ze hebben toch spel gespeeld. en ik vermoed een gelijk spel, en de beslissing viel met papier steen schaarquote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef ben34567 het volgende:
PON door een simpel blad-steen-papier spel op een zondag ? Ik denk dat er nog een twist komt
Nee Lindsey en ChaCha hebben eerder een spel gewonnen. Nu moesten ze er samen uitkomen wie van de twee power of nomination kreeg.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef ben34567 het volgende:
PON door een simpel blad-steen-papier spel op een zondag ? Ik denk dat er nog een twist komt
ah okquote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Lindsey en ChaCha hebben eerder een spel gewonnen. Nu moesten ze er samen uitkomen wie van de twee power of nomination kreeg.
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:08 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Iedereen slijmen bij Charlotte de hele week
Ja die zat er al op bij hem hahaquote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
ouwe zemelaar begon gelijk
"ga maar even zitten meisje, maak je niet druk ""
nee , het was gelijkspel tussen lindsy en chacha .. anders was het al meteen duidelijk geweest..quote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef ben34567 het volgende:
Ja als één van de weinige toch wel ondanks haar irritante Engels gebagger af en toe.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef Lillfex het volgende:
Goed gedaan Charlotte Ik gun het je van harte
hoop nog steeds dat iemand haar verteld dat jolien ook 2 gezichten heeftquote:Op zondag 29 januari 2023 15:12 schreef suzi1 het volgende:
jolien heeft zich gister op tijd weer binnen geslijmd
Chichi gisteren was maar 1 naamquote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef Monique___ het volgende:
lindsy en dada : wij zijn safe deze week![]()
wie had chacha er gister opgezet?
chichi
jaq
?
erg fijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
angelique gaat niet extra slijmen of aardig doen tegen Lott
dan weet u dat
walgelijk wijf joh bbah bahquote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Stuur Sjaq maar naar huis ben der zat. Doet net alsof ze er al heel lang in zit en dan hoe ze alles zegt enzo nee doe haar maar nomineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |