Wie gaat Jeff dood maken? oh wacht over kimquote:Op zondag 29 januari 2023 18:49 schreef Ebinas het volgende:
Jeff: Ik maak hem dood, vind ik ook van die gekke teksten.
SL
Hoewel die wel heel snel volgde, dus mss om iets anders
Lijkt mij ook wel idd.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Marciano op zijn beslissing terug komt, volgens mij kan hij echt die knop wel om zetten.
Is toch niet Wanda haar verantwoordelijkheid wat die gekke Kim allemaal doet.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:50 schreef puzziepie het volgende:
Marciano heeft ook 100% gelijk over Wanda , zij had iets kunnen doen gisteren , deed ze niet
quote:Op zondag 29 januari 2023 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Productie gaat het uitzoeken, mail gestuurd gevolgd door een soundlock.
Vandaag aanvragen en maandag koffer. We hebben liplezers nodig ........![]()
[ afbeelding ]
Marciano was rustig, wat is het probleem dan - 29 januari 2023.Begrijp er niet veel van. Men zegt dat het lang duurt voor ze er zijn. Het is midden in de nqcht zegt isaac. Met martin was het ook laat en sprong er in een keer iemand bij?.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee wat er gebeurd is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat het daarover ging.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Wie gaat Jeff dood maken? oh wacht over kim
ze eten daar allemaal met alleen een vork of een lepelquote:Op zondag 29 januari 2023 18:37 schreef pingu66 het volgende:
Erik schuift weer alles met alleen een vork naar binnen.
Die begrijp ik ook niet. Of hij moet helemaal uit zijn plaat zijn gegaan in het kantoor, tijdens een SL.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom zou Marciano er nu dan uit moeten?
Daar baseer ik mijn hoop ook een beetje opquote:Op zondag 29 januari 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Mexx lukte hem dat vrij goed toen.
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 29 januari 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Is toch niet Wanda haar verantwoordelijkheid wat die gekke Kim allemaal doet.
Hij vindt het heel belangrijk hoe zijn oudste zoon over hem denktquote:Op zondag 29 januari 2023 18:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel idd.
Zeker ook omdat hij zich zorgen maakt hoe zijn naasten hem zullen zien.
Een goede vriendin zou toch proberen haar vriendin een beetje te kalmeren, Wanda zat het vuurtje bij Kim W vooral op te stoken.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een goede vriendin zou toch proberen haar vriendin een beetje te kalmeren, Wanda zat het vuurtje bij Kim W vooral op te stoken.
Een paar weken geleden ging het met Martin en Mexx mis na de nodige alcoholische consumpties, toen kwam er heel snel iemand van de Febo aan rennen.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begrijp er niet veel van. Men zegt dat het lang duurt voor ze er zijn. Het is midden in de nqcht zegt isaac. Met martin was het ook laat en sprong er in een keer iemand bij?.
Geen idee wat er gebeurd is.
Wanda lag op bed begrijp ik uit haar eigen verhalenquote:Op zondag 29 januari 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een goede vriendin zou toch proberen haar vriendin een beetje te kalmeren, Wanda zat het vuurtje bij Kim W vooral op te stoken.
In dat filmpje van DGK hangt echt wel een heel raar sfeertje, misschien is er inderdaad iets heftigs gebeurd.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die begrijp ik ook niet. Of hij moet helemaal uit zijn plaat zijn gegaan in het kantoor, tijdens een SL.
Later misschien, maar de eerste paar uur na de uitbarsting van Kim W zat Wanda ook in de heksenkring, ze zei vanmiddag zelf dat ze maar 2 uurtjes had geslapen.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Wanda lag op bed begrijp ik uit haar eigen verhalen
Nee Wanda zat de hele tijd bij KimK achter de bar, uit het zicht van de anderen.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Wanda lag op bed begrijp ik uit haar eigen verhalen
Wanda zei vanmiddag dat het op zo moment ook geen zin heeft om met Kim te oraten. Die neemt dan niets aan.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel. Dan zal ze wel moe zijnquote:Op zondag 29 januari 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Later misschien, maar de eerste paar uur na de uitbarsting van Kim W zat Wanda ook in de heksenkring, ze zei vanmiddag zelf dat ze maar 2 uurtjes had geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |