ze hebben toch spel gespeeld. en ik vermoed een gelijk spel, en de beslissing viel met papier steen schaarquote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef ben34567 het volgende:
PON door een simpel blad-steen-papier spel op een zondag ? Ik denk dat er nog een twist komt
Nee Lindsey en ChaCha hebben eerder een spel gewonnen. Nu moesten ze er samen uitkomen wie van de twee power of nomination kreeg.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef ben34567 het volgende:
PON door een simpel blad-steen-papier spel op een zondag ? Ik denk dat er nog een twist komt
ah okquote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Lindsey en ChaCha hebben eerder een spel gewonnen. Nu moesten ze er samen uitkomen wie van de twee power of nomination kreeg.
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:08 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Iedereen slijmen bij Charlotte de hele week
Ja die zat er al op bij hem hahaquote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
ouwe zemelaar begon gelijk
"ga maar even zitten meisje, maak je niet druk ""
nee , het was gelijkspel tussen lindsy en chacha .. anders was het al meteen duidelijk geweest..quote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef ben34567 het volgende:
Ja als één van de weinige toch wel ondanks haar irritante Engels gebagger af en toe.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef Lillfex het volgende:
Goed gedaan Charlotte Ik gun het je van harte
hoop nog steeds dat iemand haar verteld dat jolien ook 2 gezichten heeftquote:Op zondag 29 januari 2023 15:12 schreef suzi1 het volgende:
jolien heeft zich gister op tijd weer binnen geslijmd
Chichi gisteren was maar 1 naamquote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef Monique___ het volgende:
lindsy en dada : wij zijn safe deze week![]()
wie had chacha er gister opgezet?
chichi
jaq
?
erg fijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
angelique gaat niet extra slijmen of aardig doen tegen Lott
dan weet u dat
walgelijk wijf joh bbah bahquote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Stuur Sjaq maar naar huis ben der zat. Doet net alsof ze er al heel lang in zit en dan hoe ze alles zegt enzo nee doe haar maar nomineren
Die mag met chiara daten op de nominatiebankquote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef Ptr67 het volgende:
Schlemiel van de week MA als 2e of 3e direct felicitaties naar lotte... tssss
Chiara had vorige week op Charlotte gestemdquote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee charlotte, die had toch de stem van chiara en jaq? of niet?
Ja en zelf.dat charlotte en chelsea gelijk met hem gingen slijmen. Hoop dat charlotte dat nog weet.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef Ptr67 het volgende:
Schlemiel van de week MA als 2e of 3e direct felicitaties naar lotte... tssss
jaq was op Jasonquote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ah en nu op jason ook?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chiara had vorige week op Charlotte gestemd
Paar pallets diepvries doperwten over Chayron heen graag.quote:
Misschien kunnen ze hem schminken om hem op te beuren... meisjes hebben toch container bij aan die spullen.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Paar pallets diepvries doperwten over Chayron heen graag.
Vraag is welke snakequote:Op zondag 29 januari 2023 15:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zal alvast een voorspelling doen, the snake leaves the house
ja maar afgelopen nacht geloof ik dat charlotte zei: chiara heeft vorige week mij gestemd, ik haar nu en dan is het nu klaar ik ga haar niet meer nomineren!quote:Op zondag 29 januari 2023 15:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorige nominatie had chiara charlotte gestemd. En ze stookt regelmatig over haar.
Hoop het van hartequote:Op zondag 29 januari 2023 15:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zal alvast een voorspelling doen, the snake leaves the house
ik zal het in het Nederlands typen : Stierenstrontquote:Op zondag 29 januari 2023 15:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar afgelopen nacht geloof ik dat charlotte zei: chiara heeft vorige week mij gestemd, ik haar nu en dan is het nu klaar ik ga haar niet meer nomineren!
wilde vandaag wel nog met chiara praten over het geroddel / gefluister over haar
Charlotte heeft vanacht op Chiara gestemd ( had ze spit van achteraf) Chiara heeft vanacht op Jason gestemdquote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dan wordt het jaq Chi en mimiquote:Op zondag 29 januari 2023 15:23 schreef Monique___ het volgende:
charlotte gaat kijken met wie ze zich niet fijn voelt in het huis en die gaat ze nomineren. 2 weet ze al.. want als die winnen staat ze er ook op..
dan toch chiara en jaq?
Dönerquote:Op zondag 29 januari 2023 15:27 schreef Monique___ het volgende:
ali weet niet eens (in de wall) wat bieten zijn en bagelwat eet die man thuis
Maar dat mocht toch helemaal niet?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:30 schreef Monique___ het volgende:
lindsey biedt chichi aan dat ze coins wilt geven als die het nodig heeft
Ik denk dat iedereen pastinaak wel kent.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Pastinaak;
De smaak is intens, aromatisch en enigszins zoet. Hij ligt tussen de smaak van wortel en knolselderij in. Volgens sommigen heeft de smaak van pastinaak ook iets van anijs.
Pastinaak kan rauw, gestoofd en gekookt gegeten worden.
bron ; www.fokvergetengroentjes.be
Nopequote:Op zondag 29 januari 2023 15:29 schreef xdiashalizx het volgende:
Hahaha, pastinaak...denk dat alleen Rob dat kent
zjac restaurant hoereca n kent ut nietquote:Op zondag 29 januari 2023 15:34 schreef Schakeltopia het volgende:
jaq en chiara kennen pastinaak niet
Moeten ze wel olie hebben..quote:Op zondag 29 januari 2023 15:36 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik ken het wel pastinaak maar nog nooit gegeten. Met die aardappelen zou ik wel blij zijn. Kun je patat maken:)
Rob en Ali ook neit.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:34 schreef Schakeltopia het volgende:
jaq en chiara kennen pastinaak niet
ze laten elke dag hun brood ook zwemmen in olie, dus zalwel goedkomenquote:
romige Danny 's wortelquote:Op zondag 29 januari 2023 15:37 schreef Kayro het volgende:
Danny de voedingsexpert🤪🤪
Pastinaak, ken je dat niet?
Tegen chiara
Smaakt een beetje romig en soort wortelachtig🤓
Tuurlijk
deze idiotquote:Op zondag 29 januari 2023 15:37 schreef Kayro het volgende:
Danny de voedingsexpert🤪🤪
Pastinaak, ken je dat niet?
Tegen chiara
Smaakt een beetje romig en soort wortelachtig🤓
Tuurlijk
Zie het wel gebeuren, die zijn deze week plakbandquote:Op zondag 29 januari 2023 15:42 schreef Lillfex het volgende:
Hoop trouwens niet dat Danny en Charon Charlotte gaan voorschrijven op wie ze moet stemmen
dat meen jequote:Op zondag 29 januari 2023 15:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah de kabeljauw is met 25% korting deze week verklaard een hoop.
Ze hebben ook zat.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:42 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Zijn ze mooi zakjes van 12 aan het maken, komt morgen Jason terug binnen gehuppeld
Trapt ze meteen in!quote:Op zondag 29 januari 2023 15:42 schreef Lillfex het volgende:
Hoop trouwens niet dat Danny en Charon Charlotte gaan voorschrijven op wie ze moet stemmen
gaan ze op zeker proberenquote:Op zondag 29 januari 2023 15:42 schreef Lillfex het volgende:
Zie het wel gebeuren, die zijn deze week plakbandquote:Op zondag 29 januari 2023 15:42 schreef Lillfex het volgende:
🤣🤣quote:Op zondag 29 januari 2023 15:42 schreef Kodiak100 het volgende:
garantie tot aan de deurquote:Op zondag 29 januari 2023 15:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Nee bij ali hoeft het niet halal, hij zuipt ook liever alcohol dus het maakt hem niet zoveel uit.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ali over de Vis
Halal hoeft dan niet
iets met
geen idee krijg ut niet mee
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:45 schreef ledn81 het volgende:
3 extra kabeljauwen over. Jason komt donderdag terug
3+12 he, want ze hadden al 8 zakken,quote:Op zondag 29 januari 2023 15:45 schreef ledn81 het volgende:
3 extra kabeljauwen over. Jason komt donderdag terug
Brainstorming over volgende slachtofferquote:Op zondag 29 januari 2023 15:46 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Rob doet weer waar hij goed in is
mbt Vis/ Halalquote:Op zondag 29 januari 2023 15:46 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nee bij ali hoeft het niet halal, hij zuipt ook liever alcohol dus het maakt hem niet zoveel uit.
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:51 schreef Paul het volgende:
Is Jason al gevonden op een geheime kamer of in de buitenwereld?
Nope, maar het viel Judy op dat de deur naar buiten niet rood was.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:51 schreef Paul het volgende:
jaquote:
als je het te lang bakt of stooft wordt het droog niet lekkerquote:Op zondag 29 januari 2023 15:52 schreef PS. het volgende:
Kabeljauw bakken kan vrij makkelijk zijn, maar je kunt het ook heel goed verprutsen, ik ben benieuwd hoe het de hele week gaat.
Dat moet niet hoor, alleen moet je het wel goed wassen als je dat niet doet. Kun je hetzelfde behandelen als wortelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Hopelijk weten ze ook dat je een pastinaak moet schillen
en nu??quote:Op zondag 29 januari 2023 15:51 schreef Paul het volgende:
Kan makkelijk uit elkaar vallen. Vispruttel met aardappel/pastinaak puree.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:52 schreef PS. het volgende:
Kabeljauw bakken kan vrij makkelijk zijn, maar je kunt het ook heel goed verprutsen, ik ben benieuwd hoe het de hele week gaat.
we weten naksquote:Op zondag 29 januari 2023 15:51 schreef Paul het volgende:
Of het valt volledig uit elkaar. Is nog best spannend als mensen geen kennis hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:55 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
als je het te lang bakt of stooft wordt het droog niet lekker
Weer wat geleerdquote:Op zondag 29 januari 2023 15:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat moet niet hoor, alleen moet je het wel goed wassen als je dat niet doet. Kun je hetzelfde behandelen als wortelen.
Dartbord met foto van de suikertjesquote:Op zondag 29 januari 2023 15:54 schreef engine het volgende:
Er wordt geboord in de gameroom. Jason hangt even een schilderijtje op.
Trut.... daar ging m'n colaquote:Op zondag 29 januari 2023 15:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Dartbord met foto van de suikertjes
allemaal samen in de pan kan spannend worden.....dat Danny maar niet teveel kleding aandoet, want dat wordt zwetenquote:Op zondag 29 januari 2023 15:52 schreef PS. het volgende:
hee die knuffel in je avatar heb ik laatst voor mn neefie gekocht, naja wel andere hee, maar wel met van die ogen heequote:Op zondag 29 januari 2023 15:58 schreef Kayro het volgende:
Zow Rob, ik zie grensoverschijdend gedrag!!!
Je hebt O niet aan iemand te zitten..
de hele week een vislucht innt rattenhokquote:Op zondag 29 januari 2023 15:55 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
als je het te lang bakt of stooft wordt het droog niet lekker
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de hele week een vislucht innt rattenhok
![]()
het was ook niet waar dat chiara metquote:Op zondag 29 januari 2023 16:08 schreef rinardo het volgende:
google , secretroom BB , afbeeldingen en ik zag hem, helaas fake, sorry
Denk het wel want ze likt momenteel zijn reet.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:10 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Zou Lili doorhebben dat Jason hem misschien kan zien? of heeft ze door dat Mimi en Jason goed viben?
Ja ze zit niet voor niets 'goed' over hem te lullen.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:10 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Zou Lili doorhebben dat Jason hem misschien kan zien? of heeft ze door dat Mimi en Jason goed viben?
d8 ik ook ..quote:Op zondag 29 januari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ze zit niet voor niets 'goed' over hem te lullen.
Dit is wel slim, stel je voor Jason kijkt mee vanuit een andere ruimtequote:Op zondag 29 januari 2023 16:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lindsey over Jayson
petje af man ,goei kerel hoe hij vanmorgen .. nog wat ging zeggen
ANgelo en Lindsey buiten gesprekje
Nee gaat ze wel doen.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:12 schreef mario390 het volgende:
misschien stemt maar chal toch niet op chiara omdat die zij van haar
deze nacht ook niet de stem kregte
als ik geen zin heb om te kokenquote:Op zondag 29 januari 2023 16:02 schreef Ireth het volgende:
Nou heb ik trek in een lekker gebakken visje
ze staat/hoort /klapperoorquote:Op zondag 29 januari 2023 16:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit is wel slim, stel je voor Jason kijkt mee vanuit een andere ruimte
tis alweer om te gieren hequote:
Toneel stukje voor J. Omdat ze wel aanvoelt dat hij niet weg isquote:Op zondag 29 januari 2023 16:10 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Niveau van "trek eens aan mijn vinger??"quote:Op zondag 29 januari 2023 16:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis alweer om te gieren he
de Grapjons van Swiebertje 3.0
Ali tegen tegen Charon maar goed die plaagt hem ook met het turk zijn dus tja ..........quote:Op zondag 29 januari 2023 16:18 schreef suzi1 het volgende:
wie zei, zit je nu weer je tanden te showen. tegen winston
hihihihihquote:Op zondag 29 januari 2023 16:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niveau van "trek eens aan mijn vinger??"
zaadjes gepland door alweer Robquote:Op zondag 29 januari 2023 16:23 schreef Kayro het volgende:
Dat 'gedis' op Ali gaat echt verkeerd aflopen...
Ali probeerd het met humor af te kappen, maar dit gaat hij niet lang volhouden..
Rob voelt zich flink en gesteund kan alleen maar fout gaan
Ook Danny kleineert Ali en maakt hem geregeld uit voor dom!
Trieste oude manquote:Op zondag 29 januari 2023 16:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zaadjes gepland door alweer Rob
Rob zit de gehele tijd tegen Ali te tikken/kloppen..quote:Op zondag 29 januari 2023 16:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zaadjes gepland door alweer Rob
Was ff leuk grapje🤣quote:Op zondag 29 januari 2023 16:29 schreef BB-King het volgende:
Ali steekt zijn vinger in Bart zijn mond.
Nou goed, Bart stak zijn mond om Ali's vinger.
jammer , dit gedragquote:
Troost je Charlotte heeft vannacht op Chiara gestemd maar ze had er spijt van dat ze dat gedaan heeft dus er kan nog van alles gebeurenquote:Op zondag 29 januari 2023 16:32 schreef ben34567 het volgende:
Ik ben nog in shock dat Charlotte PON heeft. Dit wordt zowaar een exit Chiara volgende zaterdag (mss zelfs vroeger). De enige persoon die niet mocht winnen was Charlotte en ze wint toch😡
Heeft Chiara dan aan haarzelf te danken, hoor. Laat haar maar met een charmeoffensief komen.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:32 schreef ben34567 het volgende:
Ik ben nog in shock dat Charlotte PON heeft. Dit wordt zowaar een exit Chiara volgende zaterdag (mss zelfs vroeger). De enige persoon die niet mocht winnen was Charlotte en ze wint toch😡
Ze was toen dronken. Daarnet zei ze : ik ga er 2 nomineren die mij zouden nomineren indien ze winnen (Mich en Chiara dus)quote:Op zondag 29 januari 2023 16:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Troost je Charlotte heeft vannacht op Chiara gestemd maar ze had er spijt van dat ze dat gedaan heeft dus er kan nog van alles gebeuren
Nee ze komt met iedereen goed overweg buiten charlotte (en Jason)quote:Op zondag 29 januari 2023 16:36 schreef Yolk het volgende:
[..]
Heeft Chiara dan aan haarzelf te danken, hoor. Laat haar maar met een charmeoffensief komen.
dat weet je toch niet,hollandquote:Op zondag 29 januari 2023 16:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
marcel ook fake. die had de pest aan jason
dus haal maar weg
Bij de kijkers: Kristofquote:Op zondag 29 januari 2023 16:39 schreef Donna1000 het volgende:
Was er vorige jaar eigenlijk ook een pispaal van de groep?
Zonder fotobewijs moet je niets op Twitter geloven. Geen foto van Jason gezien.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat weet je toch niet,holland
is niet zo groot
quote:Op zondag 29 januari 2023 16:32 schreef ben34567 het volgende:
Die man .....🤮quote:Op zondag 29 januari 2023 16:47 schreef suzi1 het volgende:
hij was net 2 min. wakker enwerd van bed gelicht
maar kom op, jason had zn bed wel even op kunnen maken. zegt kutvent
mooi projectje voor een echte shrinkquote:Op zondag 29 januari 2023 16:48 schreef Donna1000 het volgende:
het zal wel een grapje zijn van Rob dat hij zegt: Jason heeft zijn bed niet opgemaakt, maar dat vieze lachje van hem erbij . Hou toch op man je blijft Jason gebruiken voor je eigen genot.
Idd ja, die kop van hem spreekt boekdelen, voor mij is deze man de grootste schijnheil daar!quote:Op zondag 29 januari 2023 16:48 schreef Donna1000 het volgende:
het zal wel een grapje zijn van Rob dat hij zegt: Jason heeft zijn bed niet opgemaakt, maar dat vieze lachje van hem erbij . Hou toch op man je blijft Jason gebruiken voor je eigen genot.
Ik heb nog nooit iemand zo veel eigen ruiten zien ingooien als Rob. Hij was echt hogere regionen, is nu gekelderd. Wat een domoor.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:48 schreef Donna1000 het volgende:
quote:
Is toch lache joh! Houdt het nog een beetje smeuïg bij BB. Anders wordt het zijn saaie boel.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd ja, die kop van hem spreekt boekdelen, voor mij is deze man de grootste schijnheil daar!
Eerst dacht ik nog dat het onzekerheid zou zijn, maar dat is wel over nadat hij weet dat hij bij de kijkers zo goed ligt...ENGNEK is het!
Als men halsstarig vast zal houden aan het concept 2 mannen + 2 vrouwen (BE+NL)... gaat dit echt niets uitmaken hoor. Dan is het simpel man per man die uitvallen.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:53 schreef ben34567 het volgende:
Mijn enige hoop is dat febo nu aan het brainstormen is hoe ze kunnen vermijden dat de vierde vrouw op een rij het huis moeten verlaten. Want met de gegevens die ze hebben weten ze ook dat Chiara verliest. Doe Rob of Ias er maar uit deze week
Is ook zeker waar, ik erger me heerlijk aan hem, zou niet weten aan wie ik dat dan in die mate zou moeten doen..quote:Op zondag 29 januari 2023 16:53 schreef Wallie80 het volgende:
[..]
Is toch lache joh! Houdt het nog een beetje smeuïg bij BB. Anders wordt het zijn saaie boel.
quote:Op zondag 29 januari 2023 16:53 schreef ben34567 het volgende:
Mijn enige hoop is dat febo nu aan het brainstormen is hoe ze kunnen vermijden dat de vierde vrouw op rij het huis moeten verlaten. Want met de gegevens die ze hebben weten ze ook dat Chiara verliest. Doe Rob of Ias er maar uit deze week
<quote:Op zondag 29 januari 2023 16:57 schreef engine het volgende:
Lieten ze nou even de zandloper zien of hoorde dat bij de SL?
Smakelijkquote:
Neenquote:Op zondag 29 januari 2023 16:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]eensch!
Rob dr uit.. ,.. die is onderweg zichzelf kwijt te raken
zo zwart/negatief ,..
zelfreflectie is op de camping/de boot/op de ski's /klussen
snap datquote:Op zondag 29 januari 2023 17:05 schreef Donna1000 het volgende:
Gisteravond in de live zei de dochter van Rob dat ze het afshuwelijk vond wat er allemaal op internet over haar vader werd geschreven want zo is haar vader niet, ehm... wij zien toch echt iets anders dan een lieve zachtaardige man hoor
Neeeee Rob forever!!quote:Op zondag 29 januari 2023 16:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]eensch!
Rob dr uit.. ,.. die is onderweg zichzelf kwijt te raken
zo zwart/negatief ,..
zelfreflectie is op de camping/de boot/op de ski's /klussen
Dan heb je er niets van begrepen.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:05 schreef Donna1000 het volgende:
Gisteravond in de live zei de dochter van Rob dat ze het afschuwelijk vond wat er allemaal op internet over haar vader werd geschreven want zo is haar vader niet, ehm... wij zien toch echt iets anders dan een lieve zachtaardige man hoor
hoe hij nu weer bezig is met zieltjes winnen mbt aliquote:
Ik heb op 2 prima live beeldquote:Op zondag 29 januari 2023 17:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nu online
geen live feed mbt int huis
we hebben beelden van oude opdrachten
ook chels komt voorbij
stream 1 en 2
Die gaat nog van een koude kermis thuiskomen vrees ik.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:22 schreef engine het volgende:
Rob weet zeker dat Jason echt naar huis is.
Ik hoop het heel ergquote:Op zondag 29 januari 2023 17:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die gaat nog van een koude kermis thuiskomen vrees ik.
Mag het hopen. En dan inzoomen op Rob en Chiara.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die gaat nog van een koude kermis thuiskomen vrees ik.
Ik vermoed dat Charlotte mag nomineren en dan worden nominaties bekend en staan er opeens andere mensen op het bord.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop het heel ergkan mij ook niet voorstellen dat Jason echt naar huis is. Zou zo nutteloos zijn.
Ja zoiets...quote:Op zondag 29 januari 2023 17:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Charlotte mag nomineren en dan worden nominaties bekend en staan er opeens andere mensen op het bord.En Charlotte dan
en al die andere koppies
![]()
Heeft hij al een testament video gemaakt?quote:Op zondag 29 januari 2023 17:22 schreef engine het volgende:
Rob weet zeker dat Jason echt naar huis is.
quote:Op zondag 29 januari 2023 17:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft hij al een testament video gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |