1 bol lengte bepalen!!quote:Op maandag 30 januari 2023 10:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als ik al die bollen zo zie gaan ze het niet redden
Rob gaat ook getallen hardop roepen. Lekker handig als je zelf ook aan het tellen bent in gedachtenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Rob is ook zo vriendelijk als hij wat zegt haha
nee, verschillende bollen qua dikte zie fotoquote:Op maandag 30 januari 2023 10:29 schreef Kayro het volgende:
[..]
1 bol lengte bepalen!!
X totaal aantal bollen
= uitkomst
niet alle bollen zijn gelijk qua metersquote:Op maandag 30 januari 2023 10:29 schreef Kayro het volgende:
[..]
1 bol lengte bepalen!!
X totaal aantal bollen
= uitkomst
nee, niet alle bollen zijn even langquote:Op maandag 30 januari 2023 10:29 schreef Kayro het volgende:
[..]
1 bol lengte bepalen!!
X totaal aantal bollen
= uitkomst
1 bol lengte bepalen!!quote:Op maandag 30 januari 2023 10:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Precies mijn gedachte, komen E dichter bij het antwoord als nu🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 10:30 schreef Monique___ het volgende:
Ze kunnen beter nog 1 bol wol opmeten en dan gaan schatten met bollen die ongeveer hetzelfde zijn..
denk ook wel dat dat de bedoeling is.. ze gaan nooit EN alles kunnen oprollen EN weer uitrollen.. niet handig wat ze nu doenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:31 schreef Kayro het volgende:
[..]
1 bol lengte bepalen!!
X totaal aantal bollen
= uitkomst
[..]
Precies mijn gedachte, komen E dichter bij het antwoord als nu🤣
Was niet eens begonnen op deze manier😉quote:Op maandag 30 januari 2023 10:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Niet alle bollen zijn even lang tochquote:Op maandag 30 januari 2023 10:29 schreef Kayro het volgende:
[..]
1 bol lengte bepalen!!
X totaal aantal bollen
= uitkomst
Ene zit gewoon strakker gerold dan de andere.. en dunner draad kan net zo lang zijn maar lijkt kleinerquote:Op maandag 30 januari 2023 10:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee, verschillende bollen qua dikte zie foto
Bezigheidstherapie en leuke tv maken🥳quote:Op maandag 30 januari 2023 10:36 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Snap er geen hol van wat is nu de bedoeling hier van?
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:36 schreef Kayro het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie en leuke tv maken🥳
ja ze hebben 2 en half uur om alle bollen op te rollen en meters te tellen, 1 loop is 7 meter, en ze mogen er 70 meter naast zitten in totaalquote:Op maandag 30 januari 2023 10:36 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Snap er geen hol van wat is nu de bedoeling hier van? Meters tellen?
Oké pfffquote:Op maandag 30 januari 2023 10:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ze hebben 2 en half uur om alle bollen op te rollen en meters te tellen, 1 loop is 7 meter, en ze mogen er 70 meter naast zitten in totaal
Precies😉💯, maar dit is wel prachtig om te zien🤗quote:Op maandag 30 januari 2023 10:38 schreef Monique___ het volgende:
Ik zou echt een bol van 15 meter wegen.. dan de bolllen gaan wegen en schatten..
of je pakt 3 verschillende bollen dik / dun.. weegt en dan is het zo gepiept
en nu wil rob weer wat anders gaan doen.. per loop tellen want dat is sneller he? x 7 zegt hij..quote:Op maandag 30 januari 2023 10:39 schreef Kayro het volgende:
[..]
Precies😉💯, maar dit is wel prachtig om te zien🤗
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
edit: ik schrok en dacht dat ik de sluiter was (pff ) zie dat jij @:ireth het was
Kost teveel energie en als ze Rob inhalen draaien ze hem vast....quote:Op maandag 30 januari 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
dat rob niet rent snap ik , maar chichi en ias kunnen toch ook eromheen gaan rennen..
als je het al zo wilt doen, dan toch zo snel mogelijk
liefst eerste die sippe mond van hem vastdraaienquote:Op maandag 30 januari 2023 10:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kost teveel energie en als ze Rob inhalen draaien ze hem vast....
Hé!!![]()
Ali, Bart en ook Jason hebben de rekenkennis om deze opdracht anders aan te pakken..quote:Op maandag 30 januari 2023 10:43 schreef Monique___ het volgende:
nu wordt ali afgesnauwd door rob. ali vraagt iets over wat ze aan het doen zijn..
rob: ali we zijn ons aan het concentreren hier!
rob: gaat ie vragen wat we aan het doen zijn.. kom op!
ali keek zo van???? dit wordt niks..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jason = weg nuquote:Op maandag 30 januari 2023 10:45 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ali, Bart en ook Jason hebben de rekenkennis om deze opdracht anders aan te pakken..
Maar i love the IRRITATIE die nu komt!!!
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:45 schreef Monique___ het volgende:
bb moet er nu even ingooiden: bewoners jullie spelen voor een vrijstelling
eens kijken of het tempo dan omhoog gaat.🤣🤣 mooi man!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg..dit is echt tof🤣🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 10:47 schreef Ireth het volgende:
Jolien komt met de snuggere opmerking dat ze beide kanten moeten tellen, dat heeft zij niet gedaan...
🤣🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 10:47 schreef Ireth het volgende:
Jolien komt met de snuggere opmerking dat ze beide kanten moeten tellen, dat heeft zij niet gedaan...
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:47 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:47 schreef Ireth het volgende:
Bart heeft volgens mij op dag 1 al bepaald met deze troepen ga ik de oorlog niet winnenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
ahh daar is de drilmeester.. eens kijken wat hij vindt
ow hij is meteen weg.. die zal toch ook denken: mission failed.
Me2quote:Op maandag 30 januari 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
ahh bb heeft gezegd dat er 7 meter tussen de palen zit
alsnog blijf ik bij de methode: meet een paar soorten bollen op en weeg
Ik heb even twee verschillende bollen uit mijn voorraad gepakt, eentje si 120 meter en de andere is 320 meter...quote:Op maandag 30 januari 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
ahh bb heeft gezegd dat er 7 meter tussen de palen zit
alsnog blijf ik bij de methode: meet een paar soorten bollen op en weeg
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zeg minder lullen meer actie chayron
Whaha ook ff geswitch 😆😉quote:Op maandag 30 januari 2023 10:56 schreef Monique___ het volgende:
chay over de gameroom dat hij er niks van gaat zeggen maar daar zitten nu 8, 7, man dat te doen daar
ik ga me er niet druk over maken Maaar hij snapt de logica niet ervan
Mooi he🤣🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 10:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou dit gaan ze echt niet redden, tuin hangt ook vol nog
Een SL van een ruim uur en ineens zijn ze klaarquote:
Zal wel een hunger game zijn oidquote:Op maandag 30 januari 2023 11:00 schreef Monique___ het volgende:
ik hoor chay zeggen; denk aan je eten he, denk aan je tartaar saus waarschijnlijk zit die daarbij..
of bb gezegd heeft dat ze voor eten spelen?
Ik zou zeggen ik eet wel pastinaak🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 11:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel een hunger game zijn oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
Tot straks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hè🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Er moet weer iemand uit de gameroom komen haha
Gewoon inrollen als een mummie, in een hoekje schuiven en we hebben het niet meer over hemquote:Op maandag 30 januari 2023 11:07 schreef suzi1 het volgende:
2 handen, 2 bollen en dan tussen de vingers laten rollen
en rob wegzetten
Mooi hè🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Er moet weer iemand uit de gameroom komen haha
Dit is dan ook wel een erg spraakmakende opdracht toch?🤣🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Oh we mogen nu wel mee kijken voor de afwisseling, ook voor ons dus Confusion Week in dat opzicht...
Ja lekker hoor. Ik zit met me schapjesquote:Op maandag 30 januari 2023 11:09 schreef Ireth het volgende:
Stream 1 op tablet, stream 2 op tv![]()
Wat vervelend dat ik juist vandaag he-le-maal niks op de agenda heb staan! Ik pak er nog een lekker bakske bij
Heerlijk, het is je geguntquote:Op maandag 30 januari 2023 11:09 schreef Ireth het volgende:
Wat vervelend dat ik juist vandaag he-le-maal niks op de agenda heb staan! Ik pak er nog een lekker bakske bij
Ik had afspraak en afgezegdquote:Op maandag 30 januari 2023 11:09 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
Zonder hardop te moeten lachen om de voorpret hé...quote:Op maandag 30 januari 2023 11:12 schreef Kayro het volgende:
Btw: respect voor de nachtploeg, die dit 'klusje' ook heeft moeten klaren
💥💯👊
Ja dat is een hele klus geweest. Maar wel een leuke opdracht dit.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:12 schreef Kayro het volgende:
💥💯👊
Stagiairesquote:Op maandag 30 januari 2023 11:12 schreef Kayro het volgende:
💥💯👊
Je hebt er maar 2 nodig haha en 1 om te typenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik kom schermen te kort om alles te volgen
En ook om te werkenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Je hebt er maar 2 nodig haha en 1 om te typen
Daarom heeft zij straks als enige mogeljk het juiste antwoord😉quote:Op maandag 30 januari 2023 11:16 schreef rinardo het volgende:
En volgens mij stond in de brief van charlotte dat ze bollen moesten tellen, maar kan aan mij liggen
met de spullen los van elkaar bedoel ik dat je de stukken moet ... tot 3 bolletjes wol.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:16 schreef rinardo het volgende:
En volgens mij stond in de brief van charlotte dat ze bollen moesten tellen, maar kan aan mij liggen
Bij het zwembad rechtsaf en zo langs de plantenbak de poort uit naar plekkie 201quote:Op maandag 30 januari 2023 11:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob wordt vriendelijk verzocht naar de tuin te gaan
🤣🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 11:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bij het zwembad rechtsaf en zo langs de plantenbak de poort uit naar plekkie 201
Nah, anders zouden ze die tip van 7 meter tussen de palen ook niet krijgenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:16 schreef rinardo het volgende:
Alleen zit de wol niet strak om de palen heen waardoor het verschil te groot wordtquote:Op maandag 30 januari 2023 11:20 schreef DDuiveltje het volgende:
Charlotte is wel de enige die tempo maakt als ze geen knopen heeft, lang zijn heeft zijn voordelen.
klopt, ik zou als ik hun was ook 15 meter rekenen ipv 14 meter (heen en weer )quote:Op maandag 30 januari 2023 11:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Alleen zit de wol niet strak om de palen heen waardoor het verschil te groot wordt
ah jaquote:Op maandag 30 januari 2023 11:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, anders zouden ze die tip van 7 meter tussen de palen ook niet krijgen
Nou loopt gauw vast hoor volgens mijnquote:Op maandag 30 januari 2023 11:23 schreef Donna1000 het volgende:
Ik zou een stuk of 10 bollen op de grond leggen, alle uiteinden pakken en daar mee om de palen gaan lopen, de bollen rollen wel achter je aan,
kan het helaas niet afzeggen moet er vandaar nu , koptelefoontje mee voor gsm in de auto hahaquote:
quote:Op maandag 30 januari 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan het helaas niet afzeggen moet er vandaar nu , koptelefoontje mee voor gsm in de auto haha
laters
quote:Op maandag 30 januari 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan het helaas niet afzeggen moet er vandaar nu , koptelefoontje mee voor gsm in de auto haha
laters
Komen ff 10 stagiaires helpen...quote:Op maandag 30 januari 2023 11:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Bart wilt wat vragen en wij krijgen SL
Het is ook wel een mopperkont eerste klas ook hè.quote:
Ja zijn masker is wel gevallen...het is enkel en alleen nog maar klagenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob wees een vent en ga dan naar huis
Als je zo’n last hebt van al die pijntjes ben je een blok aan ieders been
quote:Op maandag 30 januari 2023 11:55 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer hebben ze dit allemaal opgetuigd? Vannacht?
Ja precies dat dus chiara!!quote:Op maandag 30 januari 2023 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara gelooft niet dat het getest is.
Of er moet een logica achter zitten
🤣😅quote:Op maandag 30 januari 2023 11:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Mag er al wel 1 beginnen met draadjes te tellen
Ze komen ook echt nu met theorieënquote:
Geheime missie, rob saboteer de opdracht!quote:Op maandag 30 januari 2023 12:06 schreef Kayro het volgende:
Rob trekt ze gewoon kapot de lengtes, zou hij een saboteur zijn?
MA OOK die had ontkluwen van bepaalde kleuren op bepaalde locatie werd ook teveel op ingezoemd.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geheime missie, rob saboteer de opdracht!
Rob: "ow geen moeite, ik ben gewoon mezelf!"
ja 30 minquote:Op maandag 30 januari 2023 12:13 schreef Ireth het volgende:
Hoe lang moeten ze nog?? Half uurtje max zo ongeveer denk ik??
Volgens Bart ligt ie er niet meer. Heeft Charlotte die stiekem al eruit gehaald misschien?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:13 schreef rinardo het volgende:
En dan vergeten ze straks de bol wol die in de wall ligt te kopen en te meten.......
ahhhhhquote:Op maandag 30 januari 2023 12:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens Bart ligt ie er niet meer. Heeft Charlotte die stiekem al eruit gehaald misschien?
Ik had dezelfde onder c/p zittenquote:Op maandag 30 januari 2023 12:14 schreef rinardo het volgende:
iemand op twitter oppert ook nog dit
‘Morgen tel je dan jullie getal en een getal dat je van mij krijgt bij elkaar op.’
Hij helpt Char het goede antwoord te geven, omdat Jason het uiteindelijke antwoord weet. Het maakt dus niet uit hoever ze komen. En daarom is deze opdracht ook ‘niet onmogelijk’.
confusion zou dat wel zijnquote:Op maandag 30 januari 2023 12:14 schreef rinardo het volgende:
‘Morgen tel je dan jullie getal en een getal dat je van mij krijgt bij elkaar op.’
Hij helpt Char het goede antwoord te geven, omdat Jason het uiteindelijke antwoord weet. Het maakt dus niet uit hoever ze komen. En daarom is deze opdracht ook ‘niet onmogelijk’.
Rob zijn gezicht als ze horen dat ze het allemaal voor 'niets' hebben gedaanquote:Op maandag 30 januari 2023 12:14 schreef rinardo het volgende:
herstel, Bart ziet hem nu toch nog liggenquote:Op maandag 30 januari 2023 12:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens Bart ligt ie er niet meer. Heeft Charlotte die stiekem al eruit gehaald misschien?
Dus met andere woorden ze halen het ten alle tijden want hij vult dus gewoon het ontbrekend aantal aanquote:Op maandag 30 januari 2023 12:14 schreef rinardo het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2023 12:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dus met andere woorden ze halen het ten alle tijden want hij vult dus gewoon het ontbrekend aantal aan
Gewoon net zo verbaasd zijn als de rest als het goed blijkt te zijnquote:Op maandag 30 januari 2023 12:19 schreef Kayro het volgende:
Heerlijk hoe charlotte nu in willekeur in de ruimte loopt te tellen, maar hoe verkoopt zij straks het juiste antwoord tegenover haar medebewoners?????
Maar hoe kletst charlotte dit recht tegenover haar medebewoners🤣🤣😅quote:Op maandag 30 januari 2023 12:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als totaal 1700 moet zijn en "ze" komen op 1400 zegt J. 300.
Haha wat een giller dan rob ze porum zienquote:Op maandag 30 januari 2023 12:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als totaal 1700 moet zijn en "ze" komen op 1400 zegt J. 300.
Benieuwd of ze de DBK in moet of in de woonkamer eerst nog een heel conflict krijgt met medebewoners...quote:Op maandag 30 januari 2023 12:22 schreef suzi1 het volgende:
en dan eens kijken wie er tegen haar ingaat dat ze er compleet naast zit met de meters
dus nee neeheee.
Ja charlotte speelt het goed mee, haar missie is geslaagd straks, ze weet dat elk antwoord goed isquote:Op maandag 30 januari 2023 12:19 schreef Kayro het volgende:
Heerlijk hoe charlotte nu in willekeur in de ruimte loopt te tellen, maar hoe verkoopt zij straks het juiste antwoord tegenover haar medebewoners?????
Wat is haar missie dan?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja charlotte speelt het goed mee, haar missie is geslaagd straks, ze weet dat elk antwoord goed is
Iedereen in huis wtf hoe dan???? 🤣🤣🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 12:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja charlotte speelt het goed mee, haar missie is geslaagd straks, ze weet dat elk antwoord goed is
Zijn dat aannames of heeft dit in een brief gestaan?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:26 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zij krijgt hoe dan ook de juiste aanvulling van Jason
Brief!quote:Op maandag 30 januari 2023 12:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zijn dat aannames of heeft dit in een brief gestaan?
ja lees rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op maandag 30 januari 2023 12:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zijn dat aannames of heeft dit in een brief gestaan?
Wol...quote:Op maandag 30 januari 2023 12:29 schreef Kayro het volgende:
BB: nog 5 minuten!
Waar een mol is..
Is een weg!
WOLquote:Op maandag 30 januari 2023 12:29 schreef Kayro het volgende:
BB: nog 5 minuten!
Waar een mol is..
Is een weg!
Mimi heeft het totaal niet moeilijk gehad... zat er zelfs bij te lachen toen het bekend werd (beelden zat van)... daarna met hoofd tussen handjes naar beneden zitten om sympathie te wekken.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
zou mooi zijn als we keertje H2H Danny vs Chayron op nominatiebank hebben, ik bedoel karma is a bitch weet je
dat hun het zich zooooo persoonlijk aantrekken die tactische zet toen van Mimi, terwijl hij het er zelf ook moeilijk mee had
Ze zou vandaag een getal krijgen en dan nog een getal van J. stond in zijn brief..quote:Op maandag 30 januari 2023 12:38 schreef Kayro het volgende:
Charlotte heeft nog iets ze blijft het getal herhalen, haar missie is nog niet klaar🥳🥳🤓
Alleen zegt ze het verkeerde getal..quote:Op maandag 30 januari 2023 12:38 schreef Kayro het volgende:
Charlotte heeft nog iets ze blijft het getal herhalen, haar missie is nog niet klaar🥳🥳🤓
Precies!quote:Op maandag 30 januari 2023 12:39 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Alleen zegt ze het verkeerde getal..
Jason slaagt zich voor de kop als hij het zietquote:Op maandag 30 januari 2023 12:39 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Alleen zegt ze het verkeerde getal..
Ze moeten ook altijd Rob hebbenquote:Op maandag 30 januari 2023 12:40 schreef ledn81 het volgende:
Rob : "Ik nam net een mandarijn, die was nog verrot ook.. vieze smaak in mijn bek"
Het zit hem ook niet mee he
Arme Robquote:Op maandag 30 januari 2023 12:40 schreef ledn81 het volgende:
Rob : "Ik nam net een mandarijn, die was nog verrot ook.. vieze smaak in mijn bek"
Het zit hem ook niet mee he
Geen motivatie had.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:46 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Wel zonde van al die wol....
Hopelijk moeten ze ook nog breien, dat gaf indertijd ook goeie beelden met Tomas (die geen aanleg had)
is ze aan het mopperen over rob?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:56 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Jolien is weer slecht gezind....
Is dit niet waar dan?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:59 schreef ledn81 het volgende:
Mies gaat doen alsof hij een pin uit de bol wol in de wall haalt
Owww, oke...quote:Op maandag 30 januari 2023 13:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee grappie.. hij haalde zijn eerdere PON uit de slaapkamer en stopte die erin
Leuk dat ze die mogen houdenquote:Op maandag 30 januari 2023 13:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee grappie.. hij haalde zijn eerdere PON pin uit de slaapkamer en stopte die erin
Horror ?quote:Op maandag 30 januari 2023 13:07 schreef ledn81 het volgende:
Jolien is heel hard geschrokken vannacht. Maar ze mogen er niets over zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |