los lopen' Slachtbank! En voor niets, want het probleem zat in mijn nier en niet in mijn blaas...
Nee nog nooit. Ik heb sinds eind september al tig keer blaasontsteking gehad en volgens de uroloog wijzen de bacteriën op stenen (nier/gal of zo) maar hij wil toch voor de zekerheid even kijken.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je dit al eerder gehad?
Want ik vond het heel erg meevallen. Alleen: laat never nooit niet iets dichtbranden in je blaas zonder verdoving! Ik dacht 'och, die camera zit er roch al in, dat zal wel los lopen' Slachtbank! En voor niets, want het probleem zat in mijn nier en niet in mijn blaas...
Ik gebruik inderdaad vaak wat meer kruiden bij de slowcooker. Wanneer ik hachee maak een laurierblaadje en een kruidnagel extra.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gewoon minder smaak. Ja vlees is heb ik even aangebraden.
Ik was zelfs bang iets teveel kummel te hebben gebruikt, maar daar proefde ik ook niet veel van.
Dat doe ik eigenlijk nooit, ik maak meestal eten voor in de vriezer, dus hachee, pastasaus, soepen etc. Alleen geen erwtensoep meer, da's me nog nooit goed gelukt.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de slowcooker-hype ook nooit echt begrepen. Ik dacht dat ik het heel gemakkelijk zou vinden om 's ochtends in op te zetten en dan 's avonds thuis te komen met warm eten. Maar toen was er corona en had ik het daarvoor ook niet nodig.
Maar vind je dat dan echt lekkerder uit de slowcooker? Ik vind dat zelf uit de pan eigenlijk al wel dikke prima. Maar ik ben sowieso team #minderkeukenmachines. Als het niet nodig is, vind ik de ruimte in m'n kasten veel meer waard.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit, ik maak meestal eten voor in de vriezer, dus hachee, pastasaus, soepen etc. Alleen geen erwtensoep meer, da's me nog nooit goed gelukt.
Ook maakte ik regelmatig bottenbouillon maar ik heb geen contact meer met m'n bottenleverancier. Moet het toch weer eens op de markt vragen.
Misschien moet ik volgend jaar ook mijn winterplannen uitvoeren ipv alles weg laten rottenquote:Op maandag 30 januari 2023 18:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nog steeds. Veel stamppot nu.
Aardappels beginnen nu wel op te raken. Oh en de uien waren al op.
Sowieso uit de tuin nog palmkool, boerenkool, spruitjes en pastinaak.
Ingekuild: wortels en biet
En dan nog van alles geweckt, ingevroren en gedroogd.
Nouja mijn ervaring is: het valt reuze mee!quote:Op maandag 30 januari 2023 18:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Ik heb sinds eind september al tig keer blaasontsteking gehad en volgens de uroloog wijzen de bacteriën op stenen (nier/gal of zo) maar hij wil toch voor de zekerheid even kijken.
Misschien moet ik volgend jaar ook mijn winterplannen uitvoeren ipv alles weg laten rottenquote:Op maandag 30 januari 2023 18:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In de slowcooker moet je minder vocht gebruiken omdat er niks verdampt. Kan te dun zijn?quote:Op maandag 30 januari 2023 18:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gewoon minder smaak. Ja vlees is heb ik even aangebraden.
Ik was zelfs bang iets teveel kummel te hebben gebruikt, maar daar proefde ik ook niet veel van.
Een met een A energie labelquote:Op maandag 30 januari 2023 18:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is een milieuvriendelijke droger en wasmachine? Nooit van gehoord.
[..]
Okay, je zou denken extra langzaam is van zichzelf al extra smaak. Ik tel kruidnagels en laurierblaadjes nooitquote:Op maandag 30 januari 2023 18:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik gebruik inderdaad vaak wat meer kruiden bij de slowcooker. Wanneer ik hachee maak een laurierblaadje en een kruidnagel extra.
Totdat je het vergeten bent. Ik tel ook niet echt, maar ik zoek vaak voor de slowcooker de wat grotere kruidnagels en laurierblaadjes uit. Ook omdat ik ze niet direct in de pan doe maar in een theezakjequote:Op maandag 30 januari 2023 18:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Okay, je zou denken extra langzaam is van zichzelf al extra smaak. Ik tel kruidnagels en laurierblaadjes nooitLaurier doe ik er altijd bij want dat hoort, maar ik zou de smaak niet herkennen
Een pastasaus maar ook stoofpeertjes vind ik echt lekkerder uit een slowcooker. Maar ik vind het grote voordeel dat ik weg kan gaan. Op het gasfornuis zou ik dat nooit doen.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar vind je dat dan echt lekkerder uit de slowcooker? Ik vind dat zelf uit de pan eigenlijk al wel dikke prima. Maar ik ben sowieso team #minderkeukenmachines. Als het niet nodig is, vind ik de ruimte in m'n kasten veel meer waard.
En ook nog prei, veeeel preiquote:Op maandag 30 januari 2023 18:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Stamppotje mee maken.quote:
Ja goeie, ik heb ook nog zoete aardappels dus kan ik jouw twist zelfs meenemenquote:Op maandag 30 januari 2023 18:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Stamppotje mee maken.Ik heb ze overigens in spekvet langzaam gebakken ipv gekookt zoals in het recept.
Ook wel de jus maken. Ik had srichia ipv sambal want geen sambal.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja goeie, ik heb ook nog zoete aardappels dus kan ik jouw twist zelfs meenemen
Beterquote:Op maandag 30 januari 2023 18:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben nu ook maar wat gedaan en het lijkt best goed uit te pakken qua hoeveelheden. Maar ik heb geen idee hoeveel we precies hadden dus dit jaar mag ik alles opnieuw uitvindenquote:Op maandag 30 januari 2023 18:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Beter![]()
Ik heb nog biet (een beetje), wortel, knolselderij, pompoen en prei. Geen idee hoe alles er aan toe is want het zit nog allemaal in de aarde. Op het laatst werd ik ziek dus ik heb de tuin niet afgemaakt. Ik heb vorige week wel wortels en prei geoogst met als doel het in te vriezen maar ben er nog niet aan toegekomen.
Godvrrrrrrrdomme. Ik heb er slecht van geslapen, dat ik zo naief en dom ben en denk aardig te zijn en vol vertrouwen zoiets afhandel en die mevrouw die me recht in de bek beleugend. Mijn ouders hebben er slecht van geslapen (zelfde overdenkingen). Kut-websites die maar zaken versturen met 'betalen achteraf' en zonder voldoende waarborgen (tekenen voor ontvangst, legitimatie, afgeven op pakketpunt). De bezorger die er vast voor op z'n lazer gaat krijgen terwijl die eigenlijk net als wij gewoon in goed vertrouwen dacht dat 'ie dat pakket hier best kon achterlaten. Uitgezocht hoe we aangifte konden en zouden gaan doen.quote:Zo werkt pakketjesfraude
De oplichter plaatst online een bestelling onder een valse naam en geeft uw adres op als afleveradres. In het bestelproces kiest hij ervoor om de aankoop achteraf te betalen. Na het plaatsen van de bestelling houdt de oplichter de verzending van het pakketje nauwlettend in de gaten. Zodra hij online ziet dat het pakketje bij u is bezorgd, komt hij bij u aan de deur.
Een foutje of oplichting?
De persoon die het pakketje bij uw thuis komt ophalen vertelt dat hij per ongeluk een verkeerd huisnummer heeft opgegeven. Een foutje kan natuurlijk gebeuren. U geeft daarom nietsvermoedend het pakketje aan deze persoon mee. Omdat het pakketje op uw adres in ontvangst is genomen, krijgt u achteraf de factuur en betalingsherinnering(en) toegestuurd. Terwijl u helemaal niets heeft besteld en het pakketje ook niet meer heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
We keken eergisteren Everything Everywhere All at Once en Jamie Lee Curtisquote:Op maandag 30 januari 2023 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Jaaa die is mooi.
Wel heel bijzonder.
Van Babylon heb ik eerlijk gezegd nog niet veel goeds gehoorden als ie ook nog eens zo lang duurt.....
Maar goed we doen ook dit jaar weer een poging om alle Oscarfilms te kijkenje moet er wat voor over hebben.
quote:Op maandag 30 januari 2023 18:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben nu ook maar wat gedaan en het lijkt best goed uit te pakken qua hoeveelheden. Maar ik heb geen idee hoeveel we precies hadden dus dit jaar mag ik alles opnieuw uitvinden
Ik uit hier veel wijsheden, dus ik begrijp je wel.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:52 schreef sigme het volgende:
@:myraela had nog iets gezegd waar ik helemaal mee eens was maar ik kan niet bedenken wat
quote:Op maandag 30 januari 2023 19:04 schreef sigme het volgende:
Vrijdag liep ik bij mijn vader over het erf en zag voor de deur (buiten dus) een bol.com-pakketje staan met een vreemde (bedrijfs)naam er op. Mijn vader & vriendin waren die dag op pad, dus ik leidde af dat de bezorger het daar gewoon neergezet had. Prima plek, dus ik heb het daar gelaten.
Zaterdag scharrelde ik daar weer rond, vader & vriendin waren toen wel thuis. Toen hing er een (beetje rare) mevrouw over het hek, die mij vroeg of er misschien een pakket bij ons bezorgd was, zij had per ongeluk een verkeerd adres opgegeven. Nou, ik wist direct welk pakket ze bedoelde, dus liep naar vader, vertelde van mevrouw, va gaf mij het pakket, ik bracht het naar mevrouw. Ik zei nog tegen haar 'fijn dat het nog terecht komt'. Zij mompelde wat en was ook zo weer vertrokken. Vader vertelde me daarna dat ze bedrijfsnaam op pakket nog geprobeerd hadden te vinden maar niet verder kwamen dan een bedrijfje in A'dam. Raar hoor.
Paar uur later schoot er opeens door mijn hoofd: er zal toch geen scam bestaan met pakketten?
Nou.
Euh.
Wel.
[..]
Godvrrrrrrrdomme. Ik heb er slecht van geslapen, dat ik zo naief en dom ben en denk aardig te zijn en vol vertrouwen zoiets afhandel en die mevrouw die me recht in de bek beleugend. Mijn ouders hebben er slecht van geslapen (zelfde overdenkingen). Kut-websites die maar zaken versturen met 'betalen achteraf' en zonder voldoende waarborgen (tekenen voor ontvangst, legitimatie, afgeven op pakketpunt). De bezorger die er vast voor op z'n lazer gaat krijgen terwijl die eigenlijk net als wij gewoon in goed vertrouwen dacht dat 'ie dat pakket hier best kon achterlaten. Uitgezocht hoe we aangifte konden en zouden gaan doen.
En bedacht dat we het even moeten rondvertellen, want men schijnt vaak in regio's/wijken een tijdje te opereren en onze buren zijn vast grotendeels net zulke naīeve plattelandsdorpelingen als wij.Ooh gelukkig! Maar je moet absoluut alert zijn met dit soort zaken. Gewoon niet aannemen als jouw adres er op staat. Dan verzenden ze het maar weer opnieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nou had ik het vast gewoon aangenomen, als het was aangeboden, maar in dit geval heeft helemaal niemand het aangenomen maar had de pakketbezorger het gewoon achtergelaten. Wat ik op zich toejuich, dat moet gewoon kunnen, hier zeker.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooh gelukkig! Maar je moet absoluut alert zijn met dit soort zaken. Gewoon niet aannemen als jouw adres er op staat. Dan verzenden ze het maar weer opnieuw.
Ja, absoluut, fijn dat dat kanquote:Op maandag 30 januari 2023 19:10 schreef sigme het volgende:
Nou had ik het vast gewoon aangenomen, als het was aangeboden, maar in dit geval heeft helemaal niemand het aangenomen maar had de pakketbezorger het gewoon achtergelaten. Wat ik op zich toejuich, dat moet gewoon kunnen, hier zeker.
Ja die is geniaalquote:Op maandag 30 januari 2023 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We keken eergisteren Everything Everywhere All at Once en Jamie Lee Curtis![]()
Woah!
Verder gaat het me hier veel te snel
Ik hoop dat die een paar mooie Oscars in de wacht sleeptquote:Op maandag 30 januari 2023 19:14 schreef Sarabi het volgende:
Ja die is geniaalals we tijd over hebben wil ik die graag nog een keer zien voor de Oscars.
@:sigme gelukkig kwam het goed! Ik zou er ook helemaal niet bij stil hebben gestaan.
quote:Op maandag 30 januari 2023 19:04 schreef sigme het volgende:
Vrijdag liep ik bij mijn vader over het erf en zag voor de deur (buiten dus) een bol.com-pakketje staan met een vreemde (bedrijfs)naam er op. Mijn vader & vriendin waren die dag op pad, dus ik leidde af dat de bezorger het daar gewoon neergezet had. Prima plek, dus ik heb het daar gelaten.
Zaterdag scharrelde ik daar weer rond, vader & vriendin waren toen wel thuis. Toen hing er een (beetje rare) mevrouw over het hek, die mij vroeg of er misschien een pakket bij ons bezorgd was, zij had per ongeluk een verkeerd adres opgegeven. Nou, ik wist direct welk pakket ze bedoelde, dus liep naar vader, vertelde van mevrouw, va gaf mij het pakket, ik bracht het naar mevrouw. Ik zei nog tegen haar 'fijn dat het nog terecht komt'. Zij mompelde wat en was ook zo weer vertrokken. Vader vertelde me daarna dat ze bedrijfsnaam op pakket nog geprobeerd hadden te vinden maar niet verder kwamen dan een bedrijfje in A'dam. Raar hoor.
Paar uur later schoot er opeens door mijn hoofd: er zal toch geen scam bestaan met pakketten?
Nou.
Euh.
Wel.
[..]
Godvrrrrrrrdomme. Ik heb er slecht van geslapen, dat ik zo naief en dom ben en denk aardig te zijn en vol vertrouwen zoiets afhandel en die mevrouw die me recht in de bek beleugend. Mijn ouders hebben er slecht van geslapen (zelfde overdenkingen). Kut-websites die maar zaken versturen met 'betalen achteraf' en zonder voldoende waarborgen (tekenen voor ontvangst, legitimatie, afgeven op pakketpunt). De bezorger die er vast voor op z'n lazer gaat krijgen terwijl die eigenlijk net als wij gewoon in goed vertrouwen dacht dat 'ie dat pakket hier best kon achterlaten. Uitgezocht hoe we aangifte konden en zouden gaan doen.
En bedacht dat we het even moeten rondvertellen, want men schijnt vaak in regio's/wijken een tijdje te opereren en onze buren zijn vast grotendeels net zulke naīeve plattelandsdorpelingen als wij.Ondanks de afloop herkende ik je verhaal, schijnt vaker te gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een keer een pakket (nou ja, achteraf bleek het op een Düsseldorfer kleine pallet te zijn geleverd) laten bezorgen bij m'n oom en tante in Duitsland. Die heeft eerst aangebeld, voordat ie het pakket ging uitladen, want mijn naam op dat adres, dat klopte niet
Kranplätze müssen verdichtet sein
Wij moeten sowieso naar buiten voor de hond dus dan lopen we er langs, dat scheelt wel. Kom nu namelijk ook helemaal niet in de moestuin verder.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb vooral helemaal geen zin om naar buiten te gaan dus ik koop mijn groenten ipv dat ik ze uit de tuin haalEn toen ik ze wel wilde uitgraven zaten ze vastgevroren
![]()
Ze maken een goede kansquote:Op maandag 30 januari 2023 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat die een paar mooie Oscars in de wacht sleeptIs er voor 11 genomineerd.
Och ja, dan bellen mensen jou natuurlijk. Verwijs je ze dan verder naar hulp? En helpt dat ook?quote:Op maandag 30 januari 2023 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Dankzij mijn werk ben ik op de hoogte van zo ongeveer alle scams, verhaal van sigme (zonder de laatste spoiler) hoor ik dagelijks meermaals.
Onderweg naar huis, werk liep uit dus nu pas 21:00 uur thuismorgenochtend ga ik toch ook maar naar huisarts voor oog, better safe than sorry.
Die wachttijdenquote:Op maandag 30 januari 2023 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och ja, dan bellen mensen jou natuurlijk. Verwijs je ze dan verder naar hulp? En helpt dat ook?
En goed dat je morgen naar de ha gaat
Ik heb ook een afspraak weten te regelenGewoon bij de huisarts, zoals mijn bedoeling was. Morgen bloed prikken en urine inleveren en dan 15 februari afspraak
Was eerste plekje voor niet-spoed
Als TikTok verslaafde was ik vandaag verkleed als een aldaar beroemde houthakker, incl bretels. Alleen geen bijl mee.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:52 schreef sigme het volgende:
@:fietsie leuk om niet herkend te worden met je wapperende manen. Nog wat fatsoenlijke kledij gevonden of liep je in sweater tot op je knieën?
Plofkipquote:Op maandag 30 januari 2023 20:41 schreef fietsie het volgende:
Wij deden kip-drumsticks in de instant pot op hoge druk, maar hadden trek.
Dus ipv langzaam natuurlijk de druk laten ontsnappen zoals in het recept stond, deed ik pulse relase...
Heel gek, alle pootjes hadden *ploef* gedaan![]()
Maar het was wel lekker 'moist'
quote:
Omdat de vele IP recepten die ik op youtube vond allemaal spraken van 5 minuten (drumsticks / dijen) tot 15 minuten (hele kip) hogedruk, en dan combineren met grillen of airfryeren.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fietsie, waarom doe je kip op hogedruk? Ik las al eerder dat je een hele kip ook op hoge druk hebt gedaan. Die van ons ging in de airfryer.
Ik ben het ook af en toe tegengekomen inderdaad. Het was me alleen niet helemaal duidelijk waarom ze dat doen.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat de vele IP recepten die ik op youtube vond allemaal spraken van 5 minuten (drumsticks / dijen) tot 15 minuten (hele kip) hogedruk, en dan combineren met grillen of airfryeren.
Om tot in de gewrichten gaar te garanderen, en rondom knapperig.
Nu was het recept in Saute stand aanbraden en dan 5 minuten hogedruk.
Met de steenoven durf ik dat ook wel aan (400-550 graden) maar met 180 graden in de IP.....quote:Op maandag 30 januari 2023 21:08 schreef Vanyel het volgende:
Kip is het lekkerst als ie net niet tot in de gewrichten gaar is
inb4 "dAaR kRiJg Je SaLmOnElLa VaN"quote:Op maandag 30 januari 2023 21:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben gangsta en geef geen fokquote:
Onze hele kip werd uitstekend gaar hoor. Dat is overigens ook de temperatuur waarop we hem in de oven doen. Kwestie van een vleesthermometer gebruiken.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met de steenoven durf ik dat ook wel aan (400-550 graden) maar met 180 graden in de IP.....
Als kind at ik tijdens het fonduen de kipfilet (stiekem) rauw op.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb/had dit met witte champignons.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als kind at ik tijdens het fonduen de kip (stiekem) rauw op.
Nog steeds een soort van guilty pleasure, hoewel ik het al eeuwen niet meer zo gegeten heb…
The OG hoor.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als kind at ik tijdens het fonduen de kipfilet (stiekem) rauw op.
Nog steeds een soort van guilty pleasure, hoewel ik het al eeuwen niet meer zo gegeten heb…
Ik nog steeds, een bak champignons gaat meestal rauw leeg…quote:Op maandag 30 januari 2023 21:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb/had dit met witte champignons.
Mijn moeder had daar altijd enorm een mening over, als ik dat deed.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik nog steeds, een bak champignons gaat meestal rauw leeg…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut, maar ik hou het meestal bij koe. Luxe dagen lam of hert. Duitse dagen varken.quote:
De champignons zijn geen probleem.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn moeder had daar altijd enorm een mening over, als ik dat deed.
Ik ga vrijdag een enorme bak steak tartare opvreten. Dat je het weet.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik hou het meestal bij koe. Luxe dagen lam of hert. Duitse dagen varken.
Als mijn vader lekker vlees ging maken wilde hij het wel eens soort van gelijkvormig maken.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De champignons zijn geen probleem.
Maar die kip mocht ik niet rauw eten van mijn moeder, daar zou ik wormen van krijgen…
Met een rauwe biefstuk kan je een aardige Silence of the Lambs imitatie doen…quote:Op maandag 30 januari 2023 21:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik hou het meestal bij koe. Luxe dagen lam of hert. Duitse dagen varken.
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag een enorme bak steak tartare opvreten. Dat je het weet.
Rauwe paddenstoelen in algemene zin zelfs…quote:Op maandag 30 januari 2023 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Wat is er mis met rauwe champignons eten?
Zijn daar goede adressen voor ?quote:Op maandag 30 januari 2023 21:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag een enorme bak steak tartare opvreten. Dat je het weet.
We hadden het alleen over de wmo, niet over buurtzorg...dus geen idee hoe dat werkt.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:27 schreef AnneX het volgende:
Wat ongelooflijk verdrietig en naar @:Blues om je nichten zo te zien achteruitgaan.![]()
En dat er geen / onvoldoende Thuiszorg is voor hulp en bijstand. Is Buurtzorg ook zo veel minder dan?
Wel eens een rijsttafel besteld, nooit gegeten.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje aan @:Blues en/of @:Golfer (of iemand anders die een mening kan geven):
Hebben jullie al eens bij de Lachende Javaan gegeten en zo ja, hoe is het daar?
Jij gaat het zelf maken?quote:
Hmmm, ik heb regelmatig bij Ron Blaauw in Ouderkerk gegeten, zijn blauwe hap ken ik nog steeds niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Wel eens een rijsttafel besteld, nooit gegeten.
We vinden die van Ron Blaauw beter.
Paar keer bij Ron gegeten, prima te doen, ook als je geen rijsttafel neemt.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb regelmatig bij Ron Blaauw in Ouderkerk gegeten, zijn blauwe hap ken ik nog steeds niet.
Maar we gaan het zaterdag beleven in Haarlem bij de Lachende Javaan, dus was een beetje benieuwd vooraf
Ik had geen enķrme portie.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij wilde de vorige keer ook niet delen.
Hm.quote:
Ik ga je mijn adres niet gevenquote:
Zelf maak is de bestequote:
Het was een overpijnzing of ik naast Dora zou willen gaan zitten kwispelen voor een hapjequote:
En daarna met een halsbandje op handen en voeten door het park, uitgelaten worden?quote:Op maandag 30 januari 2023 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was een overpijnzing of ik naast Dora zou willen gaan zitten kwispelen voor een hapje
Which reminds me:quote:Op maandag 30 januari 2023 21:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Paar keer bij Ron gegeten nu prima te doen, ook als je geen rijsttafel neemt.
1x een recensie gemaakt
https://paulentrudiesrest(...)ndonesia-haarlem.php
Benieuwd naar je Lachende Javaan ervaring!
Ziet er heel goed, prijzigquote:Op maandag 30 januari 2023 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Which reminds me:
Ik moet nog een recensie schrijven voor Mont Blanc in Amsterdam, waar we onlangs hebben gegeten. Een absolute aanrader, is wel iets voor jullie…
600 euro met 4 personen voor 6 gangen, incl. (halfjes) wijnarrangement en kaastrolley.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ziet er heel goed, prijziguit.
Ooit dus!
Ook niet goedkoop…quote:Eerst maar eens in maart naar de Kromme Dissel in Arnhem
🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 22:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens wel 100 , 98,05 euro aan cadeaubonnen gevonden vanmiddag bij het zoeken naar iets
Dit. Liefst met het steeltje eruit (opsmikkelen) en dan knoflooksaus in t gaatjequote:Op maandag 30 januari 2023 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik nog steeds, een bak champignons gaat meestal rauw leeg…
Steeltje eruit, velletje er af pulken, die opeten en dan pas de rest…quote:Op maandag 30 januari 2023 22:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit. Liefst met het steeltje eruit (opsmikkelen) en dan knoflooksaus in t gaatje
Ik hoop het. Morgen even bij wat meer licht controleren.quote:
Lekker bezigquote:Op maandag 30 januari 2023 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet de pin zichtbaar maken, maar daar zat ook het plaksel wat de kaart aan de cadeaukaart vastmaakte en nu is het onleesbaar
Dat had ik laatst bij en bol kaart. Foto van gemaakt (van de streepjescode)naar bol gemaild en die hebben het op mijn account gezet. Maar zo klantvriendelijk zal deze organisatie vast niet zijnquote:Op maandag 30 januari 2023 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet de pin zichtbaar maken, maar daar zat ook het plaksel wat de kaart aan de cadeaukaart vastmaakte en nu is het onleesbaar
Het onleesbare pinprobleem is op een VVV cadeaukaartquote:Op maandag 30 januari 2023 23:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat had ik laatst bij en bol kaart. Foto van gemaakt (van de streepjescode)naar bol gemaild en die hebben het op mijn account gezet. Maar zo klantvriendelijk zal deze organisatie vast niet zijn
Die zijn ook vast heel behulpzaamquote:Op maandag 30 januari 2023 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het onleesbare pinprobleem is op een VVV cadeaukaart
Dat verwacht ik welquote:
En ook: dat vvv bonnen na twee? jaar een % van de waarde verliezen.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:57 schreef Isabeau het volgende:
En hoe vond je het?quote:
Ik had er jaren geleden zo één in een kerstpakket maar toen wel het volledige bedrag gekregen. Je de bol.com bon (in mijn geval) ook weer thuisgestuurd op een pasjequote:Op maandag 30 januari 2023 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Jonguns, nooit iemand een cadeaubon cadeau geven van cadeaubon.nl
De cadeaubon-kaart (zo'n pasje) zelf kan je niets mee, die moet je online inwisselen voor een bestaande andere cadeaubon. Je hebt keuze uit maar liefst 200 verschillende bekende cadeaubonnen. Maar dat kost je 1,95 verzend- en administratiekosten![]()
![]()
Dus mijn 20 euro cadeaubon levert dan maar 18,05 op. Wat een idioot verdienmodel. Koop dus direct gewoon een VVV bon of zo voor de jarige etc.
AUquote:Op maandag 30 januari 2023 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was een overpijnzing of ik naast Dora zou willen gaan zitten kwispelen voor een hapje
Ik sprak gister wat collega's die ik al weer een tijd niet gezien had. Die vroegen of ik inmiddels al verdaagzaam geworden was. Ik heb gezegd dat het nog steeds op de lijst goede voornemens staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja ik deed net alsof ik het niet gelezen had.
Net zoals bij cadeaubonnen vergeet ik vaak dat ik nog ergens cash heb liggen…quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:15 schreef derLudolf het volgende:
Cadeaubonnen... Ik heb sowieso liever een envelop met geld.
Het is niet mijn soort film. Veelste weinig verhaal/inhoud en dan worden de poep/kots/neukgrapjes op een gegeven moment wel vervelend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grijs, niks aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend. Dadelijk eens kijken hoe het in Utrecht is.
Vanuit de richting Utrecht? Dan rijdt er elk kwartier een trein naar Nijmegen. Arnhem-Nijmegen nog vaker want daar rijdt de trein naar Roosendaal ook nog.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:56 schreef Morgane89 het volgende:
Eerste keer vanuit Nijmegen naar kantoor: ik kreeg de poort achterom niet op slot, ik zat te prutsen met m'n zware tas op m'n bagagedrager, m'n fietsbanden waren minder goed opgepompt dan ik dacht, daardoor miste ik de trein en de volgende had vertraging en nu weet ik niet of ik m'n overstap haal #fail
Jup, maar dat kun je overal wel kwijt. En desnoods haal je er boodschappen voor en gebruik je digitaal geld voor iets leuks.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net zoals bij cadeaubonnen vergeet ik vaak dat ik nog ergens cash heb liggen…
Dank je, maar ik moet naar Hilversum Media Park en dus op Utrecht ook nog overstappen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanuit de richting Utrecht? Dan rijdt er elk kwartier een trein naar Nijmegen. Arnhem-Nijmegen nog vaker want daar rijdt de trein naar Roosendaal ook nog.
Oh sorry, vanuit Nijmegen. Niet goed gelezenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:14 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dank je, maar ik moet naar Hilversum Media Park en dus op Utrecht ook nog overstappen.
Kan gebeuren op de eerste dag vanuit je nieuwe huis toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:14 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dank je, maar ik moet naar Hilversum Media Park en dus op Utrecht ook nog overstappen.
Ja vinden ze vast niet ergquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan gebeuren op de eerste dag vanuit je nieuwe huis toch?
Wada?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik sprak gister wat collega's die ik al weer een tijd niet gezien had. Die vroegen of ik inmiddels al verdaagzaam geworden was. Ik heb gezegd dat het nog steeds op de lijst goede voornemens staat.
Dagje?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:05 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Grijs, niks aan.
Mijn bed is nog zo lekker warm, maar moet er zo toch echt uit helaas. Even snel haar wassen, tas inpakken, katten eten geven en dan richting Amsterdam voor een dagje daar werken.
Collega met een spaakgebek.quote:
Skattigquote:
Prima citaat!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:14 schreef Clubsoda het volgende:
@:minilot: ik citeer: 'dit is het beste verjaardagscadeau ooit!' Vervolgens werd er een bandshirt klaargelegd en fotos van de locatie bekeken om de beste zitplaats te determineren.![]()
Het is over 5 maanden
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:04 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen!
J. opperde goulash voor het avondeten. Ik maak precies nooit goulash. Wie hier heeft er een fantastisch recept met enige goulashvibe paraat?
@derLudolf help minilot eens op weg!quote:Op maandag 30 januari 2023 18:12 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb vanavond goulash gegeten die ik dit weekend had gemaakt in de slowcooker.
Uit de pan vind ik het lekkerder. Doe ik iets verkeerd, want volgens mij is iedereen altijd lyrisch over die dingen?
Ik weet niet of Ludolf goede goulash maakt, maar @Kreator vast wel.quote:
Mehquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:52 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh.. we hebben flexibele plekken hier op kantoor.. nouja, mijn plek is mijn plek, maar de plek naast me is een flexibele plek..
Dezeweek heb ik een zweterige kerel naast me.. en ik ruik het continue![]()
Hij wast zichzelf OF zn kleren niet ofzo, het ruikt echt heel muf/zuur..
Beginnen we tegelijkquote:
Oh dear. Wij hadden zo'n beveiliger waarbij zijn haar er altijd wel schoon uit zag, dus ik denk dat het bij hem inderdaad zijn kleren waren die hij nooit/zelden wast. Hij werkt er gelukkig niet meer. En hij zat ook niet steeds naast mequote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:52 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh.. we hebben flexibele plekken hier op kantoor.. nouja, mijn plek is mijn plek, maar de plek naast me is een flexibele plek..
Dezeweek heb ik een zweterige kerel naast me.. en ik ruik het continue![]()
Hij wast zichzelf OF zn kleren niet ofzo, het ruikt echt heel muf/zuur..
Beginnen we tegelijkquote:
Hoe kwam je aan deze mensen?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ludolf goede goulash maakt, maar @:Kreator vast wel.
Ik keek naar een youtube filmpje van ene dr Eric Berg. En toen naar een filmpje van zijn zoon om te vertellen wat een piece of shit zijn miljoenen aan Scientology donerende pa was. En dat toen hij een klein jochie was zijn pa heel vaak een bepaald liedje met hem zong waar hij geen moer van begreep en na het op oudere leeftijd opzoeken van het liedje hij helemaal in shock was. Dat hij geen enkele zin uit het liedje kon laten zien, omdat hij dan geband werd van youtube. Ik heb het liedje wel opgezocht en![]()
De lyrics waren te vinden in een tekst met de titel 'On the origins of Mexican Woman Hating in the United States'...
Volgens mij blijft hij deze week nog ja.dat is dan zn 3e week en daarna is ie weer 3 weken vrij geloof ik..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dear. Wij hadden zo'n beveiliger waarbij zijn haar er altijd wel schoon uit zag, dus ik denk dat het bij hem inderdaad zijn kleren waren die hij nooit/zelden wast. Hij werkt er gelukkig niet meer. En hij zat ook niet steeds naast meBlijft hij de hele week? Kan jij flexibel werken? aka elders werken?
Ik geloof dat het mij niet lukt om de lyrics terug te vinden..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ludolf goede goulash maakt, maar @:Kreator vast wel.
Ik keek naar een youtube filmpje van ene dr Eric Berg. En toen naar een filmpje van zijn zoon om te vertellen wat een piece of shit zijn miljoenen aan Scientology donerende pa was. En dat toen hij een klein jochie was zijn pa heel vaak een bepaald liedje met hem zong waar hij geen moer van begreep en na het op oudere leeftijd opzoeken van het liedje hij helemaal in shock was. Dat hij geen enkele zin uit het liedje kon laten zien, omdat hij dan geband werd van youtube. Ik heb het liedje wel opgezocht en![]()
De lyrics waren te vinden in een tekst met de titel 'On the origins of Mexican Woman Hating in the United States'...
Een youtube filmpje van de man kwam langs bij mijn Google nieuws suggesties op mijn telefoon. En het leek me wel een interessant filmpje, dus ik zocht het op op mijn pc want ik hou niet zo van dingen kijken op mijn telefoon. Maar was op zich niet een heel interessant filmpje van iemand die zo te zien wel heel populair was op youtube, alleen stond nu tussen mijn zoekresultaten ook allerlei content van zijn zoonquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Beginnen we tegelijk
Hoe kwam je aan deze mensen?
Verstopt in artikel over mexicaansevrouwenhaatquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het mij niet lukt om de lyrics terug te vinden..
Niet voor tere zieltjes: https://wildtongues.files.wordpress.com/2012/06/lupes-song.pdfquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:07 schreef Barreltje het volgende:
https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-1-137-04269-9_15quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet voor tere zieltjes: https://wildtongues.files.wordpress.com/2012/06/lupes-song.pdf
En volkomen ongeschikt om met je kind te zingen
Deze natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:04 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen!
J. opperde goulash voor het avondeten. Ik maak precies nooit goulash. Wie hier heeft er een fantastisch recept met enige goulashvibe paraat?
Nou dat! Zo te lezen werd het aan jongens van een studentenvereniging geleerd. Misschien had zijn pa het daar vandaan. Maar elk fatsoenlijk mens heeft toch wel door dat het niet geschikt is voor kinderen. (voor niemand natuurlijk, maar zeker niet voor kinderen)quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben helemaal verbaasd over dat lied Isa. Dat het bestaat kan, dat je het grappig vindt ook. Maar hoe kom je er bij om het aan je kind te zingen
Euh, straks?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:07 schreef yinu het volgende:
Ook goeiemorgen allemaal!
Mijn slaap is nog steeds stuk. Wanneer mag ik weer naar bed?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:07 schreef yinu het volgende:
Ook goeiemorgen allemaal!
Mijn slaap is nog steeds stuk. Wanneer mag ik weer naar bed?
Selfcarequote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:57 schreef Molo het volgende:
Net liggen tukken. Gewoon gemeld 'ik heb even een spoedje, dus zet de afspraak naar vanmiddag, joe'
Snurkkkk
Thuiswerken![]()
Ik moet ook aan geur-selfcare gaan doen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:57 schreef Molo het volgende:
Net liggen tukken. Gewoon gemeld 'ik heb even een spoedje, dus zet de afspraak naar vanmiddag, joe'
Snurkkkk
Thuiswerken![]()
Zo direct mogelijk adresseren helpt vaak wel. Als je er last van hebt, kun je gewoon zeggen toch. Dat iemand nogal sterke (lichaams)geur heeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik moet ook aan geur-selfcare gaan doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |