Hij staat het wel te verzuipen in satésaus vloeibare pindakaasquote:Op zondag 29 januari 2023 14:42 schreef Schakeltopia het volgende:
rob zou nooit meer couscous eten toch. zei hij gister met een bakkie op. zal nu z'n bordje wel weer gewoon volscheppen
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zie het. nou hoop dat ze nog een weekje couscous krijgen
Of bulger, zelfde droge meuk zonder kruiden oid.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zie het. nou hoop dat ze nog een weekje couscous krijgen
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of bulger, zelfde droge meuk zonder kruiden oid.
Hij heeft ook gezegd dat hij vind dat de man altijd moet betalen als ze op date zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:47 schreef ben34567 het volgende:
Ias heeft al paar uitspraken over vrouwen gedaan (dat ze minder sterk zijn; dat ze moeten strijken; dat hij verbaasd is dat een vrouw een spel heeft gewonnen;...). Niet slim wanneer de helft van de bevolking over uw verblijf moet stemmen.
Om maar te zwijgen over zijn dronken versierpoging tegenover Chiara "ik geloof dat ik u kan krijgen"quote:Op zondag 29 januari 2023 14:47 schreef ben34567 het volgende:
Ias heeft al paar uitspraken over vrouwen gedaan (dat ze minder sterk zijn; dat ze moeten strijken; dat hij verbaasd is dat een vrouw een spel heeft gewonnen;...). Niet slim wanneer de helft van de bevolking over uw verblijf moet stemmen.
Niet echt duidelijk hoeveel wie heeft gekregenquote:
meerdere mensen hebben aangegeven munten te willen geven aan degenen die geen munten hadden. ze moet niet zo piepen zo ziet ze er nog ouder uitquote:Op zondag 29 januari 2023 14:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen aan een kant.
Wilde net hetzelfde typen , heb duidelijk gehoord Charlotte en Lindsey 10, rest niks over gehoordquote:Op zondag 29 januari 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt duidelijk hoeveel wie heeft gekregen
als ze die maar aanhouden is het primaquote:Op zondag 29 januari 2023 14:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ali en ias hebben weer onderbroekenlol
haha ja ach ze hebben plezier he, ook wel is leuk om te zienquote:Op zondag 29 januari 2023 14:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
als ze die maar aanhouden is het prima
En de coins van Jason moeten ook nog verdeeld worden als het goed is.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wilde net hetzelfde typen , heb duidelijk gehoord Charlotte en Lindsey 10, rest niks over gehoord
Laten we janken dan ook meteen verbiedenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:56 schreef Lillfex het volgende:
Het is toch wat ze mogen niet eens voluit meer lachen aan tafel
plezier ist verbotenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:56 schreef Lillfex het volgende:
Het is toch wat ze mogen niet eens voluit meer lachen aan tafel
enkel lachen om garpen van rob hequote:Op zondag 29 januari 2023 14:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Rob kan het weer niet waarderen dat er gelachen word
Wat een mopperkont is het toch ook.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:58 schreef Ptr67 het volgende:
Speciaal voor Rob : eten hetzelfde maar ipv couscous nu bulgur met extra linzensoep (kot gaat te klein zijn)
Love it!!🤗quote:Op zondag 29 januari 2023 14:59 schreef suzi1 het volgende:
gaat heerlijk worden, ias en ali die oa rob en jak helemaal gek maken op deze manier
zeikstraal...quote:Op zondag 29 januari 2023 14:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |