Dat gaat ook niet meer gebeuren. Dan was het vandaag gebeurd.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het echt sneu voor Wendy, ze heeft niets fout gedaan, krijgt doodsbedreigingen naar haar hoofd geslingerd van een doorgedraaide jaloerse vrouw. En de febo grijpt niet in, tenminste nog niet.
Vind het wel leuk om te zien en gun het ze ook allebei wel ....quote:Op zondag 29 januari 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Mirthe is beetje verliefde puber vandaag
ik vind Mirthe niks aanquote:Op zondag 29 januari 2023 19:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om te zien en gun het ze ook allebei wel ....
dat was Leila ook na Kenziquote:Op zondag 29 januari 2023 19:37 schreef spapaars het volgende:
Mirthe is vrolijk en blij vandaag, misschien wordt het nog wat met Kenzy.
En daar wil hij complimenten/ creditcard voor.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:37 schreef Clasientje het volgende:
Erik is zo te zien met alles op de hoogte hahaha. Die man heeft alles in de gaten gehouden😂
Credit neem ik aan?quote:Op zondag 29 januari 2023 19:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En daar wil hij complimenten/ creditcard voor.
Ik vind Mirthe een van de normaalste mensen daar in de loods. Ze heeft af en toe wat vreemde trekjes, maar gaat lekker haar eigen gangquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 29 januari 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
Matin bij Tiano
ga je nog met Kim praten
ja moet wel he zegt Tiano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
moet wel hequote:Op zondag 29 januari 2023 19:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin vraagt aan Marciano of hij nog met Kim gaat praten, heb het antwoord niet gehoord
Liever nietquote:Op zondag 29 januari 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
Matin denkt het even te fixen tussen tiano en kim
K3 saven.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
Matin denkt het even te fixen tussen tiano en kim
WTFquote:Op zondag 29 januari 2023 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Martin tegen Marciano over Kim W: "Ik sprak haar per ongeluk, nou ja niet per ongeluk maar toevallig, ik zat te poepen, zij zat te poepen"
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En nog iets meer opheldering in dit fragment .....![]()
[ afbeelding ]
Isaac is ingestapt om Marciano te beschermen - 29 januari 2023.ik kwam vannacht weer behoorlijk wat waarheid naar bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Ja vind ik ook. Vind Mirthe heel eerlijk. Dat is soms wat apart maar ik vind het wel leuk om te zien eigenlijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:41 schreef Verida het volgende:
Ik vind
[..]
Ik vind Mirthe een van de normaalste mensen daar in de loods. Ze heeft af en toe wat vreemde trekjes, maar gaat lekker haar eigen gang
maw hij is op zoek gegaan naar Kimquote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
maw hij is op zoek gegaan naar Kim
kwam erachter dat ze op de wc zat te poepen
en kim kon geen kant op
en toen heeft hij gevraagd ga je nog met Tiano praten
(AANNAME)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |