Rauwe paddenstoelen in algemene zin zelfs…quote:Op maandag 30 januari 2023 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Wat is er mis met rauwe champignons eten?
Zijn daar goede adressen voor ?quote:Op maandag 30 januari 2023 21:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag een enorme bak steak tartare opvreten. Dat je het weet.
We hadden het alleen over de wmo, niet over buurtzorg...dus geen idee hoe dat werkt.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:27 schreef AnneX het volgende:
Wat ongelooflijk verdrietig en naar @:Blues om je nichten zo te zien achteruitgaan.![]()
En dat er geen / onvoldoende Thuiszorg is voor hulp en bijstand. Is Buurtzorg ook zo veel minder dan?
Wel eens een rijsttafel besteld, nooit gegeten.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje aan @:Blues en/of @:Golfer (of iemand anders die een mening kan geven):
Hebben jullie al eens bij de Lachende Javaan gegeten en zo ja, hoe is het daar?
Jij gaat het zelf maken?quote:
Hmmm, ik heb regelmatig bij Ron Blaauw in Ouderkerk gegeten, zijn blauwe hap ken ik nog steeds niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Wel eens een rijsttafel besteld, nooit gegeten.
We vinden die van Ron Blaauw beter.
Paar keer bij Ron gegeten, prima te doen, ook als je geen rijsttafel neemt.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb regelmatig bij Ron Blaauw in Ouderkerk gegeten, zijn blauwe hap ken ik nog steeds niet.
Maar we gaan het zaterdag beleven in Haarlem bij de Lachende Javaan, dus was een beetje benieuwd vooraf
Ik had geen enórme portie.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij wilde de vorige keer ook niet delen.
Hm.quote:
Ik ga je mijn adres niet gevenquote:
Zelf maak is de bestequote:
Het was een overpijnzing of ik naast Dora zou willen gaan zitten kwispelen voor een hapjequote:
En daarna met een halsbandje op handen en voeten door het park, uitgelaten worden?quote:Op maandag 30 januari 2023 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was een overpijnzing of ik naast Dora zou willen gaan zitten kwispelen voor een hapje
Which reminds me:quote:Op maandag 30 januari 2023 21:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Paar keer bij Ron gegeten nu prima te doen, ook als je geen rijsttafel neemt.
1x een recensie gemaakt
https://paulentrudiesrest(...)ndonesia-haarlem.php
Benieuwd naar je Lachende Javaan ervaring!
Ziet er heel goed, prijzigquote:Op maandag 30 januari 2023 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Which reminds me:
Ik moet nog een recensie schrijven voor Mont Blanc in Amsterdam, waar we onlangs hebben gegeten. Een absolute aanrader, is wel iets voor jullie…
600 euro met 4 personen voor 6 gangen, incl. (halfjes) wijnarrangement en kaastrolley.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ziet er heel goed, prijziguit.
Ooit dus!
Ook niet goedkoop…quote:Eerst maar eens in maart naar de Kromme Dissel in Arnhem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |