quote:Op maandag 30 januari 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
Tot straks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hè🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Er moet weer iemand uit de gameroom komen haha
Gewoon inrollen als een mummie, in een hoekje schuiven en we hebben het niet meer over hemquote:Op maandag 30 januari 2023 11:07 schreef suzi1 het volgende:
2 handen, 2 bollen en dan tussen de vingers laten rollen
en rob wegzetten
Mooi hè🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Er moet weer iemand uit de gameroom komen haha
Dit is dan ook wel een erg spraakmakende opdracht toch?🤣🤣quote:Op maandag 30 januari 2023 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Oh we mogen nu wel mee kijken voor de afwisseling, ook voor ons dus Confusion Week in dat opzicht...
Ja lekker hoor. Ik zit met me schapjesquote:Op maandag 30 januari 2023 11:09 schreef Ireth het volgende:
Stream 1 op tablet, stream 2 op tv![]()
Wat vervelend dat ik juist vandaag he-le-maal niks op de agenda heb staan! Ik pak er nog een lekker bakske bij
Heerlijk, het is je geguntquote:Op maandag 30 januari 2023 11:09 schreef Ireth het volgende:
Wat vervelend dat ik juist vandaag he-le-maal niks op de agenda heb staan! Ik pak er nog een lekker bakske bij
Ik had afspraak en afgezegdquote:Op maandag 30 januari 2023 11:09 schreef Ireth het volgende:
Voor wat??? Chiro das dan wel beetje stom hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zonder hardop te moeten lachen om de voorpret hé...quote:Op maandag 30 januari 2023 11:12 schreef Kayro het volgende:
Btw: respect voor de nachtploeg, die dit 'klusje' ook heeft moeten klaren
💥💯👊
Ja dat is een hele klus geweest. Maar wel een leuke opdracht dit.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:12 schreef Kayro het volgende:
Btw: respect voor de nachtploeg, die dit 'klusje' ook heeft moeten klaren
💥💯👊
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |