Geheime missie, rob saboteer de opdracht!quote:Op maandag 30 januari 2023 12:06 schreef Kayro het volgende:
Rob trekt ze gewoon kapot de lengtes, zou hij een saboteur zijn?
MA OOK die had ontkluwen van bepaalde kleuren op bepaalde locatie werd ook teveel op ingezoemd.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geheime missie, rob saboteer de opdracht!
Rob: "ow geen moeite, ik ben gewoon mezelf!"
ja 30 minquote:Op maandag 30 januari 2023 12:13 schreef Ireth het volgende:
Hoe lang moeten ze nog?? Half uurtje max zo ongeveer denk ik??
Volgens Bart ligt ie er niet meer. Heeft Charlotte die stiekem al eruit gehaald misschien?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:13 schreef rinardo het volgende:
En dan vergeten ze straks de bol wol die in de wall ligt te kopen en te meten.......
ahhhhhquote:Op maandag 30 januari 2023 12:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens Bart ligt ie er niet meer. Heeft Charlotte die stiekem al eruit gehaald misschien?
Ik had dezelfde onder c/p zittenquote:Op maandag 30 januari 2023 12:14 schreef rinardo het volgende:
iemand op twitter oppert ook nog dit
‘Morgen tel je dan jullie getal en een getal dat je van mij krijgt bij elkaar op.’
Hij helpt Char het goede antwoord te geven, omdat Jason het uiteindelijke antwoord weet. Het maakt dus niet uit hoever ze komen. En daarom is deze opdracht ook ‘niet onmogelijk’.
confusion zou dat wel zijnquote:Op maandag 30 januari 2023 12:14 schreef rinardo het volgende:
‘Morgen tel je dan jullie getal en een getal dat je van mij krijgt bij elkaar op.’
Hij helpt Char het goede antwoord te geven, omdat Jason het uiteindelijke antwoord weet. Het maakt dus niet uit hoever ze komen. En daarom is deze opdracht ook ‘niet onmogelijk’.
Rob zijn gezicht als ze horen dat ze het allemaal voor 'niets' hebben gedaanquote:Op maandag 30 januari 2023 12:14 schreef rinardo het volgende:
herstel, Bart ziet hem nu toch nog liggenquote:Op maandag 30 januari 2023 12:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens Bart ligt ie er niet meer. Heeft Charlotte die stiekem al eruit gehaald misschien?
Dus met andere woorden ze halen het ten alle tijden want hij vult dus gewoon het ontbrekend aantal aanquote:Op maandag 30 januari 2023 12:14 schreef rinardo het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2023 12:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dus met andere woorden ze halen het ten alle tijden want hij vult dus gewoon het ontbrekend aantal aan
Gewoon net zo verbaasd zijn als de rest als het goed blijkt te zijnquote:Op maandag 30 januari 2023 12:19 schreef Kayro het volgende:
Heerlijk hoe charlotte nu in willekeur in de ruimte loopt te tellen, maar hoe verkoopt zij straks het juiste antwoord tegenover haar medebewoners?????
Maar hoe kletst charlotte dit recht tegenover haar medebewoners🤣🤣😅quote:Op maandag 30 januari 2023 12:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als totaal 1700 moet zijn en "ze" komen op 1400 zegt J. 300.
Haha wat een giller dan rob ze porum zienquote:Op maandag 30 januari 2023 12:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als totaal 1700 moet zijn en "ze" komen op 1400 zegt J. 300.
Benieuwd of ze de DBK in moet of in de woonkamer eerst nog een heel conflict krijgt met medebewoners...quote:Op maandag 30 januari 2023 12:22 schreef suzi1 het volgende:
en dan eens kijken wie er tegen haar ingaat dat ze er compleet naast zit met de meters
dus nee neeheee.
Ja charlotte speelt het goed mee, haar missie is geslaagd straks, ze weet dat elk antwoord goed isquote:Op maandag 30 januari 2023 12:19 schreef Kayro het volgende:
Heerlijk hoe charlotte nu in willekeur in de ruimte loopt te tellen, maar hoe verkoopt zij straks het juiste antwoord tegenover haar medebewoners?????
Wat is haar missie dan?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja charlotte speelt het goed mee, haar missie is geslaagd straks, ze weet dat elk antwoord goed is
Iedereen in huis wtf hoe dan???? 🤣🤣🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 12:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja charlotte speelt het goed mee, haar missie is geslaagd straks, ze weet dat elk antwoord goed is
Zijn dat aannames of heeft dit in een brief gestaan?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:26 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zij krijgt hoe dan ook de juiste aanvulling van Jason
Brief!quote:Op maandag 30 januari 2023 12:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zijn dat aannames of heeft dit in een brief gestaan?
ja lees rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op maandag 30 januari 2023 12:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zijn dat aannames of heeft dit in een brief gestaan?
Wol...quote:Op maandag 30 januari 2023 12:29 schreef Kayro het volgende:
BB: nog 5 minuten!
Waar een mol is..
Is een weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |