quote:Op zondag 29 januari 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Dit is de heksenkring een paar minuten na "Ik maak je dood"
[ afbeelding ]
bah, vies wijf hoor die eunicequote:Op zondag 29 januari 2023 19:08 schreef puzziepie het volgende:
Erik heeft Eunivce in de handen gehad , en ze voelde zich bijna aangerand
Goh ... Remember Berend
Ah dus Wanda was er wel om met haar vriendin te pratenquote:Op zondag 29 januari 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Bah bah daar gaat ze weerquote:Op zondag 29 januari 2023 19:08 schreef puzziepie het volgende:
Erik heeft Eunivce in de handen gehad , en ze voelde zich bijna aangerand
Goh ... Remember Berend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dus Wanda was er wel om met haar vriendin te praten
En Esther was er als de kippen bij om te sussen, samen met Moraquote:Op zondag 29 januari 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
zei ze dat ?quote:Op zondag 29 januari 2023 19:08 schreef puzziepie het volgende:
Erik heeft Eunice in de handen gehad , en ze voelde zich bijna aangerand
Goh ... Remember Berend
Wanda is natuurlijk niet verantwoordelijk voor de uitspattingen van Kim K. Ze had Kim K als beste vriendin moeten aangeven, dat ze niet achter de woorden/daden van haar vriendin stond/staat. Dat ze dat nu wel doet naar mijn mening is misschien mosterd na de maaltijd.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Echt walgelijk van eunicequote:Op zondag 29 januari 2023 19:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Zijn handen waren te laagwaar hebben we dat eerder gehoord, gevaarlijk vrouwtje
Maar niet op de juiste manier kerel. Op dat moment althans niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dus Wanda was er wel om met haar vriendin te praten
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over Kenzy en Mirthe die bezig zijn in kamer 1, en zie die afkeurende blik van Wanda als ze langs lopen .....![]()
[ afbeelding ]
Kamer 1 is aktief - 29 januari 2023.BoekdelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Erik zei het eerste gedeelte Eunice voelde zich bijna aangerandquote:Op zondag 29 januari 2023 19:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zei ze dat ?
Ze klaagde zeker niet over JW die zijn kont in haar buik duwde
Ik vind ook niet dat Wanda verantwoordelijk is, ze had vannacht Kim W iets minder naar de mond moeten praten. Vandaag heeft Wanda vaak gezegd dat Kim W niet voor rede vatbaar is.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanda is natuurlijk niet verantwoordelijk voor de uitspattingen van Kim K. Ze had Kim K als beste vriendin moeten aangeven, dat ze niet achter de woorden/daden van haar vriendin stond/staat. Dat ze dat nu wel doet naar mijn mening is misschien mosterd na de maaltijd.
Leukquote:Op zondag 29 januari 2023 19:14 schreef engine het volgende:
We hebben er een stelletje bij![]()
[ afbeelding ]
Hij tilde haar ook ietwat onhandig op.ze zei later dat het een grapje van haar was.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Erik zei het eerste gedeelte Eunice voelde zich bijna aangerand
Ja was leukquote:Op zondag 29 januari 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk![]()
Hun begroeting vanmorgen was ook zo lief
GJ is er iets minder blij mee.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was leukvind het wel stoer dat Mirthe dit zo durft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |