WOLquote:Op maandag 30 januari 2023 12:29 schreef Kayro het volgende:
BB: nog 5 minuten!
Waar een mol is..
Is een weg!
Mimi heeft het totaal niet moeilijk gehad... zat er zelfs bij te lachen toen het bekend werd (beelden zat van)... daarna met hoofd tussen handjes naar beneden zitten om sympathie te wekken.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
zou mooi zijn als we keertje H2H Danny vs Chayron op nominatiebank hebben, ik bedoel karma is a bitch weet je
dat hun het zich zooooo persoonlijk aantrekken die tactische zet toen van Mimi, terwijl hij het er zelf ook moeilijk mee had
Ze zou vandaag een getal krijgen en dan nog een getal van J. stond in zijn brief..quote:Op maandag 30 januari 2023 12:38 schreef Kayro het volgende:
Charlotte heeft nog iets ze blijft het getal herhalen, haar missie is nog niet klaar🥳🥳🤓
Alleen zegt ze het verkeerde getal..quote:Op maandag 30 januari 2023 12:38 schreef Kayro het volgende:
Charlotte heeft nog iets ze blijft het getal herhalen, haar missie is nog niet klaar🥳🥳🤓
Precies!quote:Op maandag 30 januari 2023 12:39 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Alleen zegt ze het verkeerde getal..
Jason slaagt zich voor de kop als hij het zietquote:Op maandag 30 januari 2023 12:39 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Alleen zegt ze het verkeerde getal..
Ze moeten ook altijd Rob hebbenquote:Op maandag 30 januari 2023 12:40 schreef ledn81 het volgende:
Rob : "Ik nam net een mandarijn, die was nog verrot ook.. vieze smaak in mijn bek"
Het zit hem ook niet mee he
Arme Robquote:Op maandag 30 januari 2023 12:40 schreef ledn81 het volgende:
Rob : "Ik nam net een mandarijn, die was nog verrot ook.. vieze smaak in mijn bek"
Het zit hem ook niet mee he
Geen motivatie had.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:46 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Wel zonde van al die wol....
Hopelijk moeten ze ook nog breien, dat gaf indertijd ook goeie beelden met Tomas (die geen aanleg had)
is ze aan het mopperen over rob?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:56 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Jolien is weer slecht gezind....
Is dit niet waar dan?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:59 schreef ledn81 het volgende:
Mies gaat doen alsof hij een pin uit de bol wol in de wall haalt
Owww, oke...quote:Op maandag 30 januari 2023 13:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee grappie.. hij haalde zijn eerdere PON uit de slaapkamer en stopte die erin
Leuk dat ze die mogen houdenquote:Op maandag 30 januari 2023 13:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee grappie.. hij haalde zijn eerdere PON pin uit de slaapkamer en stopte die erin
Horror ?quote:Op maandag 30 januari 2023 13:07 schreef ledn81 het volgende:
Jolien is heel hard geschrokken vannacht. Maar ze mogen er niets over zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |