Die man .....🤮quote:Op zondag 29 januari 2023 16:47 schreef suzi1 het volgende:
hij was net 2 min. wakker enwerd van bed gelicht
maar kom op, jason had zn bed wel even op kunnen maken. zegt kutvent
mooi projectje voor een echte shrinkquote:Op zondag 29 januari 2023 16:48 schreef Donna1000 het volgende:
het zal wel een grapje zijn van Rob dat hij zegt: Jason heeft zijn bed niet opgemaakt, maar dat vieze lachje van hem erbij . Hou toch op man je blijft Jason gebruiken voor je eigen genot.
Idd ja, die kop van hem spreekt boekdelen, voor mij is deze man de grootste schijnheil daar!quote:Op zondag 29 januari 2023 16:48 schreef Donna1000 het volgende:
het zal wel een grapje zijn van Rob dat hij zegt: Jason heeft zijn bed niet opgemaakt, maar dat vieze lachje van hem erbij . Hou toch op man je blijft Jason gebruiken voor je eigen genot.
Ik heb nog nooit iemand zo veel eigen ruiten zien ingooien als Rob. Hij was echt hogere regionen, is nu gekelderd. Wat een domoor.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:48 schreef Donna1000 het volgende:
quote:
Is toch lache joh! Houdt het nog een beetje smeuïg bij BB. Anders wordt het zijn saaie boel.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd ja, die kop van hem spreekt boekdelen, voor mij is deze man de grootste schijnheil daar!
Eerst dacht ik nog dat het onzekerheid zou zijn, maar dat is wel over nadat hij weet dat hij bij de kijkers zo goed ligt...ENGNEK is het!
Als men halsstarig vast zal houden aan het concept 2 mannen + 2 vrouwen (BE+NL)... gaat dit echt niets uitmaken hoor. Dan is het simpel man per man die uitvallen.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:53 schreef ben34567 het volgende:
Mijn enige hoop is dat febo nu aan het brainstormen is hoe ze kunnen vermijden dat de vierde vrouw op een rij het huis moeten verlaten. Want met de gegevens die ze hebben weten ze ook dat Chiara verliest. Doe Rob of Ias er maar uit deze week
Is ook zeker waar, ik erger me heerlijk aan hem, zou niet weten aan wie ik dat dan in die mate zou moeten doen..quote:Op zondag 29 januari 2023 16:53 schreef Wallie80 het volgende:
[..]
Is toch lache joh! Houdt het nog een beetje smeuïg bij BB. Anders wordt het zijn saaie boel.
quote:Op zondag 29 januari 2023 16:53 schreef ben34567 het volgende:
Mijn enige hoop is dat febo nu aan het brainstormen is hoe ze kunnen vermijden dat de vierde vrouw op rij het huis moeten verlaten. Want met de gegevens die ze hebben weten ze ook dat Chiara verliest. Doe Rob of Ias er maar uit deze week
<quote:Op zondag 29 januari 2023 16:57 schreef engine het volgende:
Lieten ze nou even de zandloper zien of hoorde dat bij de SL?
Smakelijkquote:
Neenquote:Op zondag 29 januari 2023 16:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]eensch!
Rob dr uit.. ,.. die is onderweg zichzelf kwijt te raken
zo zwart/negatief ,..
zelfreflectie is op de camping/de boot/op de ski's /klussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |