jammer , dit gedragquote:
Troost je Charlotte heeft vannacht op Chiara gestemd maar ze had er spijt van dat ze dat gedaan heeft dus er kan nog van alles gebeurenquote:Op zondag 29 januari 2023 16:32 schreef ben34567 het volgende:
Ik ben nog in shock dat Charlotte PON heeft. Dit wordt zowaar een exit Chiara volgende zaterdag (mss zelfs vroeger). De enige persoon die niet mocht winnen was Charlotte en ze wint toch😡
Heeft Chiara dan aan haarzelf te danken, hoor. Laat haar maar met een charmeoffensief komen.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:32 schreef ben34567 het volgende:
Ik ben nog in shock dat Charlotte PON heeft. Dit wordt zowaar een exit Chiara volgende zaterdag (mss zelfs vroeger). De enige persoon die niet mocht winnen was Charlotte en ze wint toch😡
Ze was toen dronken. Daarnet zei ze : ik ga er 2 nomineren die mij zouden nomineren indien ze winnen (Mich en Chiara dus)quote:Op zondag 29 januari 2023 16:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Troost je Charlotte heeft vannacht op Chiara gestemd maar ze had er spijt van dat ze dat gedaan heeft dus er kan nog van alles gebeuren
Nee ze komt met iedereen goed overweg buiten charlotte (en Jason)quote:Op zondag 29 januari 2023 16:36 schreef Yolk het volgende:
[..]
Heeft Chiara dan aan haarzelf te danken, hoor. Laat haar maar met een charmeoffensief komen.
dat weet je toch niet,hollandquote:Op zondag 29 januari 2023 16:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
marcel ook fake. die had de pest aan jason
dus haal maar weg
Bij de kijkers: Kristofquote:Op zondag 29 januari 2023 16:39 schreef Donna1000 het volgende:
Was er vorige jaar eigenlijk ook een pispaal van de groep?
Zonder fotobewijs moet je niets op Twitter geloven. Geen foto van Jason gezien.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat weet je toch niet,holland
is niet zo groot
quote:Op zondag 29 januari 2023 16:32 schreef ben34567 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |