quote:Op zondag 29 januari 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Dit is de heksenkring een paar minuten na "Ik maak je dood"
[ afbeelding ]
bah, vies wijf hoor die eunicequote:Op zondag 29 januari 2023 19:08 schreef puzziepie het volgende:
Erik heeft Eunivce in de handen gehad , en ze voelde zich bijna aangerand
Goh ... Remember Berend
Ah dus Wanda was er wel om met haar vriendin te pratenquote:Op zondag 29 januari 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Bah bah daar gaat ze weerquote:Op zondag 29 januari 2023 19:08 schreef puzziepie het volgende:
Erik heeft Eunivce in de handen gehad , en ze voelde zich bijna aangerand
Goh ... Remember Berend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dus Wanda was er wel om met haar vriendin te praten
En Esther was er als de kippen bij om te sussen, samen met Moraquote:Op zondag 29 januari 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
zei ze dat ?quote:Op zondag 29 januari 2023 19:08 schreef puzziepie het volgende:
Erik heeft Eunice in de handen gehad , en ze voelde zich bijna aangerand
Goh ... Remember Berend
Wanda is natuurlijk niet verantwoordelijk voor de uitspattingen van Kim K. Ze had Kim K als beste vriendin moeten aangeven, dat ze niet achter de woorden/daden van haar vriendin stond/staat. Dat ze dat nu wel doet naar mijn mening is misschien mosterd na de maaltijd.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Echt walgelijk van eunicequote:Op zondag 29 januari 2023 19:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Zijn handen waren te laagwaar hebben we dat eerder gehoord, gevaarlijk vrouwtje
Maar niet op de juiste manier kerel. Op dat moment althans niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dus Wanda was er wel om met haar vriendin te praten
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over Kenzy en Mirthe die bezig zijn in kamer 1, en zie die afkeurende blik van Wanda als ze langs lopen .....![]()
[ afbeelding ]
Kamer 1 is aktief - 29 januari 2023.BoekdelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Erik zei het eerste gedeelte Eunice voelde zich bijna aangerandquote:Op zondag 29 januari 2023 19:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zei ze dat ?
Ze klaagde zeker niet over JW die zijn kont in haar buik duwde
Ik vind ook niet dat Wanda verantwoordelijk is, ze had vannacht Kim W iets minder naar de mond moeten praten. Vandaag heeft Wanda vaak gezegd dat Kim W niet voor rede vatbaar is.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanda is natuurlijk niet verantwoordelijk voor de uitspattingen van Kim K. Ze had Kim K als beste vriendin moeten aangeven, dat ze niet achter de woorden/daden van haar vriendin stond/staat. Dat ze dat nu wel doet naar mijn mening is misschien mosterd na de maaltijd.
Leukquote:Op zondag 29 januari 2023 19:14 schreef engine het volgende:
We hebben er een stelletje bij![]()
[ afbeelding ]
Hij tilde haar ook ietwat onhandig op.ze zei later dat het een grapje van haar was.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Erik zei het eerste gedeelte Eunice voelde zich bijna aangerand
Ja was leukquote:Op zondag 29 januari 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk![]()
Hun begroeting vanmorgen was ook zo lief
GJ is er iets minder blij mee.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was leukvind het wel stoer dat Mirthe dit zo durft.
GJ is dan ook een naarlingquote:
Ik snap dat wel, ze wordt elke keer onterecht beschuldigd.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy voelt zich kut, maar wil niet zelf op Kim W afstappen, dat zou de omgekeerde wereld zijn. Wendy voelt zich er steeds kutter over.
Ik denk dat Erik haar het echte verhaal wel kan vertellen.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:19 schreef Ebinas het volgende:
Wendy gaat zich steeds wat rotter voeler doordat Kim wat over haar gezegd heeft.
Weet nog niet of ze het letterlijk weet
Ze wil nog wel Erik vragen
Ze wil zo ook een soort van voorbereid zijn, mocht kim haar alsnog willen spreken.
Mijn samenvatting, strekking is wel juist
als ze het maar uit haar hoofd laat...laat die KimKut maar in haar sop gaarkoken en zij moet zich niets van haar aantrekken/schuldig voelenquote:Op zondag 29 januari 2023 19:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy voelt zich kut, maar wil niet zelf op Kim W afstappen, dat zou de omgekeerde wereld zijn. Wendy voelt zich er steeds kutter over.
Is niet Wendy haar fout. Zij heeft niks verkeerd gedaan ik snap dat hele ophef niet van Kim echt zo overdreven hoe ze te keer ging.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:19 schreef Ebinas het volgende:
Wendy gaat zich steeds wat rotter voeler doordat Kim wat over haar gezegd heeft.
Weet nog niet of ze het letterlijk weet
Ze wil nog wel Erik vragen
Ze wil zo ook een soort van voorbereid zijn, mocht kim haar alsnog willen spreken.
Mijn samenvatting, strekking is wel juist
ja net voor de sl klopte Isaak op de deur?quote:Op zondag 29 januari 2023 18:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Luister nog een fragment terug, het lijkt erop dat Isaac en Sasha hebben ingegrepen op kantoor ...
Friends met natte vjngers 🤣quote:Op zondag 29 januari 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Friends with benefits noemt Mirthe het al
Heeft Isaac ook toegegeven afgelopen nacht. Hij en Sas konden het hele gesprek letterlijk volgen, zijn woorden en heeft hij ingegrepen en toen SL.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja net voor de sl klopte Isaak op de deur?
Zijn dit nu je eigen woorden of quote je iemand?quote:Op zondag 29 januari 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
En Wanda was er al langer bij
die was met Kenzi bezig om er nog een schepje bovenop te doen
dat Wendy echt smerig bezig was
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft Isaac ook toegegeven afgelopen nacht. Hij en Sas konden het hele gesprek letterlijk volgen, zijn woorden en heeft hij ingegrepen en toen SL.
dat zijn mijn eigen woordenquote:Op zondag 29 januari 2023 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn dit nu je eigen woorden of quote je iemand?
Preciesquote:Op zondag 29 januari 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
i know
we konden het zien tussen de SL door
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zijn mijn eigen woorden
ik heb vannacht tot half 3 zitten luisteren en kijken
Dat gaat ook niet meer gebeuren. Dan was het vandaag gebeurd.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het echt sneu voor Wendy, ze heeft niets fout gedaan, krijgt doodsbedreigingen naar haar hoofd geslingerd van een doorgedraaide jaloerse vrouw. En de febo grijpt niet in, tenminste nog niet.
Vind het wel leuk om te zien en gun het ze ook allebei wel ....quote:Op zondag 29 januari 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Mirthe is beetje verliefde puber vandaag
ik vind Mirthe niks aanquote:Op zondag 29 januari 2023 19:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om te zien en gun het ze ook allebei wel ....
dat was Leila ook na Kenziquote:Op zondag 29 januari 2023 19:37 schreef spapaars het volgende:
Mirthe is vrolijk en blij vandaag, misschien wordt het nog wat met Kenzy.
En daar wil hij complimenten/ creditcard voor.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:37 schreef Clasientje het volgende:
Erik is zo te zien met alles op de hoogte hahaha. Die man heeft alles in de gaten gehouden😂
Credit neem ik aan?quote:Op zondag 29 januari 2023 19:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En daar wil hij complimenten/ creditcard voor.
Ik vind Mirthe een van de normaalste mensen daar in de loods. Ze heeft af en toe wat vreemde trekjes, maar gaat lekker haar eigen gangquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 29 januari 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
Matin bij Tiano
ga je nog met Kim praten
ja moet wel he zegt Tiano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
moet wel hequote:Op zondag 29 januari 2023 19:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin vraagt aan Marciano of hij nog met Kim gaat praten, heb het antwoord niet gehoord
Liever nietquote:Op zondag 29 januari 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
Matin denkt het even te fixen tussen tiano en kim
K3 saven.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
Matin denkt het even te fixen tussen tiano en kim
WTFquote:Op zondag 29 januari 2023 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Martin tegen Marciano over Kim W: "Ik sprak haar per ongeluk, nou ja niet per ongeluk maar toevallig, ik zat te poepen, zij zat te poepen"
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En nog iets meer opheldering in dit fragment .....![]()
[ afbeelding ]
Isaac is ingestapt om Marciano te beschermen - 29 januari 2023.ik kwam vannacht weer behoorlijk wat waarheid naar bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Ja vind ik ook. Vind Mirthe heel eerlijk. Dat is soms wat apart maar ik vind het wel leuk om te zien eigenlijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:41 schreef Verida het volgende:
Ik vind
[..]
Ik vind Mirthe een van de normaalste mensen daar in de loods. Ze heeft af en toe wat vreemde trekjes, maar gaat lekker haar eigen gang
maw hij is op zoek gegaan naar Kimquote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
maw hij is op zoek gegaan naar Kim
kwam erachter dat ze op de wc zat te poepen
en kim kon geen kant op
en toen heeft hij gevraagd ga je nog met Tiano praten
(AANNAME)
Zolang het er zoals hier duidelijk bij staat wel ..quote:
hij is zo slaapverwekkend saaiquote:Op zondag 29 januari 2023 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern is goed in het oplepenen van platituden.
En nu in het Nederlands graag, wat is pladituden?quote:Op zondag 29 januari 2023 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern is goed in het oplepenen van platituden.
Dat zijn nogal afgezaagde zinssneden.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:57 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands graag, wat is pladituden?
Hij probeert een beetje de linkse intellectueel uit te hangen daar.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zijn nogal afgezaagde zinssneden.
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:59 schreef Flow3r het volgende:
Och Sas uitgeteld in bed, krijgt peptalk van Bern
Het wil niet erg lukkenquote:Op zondag 29 januari 2023 19:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij probeert een beetje de linkse intellectueel uit te hangen daar.
Vind je het gek met zo'n idioot er steeds bij. Beter dat hij op stapt dan wordt Sasha ook weer wakker en dan definitief.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:59 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie dit buiten ook wel standhouden ......![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kim vindt het leuk met Jeffrey - 29 januari 2023.Dat denk ik dan niet. Daarnaast is Jeffrey ook veel te bijdehand voor Kim vD. Hij vond haar ooit heel dom. Dat gaat niet weg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De familie van Kim vD heeft alles gezien en gehoord. Ze moeten enorm gekwetst zijn geweest, en willen Kim vD beschermen voor zo'n hork. Denk ik.Het komt altijd goed.... En anders maar niet.
ze zegt niks liefs terugquote:Op zondag 29 januari 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
Bern als mensen toch eens door hadden wat je allemaal al voor ze hebt gedaan hier
je ben zo geweldig
zo eerlijk
shoot me please
Pinkstergemeente valt wel mee.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:02 schreef engine het volgende:
Mirthe houdt echt van haar familie en ouders. Ze vindt het wel lastig voor hun.
Die werpt zich tussen iedere ruzie en slipt overal tussendoorquote:Op zondag 29 januari 2023 19:59 schreef Flow3r het volgende:
Vannacht zat ze er ook bij, terwijl dat niet had gehoeven.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die werpt zich tussen iedere ruzie en slipt overal tussendoor
Ze zegt lieve woorden over hun maar ook dat ze wel geloven.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pinkstergemeente valt wel mee.
Zover ik weet.
Hij geeft haar complimentjes , wil haar pijn wegnemen als ie kan en zij zegt : dat zegt mijn moeder ook altijdquote:Op zondag 29 januari 2023 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die werpt zich tussen iedere ruzie en slipt overal tussendoor
Een beetje ouder heeft dit al lang door.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zegt lieve woorden over hun maar ook dat ze wel geloven.
Ik zal KimK even vragen of ik haar pistool mag lenen haar 😉quote:Op zondag 29 januari 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
Bern als mensen toch eens door hadden wat je allemaal al voor ze hebt gedaan hier
je ben zo geweldig
zo eerlijk
shoot me please
Het is te gecontroleerd.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:06 schreef Flow3r het volgende:
Sas : zoveel lieve woorden, dankjewel voor het delen
nou, dat zou ik niet zo zeggenquote:Op zondag 29 januari 2023 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pinkstergemeente valt wel mee.
Zover ik weet.
is een beetje Jehova idee toch?quote:Op zondag 29 januari 2023 20:07 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, dat zou ik niet zo zeggen
Het is een halve sekte hoor, pinkstergemeente
Absoluut.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Zie veelal van die blije mensjes altijd daar.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Vreselijkquote:Op zondag 29 januari 2023 20:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is uiterlijk vertoon.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie veelal van die blije mensjes altijd daar.
Het valt me nog mee dat ze daarna niet zei: ik ga je volgen...quote:Op zondag 29 januari 2023 20:06 schreef Flow3r het volgende:
Sas : zoveel lieve woorden, dankjewel voor het delen
Stap daar maar eens uit. Gaat niet zonder slag of stoot.quote:
Al vanaf het begin mijd ik ieder gesprek tussen hen want het is alsof je in een sekte bent beland ofzoquote:Op zondag 29 januari 2023 20:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een klef gesprek tussen Bern en Sasha.
JW als plysie lijkt me ook niet best.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
JW mocht niet naar de politieschool
had met 18 met een slokje op gereden
De 'discussies' die ze soms hebben.. Die twee staan beiden zo anders in het leven. Voor Sas misschien leuk voor daar, maar erbuiten geef ik dit echt 0 kans.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:11 schreef Flow3r het volgende:
Bern beseft niet dat ze nooit gezellig is met hem, altijd achter de bar of met anderen op feestjes en hij is alleen goed als ze in bed ligt, moe is of pijn heeft
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie dit buiten ook wel standhouden ......![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kim vindt het leuk met Jeffrey - 29 januari 2023.Ze zijn meestal wel leuk samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie ze nog zelfs zomaar kinderen krijgenquote:
Liet Bern 3 uur wachten, terwijl ze al weken aan hem vraagt samen te slapen. Iedereen zegt steeds Sas run, maar ik zeg, Bern run. Zo,'n vrouwtje met al die moodswings die elke dag op ontploffen staat, elke dag afwachten of ze vrolijk of chaggie is brbrbr.......quote:Op zondag 29 januari 2023 20:02 schreef pingu66 het volgende:
Sas die gisteren nog tegen KimK zei : Wendy doet dat (?) expres en Kimk gelijk gaf.
10 minuten later gaf ze Tiano gelijk....en liet ze vervolgens Bern 3 uur wachten
Oh ik vergat nog het stiekem eten pakken en haar hebberigheidquote:Op zondag 29 januari 2023 19:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik vindt haar meer warrig. Niet echt stiekem..
O jij denkt al wel heel ver vooruit 🤣quote:Op zondag 29 januari 2023 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zie ze nog zelfs zomaar kinderen krijgen
Verder blijft alles gissen ook voor henzelf
ze heeft een keertje een stukje kaas gepakt......quote:Op zondag 29 januari 2023 20:14 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh ik vergat nog het stiekem eten pakken en haar hebberigheid
Dat doen de meesten daarquote:Op zondag 29 januari 2023 20:14 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh ik vergat nog het stiekem eten pakken en haar hebberigheid
quote:Op zondag 29 januari 2023 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Productie gaat het uitzoeken, mail gestuurd gevolgd door een soundlock.
Vandaag aanvragen en maandag koffer. We hebben liplezers nodig ........![]()
[ afbeelding ]
Marciano was rustig, wat is het probleem dan - 29 januari 2023.Eerste minuten van dit filmpje uitgeschreven : Marciano, Sasha, Isaac en Jeff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M : Zogenaamd moet iedereen voldoen aan de regels, geen gele kaarten en shit, zit ik zelf in die situatie.
J : Even rustig. Tijger, je was toch rustig?
M : Ik ben sowieso rustig bro [..onverstaanbaar..]
J : Wat is het probleem dan?
M : [stilte]
I : Ik heb het geprobeerd maar, hier kom je niet doorheen.
[Streamlock] -> Marciano alleen op kantoor bij terugkomst. Daarna beeld weer in de loods.
I : Ze zit helemaal in die modus.
S : Krijg je er niet uit.
I : Somebody needs to wake up on the other side.
S : Het verbaast me dat ze haar nog niet halen. Vorige keer was ze een stuk sneller.
I : Ja, maar nu is het midden in de nacht.
S : Dat was met Martin/Mexx ook, en in 1 keer kwam er eentje naar buiten rennen.
I : Mmmmm mmm
S : Anyway
I [ kijkt richting de slaapkamers] : Die is nog steeds aan het kasten slaan.
[Isaac gaat boven in K3 kijken en komt tijdens het volgende gesprek weer terug]
J : Ja Tiano
M : Huh?
J : Ja klopt, wat je zegt. Maar hou het voor je.
M : Wat zegt ze dan?
I : Ze wil d'r koffer hebben. Maar als de produktie ehh.... Mogen zij gaan uitzoeken. [soundlock]
I : Wie zijn wij dan?
J : Wij zijn niks. We hebben een mail gestuurd..
I : That's it. Meer kunnen we niet doen. Ik heb het geprobeerd, maar..
J : Ze krijgt d'r koffer toch niet.
I : Nee, natuurlijk niet.
M : Denk je dat er gele kaarten komen?
I en J : Nee
I : Waarom? Nee joh.
J : Ja, waarom?
I : Ik ben hier de hele avond geweest, dus...
J : Omdat zij een koffer wil? Regels zijn duidelijk. Vandaag aanvragen, maandag koffer.
I : Je moet gewoon ff ... Als je het nu gewoon even geen aandacht geeft.
Laatst meen ik een glimp op te vangen dat GJ geïnteresseerd is in Mirthequote:
Dank je, veel werk ....quote:Op zondag 29 januari 2023 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerste minuten van dit filmpje uitgeschreven : Marciano, Sasha, Isaac en Jeff.
Isaac de FEBO manquote:Op zondag 29 januari 2023 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eerste minuten van dit filmpje uitgeschreven : Marciano, Sasha, Isaac en Jeff.
M : Zogenaamd moet iedereen voldoen aan de regels, geen gele kaarten en shit, zit ik zelf in die situatie.
J : Even rustig. Tijger, je was toch rustig?
M : Ik ben sowieso rustig bro [..onverstaanbaar..]
J : Wat is het probleem dan?
M : [stilte]
I : Ik heb het geprobeerd maar, hier kom je niet doorheen.
[Streamlock] -> Marciano alleen op kantoor bij terugkomst. Daarna beeld weer in de loods.
I : Ze zit helemaal in die modus.
S : Krijg je er niet uit.
I : Somebody needs to wake up on the other side.
S : Het verbaast me dat ze haar nog niet halen. Vorige keer was ze een stuk sneller.
I : Ja, maar nu is het midden in de nacht.
S : Dat was met Martin/Mexx ook, en in 1 keer kwam er eentje naar buiten rennen.
I : Mmmmm mmm
S : Anyway
I [ kijkt richting de slaapkamers] : Die is nog steeds aan het kasten slaan.
[Isaac gaat boven in K3 kijken en komt tijdens het volgende gesprek weer terug]
J : Ja Tiano
M : Huh?
J : Ja klopt, wat je zegt. Maar hou het voor je.
M : Wat zegt ze dan?
I : Ze wil d'r koffer hebben. Maar als de produktie ehh.... Mogen zij gaan uitzoeken. [soundlock]
I : Wie zijn wij dan?
J : Wij zijn niks. We hebben een mail gestuurd..
I : That's it. Meer kunnen we niet doen. Ik heb het geprobeerd, maar..
J : Ze krijgt d'r koffer toch niet.
I : Nee, natuurlijk niet.
M : Denk je dat er gele kaarten komen?
I en J : Nee
I : Waarom? Nee joh.
J : Ja, waarom?
I : Ik ben hier de hele avond geweest, dus...
J : Omdat zij een koffer wil? Regels zijn duidelijk. Vandaag aanvragen, maandag koffer.
I : Je moet gewoon ff ... Als je het nu gewoon even geen aandacht geeft.
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laatst meen ik een glimp op te vangen dat GJ geïnteresseerd is in Mirthe
Heb ik al eens eerder gezegd want denk dat die twee hele goede ouders zijn dus laat staan saampjesquote:Op zondag 29 januari 2023 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij denkt al wel heel ver vooruit 🤣
Klopt, Babs zou een date regelen, vanochtend zag GJ er vanafquote:Op zondag 29 januari 2023 20:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laatst meen ik een glimp op te vangen dat GJ geïnteresseerd is in Mirthe
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Klopt, Babs zou een date regelen, vanochtend zag GJ er vanaf
oehh ja dat is wel een goeie...quote:Op zondag 29 januari 2023 20:11 schreef Flow3r het volgende:
Bern beseft niet dat ze nooit gezellig is met hem, altijd achter de bar of met anderen op feestjes en hij is alleen goed als ze in bed ligt, moe is of pijn heeft
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoort iemand wat Jeff zegt ?
[ afbeelding ]
Mirthe en Kenzy - 29 januari 2023.Voor herhaling vatbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Pak je verantwoordelijkheid FEBO en je weet dat het een recidivist is dus dan al helemaal geen enkele genadequote:Op zondag 29 januari 2023 19:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het echt sneu voor Wendy, ze heeft niets fout gedaan, krijgt doodsbedreigingen naar haar hoofd geslingerd van een doorgedraaide jaloerse vrouw. En de febo grijpt niet in, tenminste nog niet.
Dus dat, laat die kut er weer niet mee weg komen ....quote:Op zondag 29 januari 2023 20:29 schreef Kakadylo het volgende:
Pak je verantwoordelijkheid FEBO en je weet dat het een recidivist is dus dan al helemaal geen enkele genade
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Marciano gaat bij Kim w op bed zitten, en ze knuffelen weer
Alsjeblieft zeg niet in onze stad.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:27 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt Esther leuk om in de stad te wonen of aan zee, als het dan stormt wanneer de wind zo blaast door de lucht.
Wat een lof ineens over die 2. Tot voor kort geleden werd Jeff behoorlijk afgebrand en moest beter weg. Maar net zoals in het huis, veranderen meningen hier per dag. Zo moet men iemand niet en volgende dag is het de leukste.quote:
Je zou nog bijna gaan denken dat er een belangrijk meneertje achter de schermen een oogje op haar heeftquote:Op zondag 29 januari 2023 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dus dat, laat die kut er weer niet mee weg komen ....
Geldt dit ook voor Jeffrey? Graag met terugwerkende kracht.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Pak je verantwoordelijkheid FEBO en je weet dat het een recidivist is dus dan al helemaal geen enkele genade
Ze hebben hun bonus weer verdiend.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:30 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:32 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze hebben hun bonus weer verdiend.
Mijn mening over Jeff zal niet veranderen. Hij is en blijft een eikel met een te grote bek.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat een lof ineens over die 2. Tot voor kort geleden werd Jeff behoorlijk afgebrand en moest beter weg. Maar net zoals in het huis, veranderen meningen hier per dag. Zo moet men iemand niet en volgende dag is het de leukste.
Ik snap deze move ook nietquote:Op zondag 29 januari 2023 20:32 schreef puzziepie het volgende:
Marciano heeft zijn eigen graf gegraven nu
Omdat Dotteke dat zegt wil dat niet zeggen dat iedereen dat vindtquote:Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat een lof ineens over die 2. Tot voor kort geleden werd Jeff behoorlijk afgebrand en moest beter weg. Maar net zoals in het huis, veranderen meningen hier per dag. Zo moet men iemand niet en volgende dag is het de leukste.
Maar met Kerst wel een hele brief aan hem schrijven dat ze van hem houdt. Dus spoort ze zelf ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oehh ja dat is wel een goeie...
Jeff heeft waarschijnlijk K5 gechanteerd ipv andersomquote:Op zondag 29 januari 2023 20:32 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor Jeffrey? Graag met terugwerkende kracht.
Eet smakelijk en bedankt voor je moeite maar weerquote:Op zondag 29 januari 2023 20:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even een break, eerst even eten maken en een biertje ....
Heb het al van meer mensen gelezen hoor. Maar geeft niet, het viel mij gewoon op.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat Dotteke dat zegt wil dat niet zeggen dat iedereen dat vindt
Omdat ik jef geen fijn persoon vind kan ik toch zien dat ze samen leuk zijn. Blijf hem vreselijk vindenquote:Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat, maar samen naar elkaar toe kunnen ze leuk zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn mening over Jeff zal niet veranderen. Hij is en blijft een eikel met een te grote bek.
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fokking grappig moment, aanrader ......![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kim en Jeffrey maken hun bed op - 29 januari 2023.op deze momenten zijn ze leuk samen, heel vrolijk en speelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Or maybe they don't care
Ow absoluut.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat, maar samen naar elkaar toe kunnen ze leuk zijn.
En ik zeg ook niet dat Jef leuk is. Maar dat ze samen naar elkaar toe leeuk zijn 🤣🤣quote:Op zondag 29 januari 2023 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat Dotteke dat zegt wil dat niet zeggen dat iedereen dat vindt
Mijn mening over Jeff is altijd hetzelfde geweest maar je moet tussen de regels doorlezen want het is allemaal niet zo zwart-witquote:Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Team Jeffquote:Op zondag 29 januari 2023 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
op deze momenten zijn ze leuk samen, heel vrolijk en speels
Ook nog eensquote:Op zondag 29 januari 2023 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik zeg ook niet dat Jef leuk is. Maar dat ze samen naar elkaar toe leeuk zijn 🤣🤣
Oké, verkeerd geïnterpreteerd dan.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik jef geen fijn persoon vind kan ik toch zien dat ze samen leuk zijn. Blijf hem vreselijk vinden
Ze kaartte het aan alsof hij heel wat gezegd heeft wat niet waar is ( ik heb t ook gezien en gehoord) Hij wist t ook niet en dacht nu dat hij verder weg was dan hij zelf dacht dan. Hij werd er onzeker van maar zette t niet echt rechtquote:Op zondag 29 januari 2023 20:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft Esther nog gebabbeld met JW over de uitspraken van afgelopen avond/nacht? Hij zou iets gezegd hebben in positieve zin over onzen Esther. Nu wilde ze weten of het serieus was of de drank.
Dat is ook het mooie van een RLS. Een ieder heeft zijn of haar favo. Respecterenquote:
Jammer dat ik dat even gemist heb.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:41 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze kaartte het aan alsof hij heel wat gezegd heeft wat niet waar is ( ik heb t ook gezien en gehoord) Hij wist t ook niet en dacht nu dat hij verder weg was dan hij zelf dacht dan. Hij werd er onzeker van maar zette t niet echt recht
Ik zag dat jou site vandaag op Facebook gedeeld was, ik weet niet meer in welke groepquote:Op zondag 29 januari 2023 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, weet iemand waar de fragmenten worden gepost op social media, opeens meer dan 500 views op enkele fragmenten ?
Wendy heeft die Haagse no-nonsense maar is tegelijk best wel erg gevoeligquote:Op zondag 29 januari 2023 19:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze heeft vanmiddag geprobeerd om het JW te laten herhalen wat hij had gezegd.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft Esther nog gebabbeld met JW over de uitspraken van afgelopen avond/nacht? Hij zou iets gezegd hebben in positieve zin over onzen Esther. Nu wilde ze weten of het serieus was of de drank.
Overdreven ook welquote:Op zondag 29 januari 2023 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind die lach van Kenzy ook ontzettend nep.
Babette vroeg of dat allerlei standjes waren, ze vond het eruit zien als Kamasutra tekeningenquote:
Lees je al langer mee?quote:Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zoals ook verwacht eigenlijk. Drank tjaquote:Op zondag 29 januari 2023 20:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze heeft vanmiddag geprobeerd om het JW te laten herhalen wat hij had gezegd.
Deels zei hij dat hij het niet meer wist, hij ook dat hij met meerdere vrouwen lekker had gedanst.
En dan ging hij over op een ander onderwerp.
Het was bijna pijnlijk om te horen hoe zij het probeerde uit hem te krijgen.
Niet gelukt dus.
JW gooide het ook op de hoeveelheid bier die hij gedronken had en niet alles meer wist.
🤣🤣🤣 wat een sukkelquote:Op zondag 29 januari 2023 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Exact dit dusquote:Op zondag 29 januari 2023 20:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lees je al langer mee?
Dan zul je zien dat ook de mensen die zoals ik, leuke kanten benoemen, ook kritisch zijn en de nare kanten benoemen. Maar niemand is alleen slecht, ook fijn om te zien wat wel leuk is.
Marciano heeft zijn microfoon naar beneden gegooidquote:
Kim W: Nee dat voegt toch niets toequote:Op zondag 29 januari 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
wil jij wat zeggen
nee schud Tiano
wil jij wat zeggen vraagt hij
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
Tiano
luister we komen er echt wel uit
Yep.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:53 schreef HappyCharly het volgende:
maar maar maar...
we gingen toch doen dat KIm ging en dat het uit was
nu blijft ze waarschijnlijk toch en 'komen ze er wel uit'
👍quote:Op zondag 29 januari 2023 20:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lees je al langer mee?
Dan zul je zien dat ook de mensen die zoals ik, leuke kanten benoemen, ook kritisch zijn en de nare kanten benoemen. Maar niemand is alleen slecht, ook fijn om te zien wat wel leuk is.
(oke, over Isaac slang kan ik weinig positiefs melden..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |