🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 22:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens wel 100 , 98,05 euro aan cadeaubonnen gevonden vanmiddag bij het zoeken naar iets
Dit. Liefst met het steeltje eruit (opsmikkelen) en dan knoflooksaus in t gaatjequote:Op maandag 30 januari 2023 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik nog steeds, een bak champignons gaat meestal rauw leeg…
Steeltje eruit, velletje er af pulken, die opeten en dan pas de rest…quote:Op maandag 30 januari 2023 22:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit. Liefst met het steeltje eruit (opsmikkelen) en dan knoflooksaus in t gaatje
Ik hoop het. Morgen even bij wat meer licht controleren.quote:
Lekker bezigquote:Op maandag 30 januari 2023 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet de pin zichtbaar maken, maar daar zat ook het plaksel wat de kaart aan de cadeaukaart vastmaakte en nu is het onleesbaar
Dat had ik laatst bij en bol kaart. Foto van gemaakt (van de streepjescode)naar bol gemaild en die hebben het op mijn account gezet. Maar zo klantvriendelijk zal deze organisatie vast niet zijnquote:Op maandag 30 januari 2023 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet de pin zichtbaar maken, maar daar zat ook het plaksel wat de kaart aan de cadeaukaart vastmaakte en nu is het onleesbaar
Het onleesbare pinprobleem is op een VVV cadeaukaartquote:Op maandag 30 januari 2023 23:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat had ik laatst bij en bol kaart. Foto van gemaakt (van de streepjescode)naar bol gemaild en die hebben het op mijn account gezet. Maar zo klantvriendelijk zal deze organisatie vast niet zijn
Die zijn ook vast heel behulpzaamquote:Op maandag 30 januari 2023 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het onleesbare pinprobleem is op een VVV cadeaukaart
Dat verwacht ik welquote:
En ook: dat vvv bonnen na twee? jaar een % van de waarde verliezen.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:57 schreef Isabeau het volgende:
En hoe vond je het?quote:
Ik had er jaren geleden zo één in een kerstpakket maar toen wel het volledige bedrag gekregen. Je de bol.com bon (in mijn geval) ook weer thuisgestuurd op een pasjequote:Op maandag 30 januari 2023 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Jonguns, nooit iemand een cadeaubon cadeau geven van cadeaubon.nl
De cadeaubon-kaart (zo'n pasje) zelf kan je niets mee, die moet je online inwisselen voor een bestaande andere cadeaubon. Je hebt keuze uit maar liefst 200 verschillende bekende cadeaubonnen. Maar dat kost je 1,95 verzend- en administratiekosten![]()
![]()
Dus mijn 20 euro cadeaubon levert dan maar 18,05 op. Wat een idioot verdienmodel. Koop dus direct gewoon een VVV bon of zo voor de jarige etc.
AUquote:Op maandag 30 januari 2023 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was een overpijnzing of ik naast Dora zou willen gaan zitten kwispelen voor een hapje
Ik sprak gister wat collega's die ik al weer een tijd niet gezien had. Die vroegen of ik inmiddels al verdaagzaam geworden was. Ik heb gezegd dat het nog steeds op de lijst goede voornemens staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja ik deed net alsof ik het niet gelezen had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |