GJ is dan ook een naarlingquote:
Ik snap dat wel, ze wordt elke keer onterecht beschuldigd.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy voelt zich kut, maar wil niet zelf op Kim W afstappen, dat zou de omgekeerde wereld zijn. Wendy voelt zich er steeds kutter over.
Ik denk dat Erik haar het echte verhaal wel kan vertellen.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:19 schreef Ebinas het volgende:
Wendy gaat zich steeds wat rotter voeler doordat Kim wat over haar gezegd heeft.
Weet nog niet of ze het letterlijk weet
Ze wil nog wel Erik vragen
Ze wil zo ook een soort van voorbereid zijn, mocht kim haar alsnog willen spreken.
Mijn samenvatting, strekking is wel juist
als ze het maar uit haar hoofd laat...laat die KimKut maar in haar sop gaarkoken en zij moet zich niets van haar aantrekken/schuldig voelenquote:Op zondag 29 januari 2023 19:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy voelt zich kut, maar wil niet zelf op Kim W afstappen, dat zou de omgekeerde wereld zijn. Wendy voelt zich er steeds kutter over.
Is niet Wendy haar fout. Zij heeft niks verkeerd gedaan ik snap dat hele ophef niet van Kim echt zo overdreven hoe ze te keer ging.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:19 schreef Ebinas het volgende:
Wendy gaat zich steeds wat rotter voeler doordat Kim wat over haar gezegd heeft.
Weet nog niet of ze het letterlijk weet
Ze wil nog wel Erik vragen
Ze wil zo ook een soort van voorbereid zijn, mocht kim haar alsnog willen spreken.
Mijn samenvatting, strekking is wel juist
ja net voor de sl klopte Isaak op de deur?quote:Op zondag 29 januari 2023 18:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Luister nog een fragment terug, het lijkt erop dat Isaac en Sasha hebben ingegrepen op kantoor ...
Friends met natte vjngers 🤣quote:Op zondag 29 januari 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Friends with benefits noemt Mirthe het al
Heeft Isaac ook toegegeven afgelopen nacht. Hij en Sas konden het hele gesprek letterlijk volgen, zijn woorden en heeft hij ingegrepen en toen SL.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja net voor de sl klopte Isaak op de deur?
Zijn dit nu je eigen woorden of quote je iemand?quote:Op zondag 29 januari 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
En Wanda was er al langer bij
die was met Kenzi bezig om er nog een schepje bovenop te doen
dat Wendy echt smerig bezig was
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft Isaac ook toegegeven afgelopen nacht. Hij en Sas konden het hele gesprek letterlijk volgen, zijn woorden en heeft hij ingegrepen en toen SL.
dat zijn mijn eigen woordenquote:Op zondag 29 januari 2023 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn dit nu je eigen woorden of quote je iemand?
Preciesquote:Op zondag 29 januari 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
i know
we konden het zien tussen de SL door
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zijn mijn eigen woorden
ik heb vannacht tot half 3 zitten luisteren en kijken
Forum Opties | |
---|---|