edit: ik schrok en dacht dat ik de sluiter was (pff ) zie dat jij @Ireth het wasquote:
1 bol lengte bepalen!!quote:Op maandag 30 januari 2023 10:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als ik al die bollen zo zie gaan ze het niet redden
Rob gaat ook getallen hardop roepen. Lekker handig als je zelf ook aan het tellen bent in gedachtenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Rob is ook zo vriendelijk als hij wat zegt haha
nee, verschillende bollen qua dikte zie fotoquote:Op maandag 30 januari 2023 10:29 schreef Kayro het volgende:
[..]
1 bol lengte bepalen!!
X totaal aantal bollen
= uitkomst
niet alle bollen zijn gelijk qua metersquote:Op maandag 30 januari 2023 10:29 schreef Kayro het volgende:
[..]
1 bol lengte bepalen!!
X totaal aantal bollen
= uitkomst
nee, niet alle bollen zijn even langquote:Op maandag 30 januari 2023 10:29 schreef Kayro het volgende:
[..]
1 bol lengte bepalen!!
X totaal aantal bollen
= uitkomst
1 bol lengte bepalen!!quote:Op maandag 30 januari 2023 10:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Precies mijn gedachte, komen E dichter bij het antwoord als nu🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 10:30 schreef Monique___ het volgende:
Ze kunnen beter nog 1 bol wol opmeten en dan gaan schatten met bollen die ongeveer hetzelfde zijn..
denk ook wel dat dat de bedoeling is.. ze gaan nooit EN alles kunnen oprollen EN weer uitrollen.. niet handig wat ze nu doenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:31 schreef Kayro het volgende:
[..]
1 bol lengte bepalen!!
X totaal aantal bollen
= uitkomst
[..]
Precies mijn gedachte, komen E dichter bij het antwoord als nu🤣
Was niet eens begonnen op deze manier😉quote:Op maandag 30 januari 2023 10:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Niet alle bollen zijn even lang tochquote:Op maandag 30 januari 2023 10:29 schreef Kayro het volgende:
[..]
1 bol lengte bepalen!!
X totaal aantal bollen
= uitkomst
Ene zit gewoon strakker gerold dan de andere.. en dunner draad kan net zo lang zijn maar lijkt kleinerquote:Op maandag 30 januari 2023 10:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee, verschillende bollen qua dikte zie foto
Bezigheidstherapie en leuke tv maken🥳quote:Op maandag 30 januari 2023 10:36 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Snap er geen hol van wat is nu de bedoeling hier van?
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:36 schreef Kayro het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie en leuke tv maken🥳
ja ze hebben 2 en half uur om alle bollen op te rollen en meters te tellen, 1 loop is 7 meter, en ze mogen er 70 meter naast zitten in totaalquote:Op maandag 30 januari 2023 10:36 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Snap er geen hol van wat is nu de bedoeling hier van? Meters tellen?
Oké pfffquote:Op maandag 30 januari 2023 10:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ze hebben 2 en half uur om alle bollen op te rollen en meters te tellen, 1 loop is 7 meter, en ze mogen er 70 meter naast zitten in totaal
Precies😉💯, maar dit is wel prachtig om te zien🤗quote:Op maandag 30 januari 2023 10:38 schreef Monique___ het volgende:
Ik zou echt een bol van 15 meter wegen.. dan de bolllen gaan wegen en schatten..
of je pakt 3 verschillende bollen dik / dun.. weegt en dan is het zo gepiept
en nu wil rob weer wat anders gaan doen.. per loop tellen want dat is sneller he? x 7 zegt hij..quote:Op maandag 30 januari 2023 10:39 schreef Kayro het volgende:
[..]
Precies😉💯, maar dit is wel prachtig om te zien🤗
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
edit: ik schrok en dacht dat ik de sluiter was (pff ) zie dat jij @:ireth het was
Kost teveel energie en als ze Rob inhalen draaien ze hem vast....quote:Op maandag 30 januari 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
dat rob niet rent snap ik , maar chichi en ias kunnen toch ook eromheen gaan rennen..
als je het al zo wilt doen, dan toch zo snel mogelijk
liefst eerste die sippe mond van hem vastdraaienquote:Op maandag 30 januari 2023 10:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kost teveel energie en als ze Rob inhalen draaien ze hem vast....
Hé!!
Ali, Bart en ook Jason hebben de rekenkennis om deze opdracht anders aan te pakken..quote:Op maandag 30 januari 2023 10:43 schreef Monique___ het volgende:
nu wordt ali afgesnauwd door rob. ali vraagt iets over wat ze aan het doen zijn..
rob: ali we zijn ons aan het concentreren hier!
rob: gaat ie vragen wat we aan het doen zijn.. kom op!
ali keek zo van???? dit wordt niks..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jason = weg nuquote:Op maandag 30 januari 2023 10:45 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ali, Bart en ook Jason hebben de rekenkennis om deze opdracht anders aan te pakken..
Maar i love the IRRITATIE die nu komt!!!
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:45 schreef Monique___ het volgende:
bb moet er nu even ingooiden: bewoners jullie spelen voor een vrijstelling
eens kijken of het tempo dan omhoog gaat.🤣🤣 mooi man!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |