Mehquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:52 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh.. we hebben flexibele plekken hier op kantoor.. nouja, mijn plek is mijn plek, maar de plek naast me is een flexibele plek..
Dezeweek heb ik een zweterige kerel naast me.. en ik ruik het continue![]()
Hij wast zichzelf OF zn kleren niet ofzo, het ruikt echt heel muf/zuur..
Beginnen we tegelijkquote:
Oh dear. Wij hadden zo'n beveiliger waarbij zijn haar er altijd wel schoon uit zag, dus ik denk dat het bij hem inderdaad zijn kleren waren die hij nooit/zelden wast. Hij werkt er gelukkig niet meer. En hij zat ook niet steeds naast mequote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:52 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh.. we hebben flexibele plekken hier op kantoor.. nouja, mijn plek is mijn plek, maar de plek naast me is een flexibele plek..
Dezeweek heb ik een zweterige kerel naast me.. en ik ruik het continue![]()
Hij wast zichzelf OF zn kleren niet ofzo, het ruikt echt heel muf/zuur..
Beginnen we tegelijkquote:
Hoe kwam je aan deze mensen?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ludolf goede goulash maakt, maar @:Kreator vast wel.
Ik keek naar een youtube filmpje van ene dr Eric Berg. En toen naar een filmpje van zijn zoon om te vertellen wat een piece of shit zijn miljoenen aan Scientology donerende pa was. En dat toen hij een klein jochie was zijn pa heel vaak een bepaald liedje met hem zong waar hij geen moer van begreep en na het op oudere leeftijd opzoeken van het liedje hij helemaal in shock was. Dat hij geen enkele zin uit het liedje kon laten zien, omdat hij dan geband werd van youtube. Ik heb het liedje wel opgezocht en![]()
De lyrics waren te vinden in een tekst met de titel 'On the origins of Mexican Woman Hating in the United States'...
Volgens mij blijft hij deze week nog ja.dat is dan zn 3e week en daarna is ie weer 3 weken vrij geloof ik..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dear. Wij hadden zo'n beveiliger waarbij zijn haar er altijd wel schoon uit zag, dus ik denk dat het bij hem inderdaad zijn kleren waren die hij nooit/zelden wast. Hij werkt er gelukkig niet meer. En hij zat ook niet steeds naast meBlijft hij de hele week? Kan jij flexibel werken? aka elders werken?
Ik geloof dat het mij niet lukt om de lyrics terug te vinden..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ludolf goede goulash maakt, maar @:Kreator vast wel.
Ik keek naar een youtube filmpje van ene dr Eric Berg. En toen naar een filmpje van zijn zoon om te vertellen wat een piece of shit zijn miljoenen aan Scientology donerende pa was. En dat toen hij een klein jochie was zijn pa heel vaak een bepaald liedje met hem zong waar hij geen moer van begreep en na het op oudere leeftijd opzoeken van het liedje hij helemaal in shock was. Dat hij geen enkele zin uit het liedje kon laten zien, omdat hij dan geband werd van youtube. Ik heb het liedje wel opgezocht en![]()
De lyrics waren te vinden in een tekst met de titel 'On the origins of Mexican Woman Hating in the United States'...
Een youtube filmpje van de man kwam langs bij mijn Google nieuws suggesties op mijn telefoon. En het leek me wel een interessant filmpje, dus ik zocht het op op mijn pc want ik hou niet zo van dingen kijken op mijn telefoon. Maar was op zich niet een heel interessant filmpje van iemand die zo te zien wel heel populair was op youtube, alleen stond nu tussen mijn zoekresultaten ook allerlei content van zijn zoonquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Beginnen we tegelijk
Hoe kwam je aan deze mensen?
Verstopt in artikel over mexicaansevrouwenhaatquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het mij niet lukt om de lyrics terug te vinden..
Niet voor tere zieltjes: https://wildtongues.files.wordpress.com/2012/06/lupes-song.pdfquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:07 schreef Barreltje het volgende:
https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-1-137-04269-9_15quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet voor tere zieltjes: https://wildtongues.files.wordpress.com/2012/06/lupes-song.pdf
En volkomen ongeschikt om met je kind te zingen
Deze natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:04 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen!
J. opperde goulash voor het avondeten. Ik maak precies nooit goulash. Wie hier heeft er een fantastisch recept met enige goulashvibe paraat?
Nou dat! Zo te lezen werd het aan jongens van een studentenvereniging geleerd. Misschien had zijn pa het daar vandaan. Maar elk fatsoenlijk mens heeft toch wel door dat het niet geschikt is voor kinderen. (voor niemand natuurlijk, maar zeker niet voor kinderen)quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben helemaal verbaasd over dat lied Isa. Dat het bestaat kan, dat je het grappig vindt ook. Maar hoe kom je er bij om het aan je kind te zingen
Euh, straks?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:07 schreef yinu het volgende:
Ook goeiemorgen allemaal!
Mijn slaap is nog steeds stuk. Wanneer mag ik weer naar bed?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:07 schreef yinu het volgende:
Ook goeiemorgen allemaal!
Mijn slaap is nog steeds stuk. Wanneer mag ik weer naar bed?
Selfcarequote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:57 schreef Molo het volgende:
Net liggen tukken. Gewoon gemeld 'ik heb even een spoedje, dus zet de afspraak naar vanmiddag, joe'
Snurkkkk
Thuiswerken![]()
Ik moet ook aan geur-selfcare gaan doen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:57 schreef Molo het volgende:
Net liggen tukken. Gewoon gemeld 'ik heb even een spoedje, dus zet de afspraak naar vanmiddag, joe'
Snurkkkk
Thuiswerken![]()
Zo direct mogelijk adresseren helpt vaak wel. Als je er last van hebt, kun je gewoon zeggen toch. Dat iemand nogal sterke (lichaams)geur heeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik moet ook aan geur-selfcare gaan doen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |