SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Woont ze nog zelfstandig?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuhmaar voor mijn tante is het wel zwaar.
En kennelijk is de mening van de woke-gemeenschap haar nogal wat waardquote:Op zondag 29 januari 2023 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat de wokegemeenschap haar wilde cancellen omdat ze een tweet likede van iemand die ontslagen was omdat ze had gezegd dat transvrouwen geen biologische vrouwen zijn.
Wat zijn terfs? Wat boeit "officially" in dezen? En wie voor de duivel mag Eleanor Saunders wezen met 'r attitude?quote:
Uitermate vermoeiend allemaal.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En kennelijk is de mening van de woke-gemeenschap haar nogal wat waard
Had ze kunnen doen.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze had ook kunnen kiezen het verder te negeren, maar kennelijk heeft ze zich helemaal in het onderwerp vastgebeten.
Heb ik met Facebookquote:Op zondag 29 januari 2023 13:20 schreef bitterbal het volgende:
ik vind twitter sowieso een vervelende site om te lezen. altijd al gehad
die laatste lijkt me wel wat met staanplaatsen voor dat vakantieveequote:Op zondag 29 januari 2023 13:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dit was het plan ooit:
[ afbeelding ]
Die bovenste is de A380 van nu.
TERF is een Engels acroniem dat staat voor trans-exclusionary radical feminist (Nederlands: trans-uitsluitende radicaal feminist), een radicaal feminist die transgender vrouwen niet beschouwt als vrouwen[1] en hen daarom uitsluit van de strijd voor vrouwenrechten.[2]quote:Op zondag 29 januari 2023 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zijn terfs? Wat boeit "officially" in dezen? En wie voor de duivel mag Eleanor Saunders wezen met 'r attitude?
Iedereen is maar vreselijk druk met elkaar uitsluitenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TERF is een Engels acroniem dat staat voor trans-exclusionary radical feminist (Nederlands: trans-uitsluitende radicaal feminist), een radicaal feminist die transgender vrouwen niet beschouwt als vrouwen[1] en hen daarom uitsluit van de strijd voor vrouwenrechten.[2]
Rowling is super far-left en heeft Jessica Mitford als groots idol.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En kennelijk is de mening van de woke-gemeenschap haar nogal wat waard
ken ik ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rowling is super far-left en heeft Jessica Mitford als groots idol.
dat... en er zit ook gewoon een 'plafond' aan schaalvergroting.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Economisch is het goedkoper om rechtstreeks te vliegen dan via een hub met een veel duurder toestel
Ja maar dat geldt echt niet voor alles hoorquote:Op zondag 29 januari 2023 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat... en er zit ook gewoon een 'plafond' aan schaalvergroting.
zie je ook met containerschepen.. er is een reden dat de schepen van 430m er nog niet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Huppekee, de gracht in met die ontkenners-ontkenner of zoquote:Op zondag 29 januari 2023 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben jij niet woke?![]()
Foqueville verbanning voor Koens
Jemig.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TERF is een Engels acroniem dat staat voor trans-exclusionary radical feminist (Nederlands: trans-uitsluitende radicaal feminist), een radicaal feminist die transgender vrouwen niet beschouwt als vrouwen[1] en hen daarom uitsluit van de strijd voor vrouwenrechten.[2]
Mjah, ik weet verder niet wat haar standpunten precies zijn, maar ze zou iets nuttigers kunnen doen met haar energie, zou ik denken. Er zijn grotere problemen in de wereld.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had ze kunnen doen.
Ze schreef daarna een heel redelijk stuk waarin ze haar standpunt toelichtte. Maar dat was voor de permagekwetsten des te meer reden om haar aan te vallen.
Nou heeft Rowling letterlijk fuck-you money, maar bij een hoop mensen die niet in die positie verkeren lukt het vaak wel om iemand leven volledig kapot te maken. Vind het wel tof dat zich hier hard voor maakt
Mensen met teveel vrije tijd, wellicht.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ze daar een term voor hebben he
Op een gegeven moment wordt de kans op een medisch spoedgeval tussen zoveel mensen ook te groot, geloof ik. Ik heb best vaak gezien dat een A380 ergens daarvoor een noodlanding moet maken. Met containers heb je misschien ook wel zoiets? Te grote kans op gedoe met een container die eruit moet, waardoor de hele boel in het honderd loopt?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat... en er zit ook gewoon een 'plafond' aan schaalvergroting.
zie je ook met containerschepen.. er is een reden dat de schepen van 430m er nog niet zijn.
Ik heb gisteren nog naar drag queens op tv zitten kijken in de pub. Is dat woke genoegquote:Op zondag 29 januari 2023 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben jij niet woke?![]()
Drag queens kunnen soms best grappig zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog naar drag queens op tv zitten kijken in de pub. Is dat woke genoeg
Ja, wie niet?quote:
Ik vooral aan al het gezeik eromheenquote:
Ben je verbaasd?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Ok, worden mensen gearresteerd, nog 2 die vastzitten, maar de rest vrijgelaten en het is nog maar de vraag of ze straf krijgen.
Ondertussen worden er alweer nieuwe plannen gesmeed voor de A12.![]()
Voor het extra effect zou ik dit op maandag om 7.00 uur doen.
Nee, eigenlijk niet.quote:
Alternatief wokequote:Op zondag 29 januari 2023 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben jij niet woke?![]()
Ik vind dit best nuttig. Ze heeft een groot platform.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Mjah, ik weet verder niet wat haar standpunten precies zijn, maar ze zou iets nuttigers kunnen doen met haar energie, zou ik denken. Er zijn grotere problemen in de wereld.
Wutquote:Op zondag 29 januari 2023 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, bijna januari voorbij.
Had echt het idee dat het al 2 of 3 maanden januari was.
Maar wat is daar onwaar aanquote:Op zondag 29 januari 2023 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat de wokegemeenschap haar wilde cancellen omdat ze een tweet likede van iemand die ontslagen was omdat ze had gezegd dat transvrouwen geen biologische vrouwen zijn.
Ik heb ze nog niet in het echt meegemaakt, ken ze alleen van tv.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drag queens kunnen soms best grappig zijn.
Op tv.
Naar de pub gaan is wel echt een witte cishet mannen activiteit hoor. Twijfelgevalquote:Op zondag 29 januari 2023 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog naar drag queens op tv zitten kijken in de pub. Is dat woke genoeg
Nee, ik ook niet.. daarom voegde ik ook 'op tv' toe.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet in het echt meegemaakt, ken ze alleen van tv.
Wat?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naar de pub gaan is wel echt een witte cishet mannen activiteit hoor. Twijfelgeval
Oud en nieuw voelt echt als maanden geleden.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wut
Voor mijn gevoel was het vorige week net oud & nieuw
Ik was ook met alleen maar witte cismannenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naar de pub gaan is wel echt een witte cishet mannen activiteit hoor. Twijfelgeval
Ah ik interpreteerde het dat je een slechte ervaring in het echt met ze gehad hadquote:Op zondag 29 januari 2023 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.. daarom voegde ik ook 'op tv' toe.
Wtf betekent cishet?quote:
Nee, dat nietquote:Op zondag 29 januari 2023 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was ook met alleen maar witte cismannen![]()
En hebben bier gedronken en vlees gegeten![]()
Ik schaam me diep![]()
[..]
Ah ik interpreteerde het dat je een slechte ervaring in het echt met ze gehad had
Dat zal er vast niet mee worden bedoeld.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fractie van een seconde las ik siswet
Cishet, used as both an adjective and a noun, describes a person who is both cisgender and heterosexualquote:
Hmmmmmquote:
Ze zocht laatst nog content creators om mee samen te werken.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit.quote:
nopesquote:Op zondag 29 januari 2023 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit.
De tweede vraag is of je dat ook wil.
@IJsdraakje keurt dit goedquote:Op zondag 29 januari 2023 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja nee maar ze wil niet dat verkrachtende trans vrouwen naar een damesgevangenis gaan ofzo dus nu moet ze naar de hel en gaan we haar boeken verbranden, want boeken verbranden is altijd de oplossing.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind dit best nuttig. Ze heeft een groot platform.
En ze doet daarnaast ook een hoop aan goede doelen natuurlijk :
Oud & nieuw voelde vooral als gewoon een avond. En dat was ook wel prima. Weet er weinig meer van in ieder gevalquote:Op zondag 29 januari 2023 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oud en nieuw voelt echt als maanden geleden.
Voor mij niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oud & nieuw voelde vooral als gewoon een avond. En dat was ook wel prima. Weet er weinig meer van in ieder geval
Ik zeker nietquote:Op zondag 29 januari 2023 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit.
De tweede vraag is of je dat ook wil.
En niemand mag de nieuwe Hogwarts game kopen want daarmee ben je net zo slecht!quote:Op zondag 29 januari 2023 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee maar ze wil niet dat verkrachtende trans vrouwen naar een damesgevangenis gaan ofzo dus nu moet ze naar de hel en gaan we haar boeken verbranden, want boeken verbranden is altijd de oplossing.
Is het aantal mensen wat zo denkt heel erg groot, eigenlijk?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee maar ze wil niet dat verkrachtende trans vrouwen naar een damesgevangenis gaan ofzo dus nu moet ze naar de hel en gaan we haar boeken verbranden, want boeken verbranden is altijd de oplossing.
Ja, dat HP je door je depressie heeft gesleurd kan echt niet, Mein Kampf is een soort My Little Pony daarbij vergeleken.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
En niemand mag de nieuwe Hogwarts game kopen want daarmee ben je net zo slecht!
Volgens mij ben ik voor 12 uur in slaap gevallen en ben ik ergens iets voor 12-en weer wakker geworden, vuurwerk bekeken en daarna weer in slaap gevallenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oud & nieuw voelde vooral als gewoon een avond. En dat was ook wel prima. Weet er weinig meer van in ieder geval
Moet je eens voor de "lol" op resetera kijken.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het aantal mensen wat zo denkt heel erg groot, eigenlijk?
Bijzonder onredelijk standpunt.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij noemen mensen die tegen woke zijn hun eigen waarheid gewoon woke. En dan is het eind zoek.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:51 schreef Koen66 het volgende:
Bestaat er ook een afkorting voor anti-woke?
Mwah, het ziet er allemaal niet erg constructief uit.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind dit best nuttig. Ze heeft een groot platform.
En ze doet daarnaast ook een hoop aan goede doelen natuurlijk :
Denk niet dat het goed is voor m'n bloeddruk.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je eens voor de "lol" op resetera kijken.
Tien mensen ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het aantal mensen wat zo denkt heel erg groot, eigenlijk?
geen afkorting maar wel een term: normaal doenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:51 schreef Koen66 het volgende:
Wtf is dat nu weerquote:Op zondag 29 januari 2023 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je eens voor de "lol" op resetera kijken.
Jammer...quote:Op zondag 29 januari 2023 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tien mensen ofzo.
Nee, denk dat het er best wel veel zijn en dat ze vooral over willen komen van 'zie mij woke en modern zijn en iedereen accepteren', IK BEN EEN ALLY.
en door welke internetridder word ik dan gecanceld?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
En niemand mag de nieuwe Hogwarts game kopen want daarmee ben je net zo slecht!
Weet het wel zekerquote:Op zondag 29 januari 2023 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk niet dat het goed is voor m'n bloeddruk.
Ik snap er ook gewoon de ballen meer van.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bijzonder onredelijk standpunt.
Naziquote:Op zondag 29 januari 2023 13:51 schreef Koen66 het volgende:
Resetera is een forum voor games. Maar die zijn nogal doorgeslagen. De Hogwarts game mag niet eens besproken worden daar. Doe je dat wel krijg je gelijk een banquote:
Ik zou hem bijna uit principe kopen.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Resetera is een forum voor games. Maar die zijn nogal doorgeslagen. De Hogwarts game mag niet eens besproken worden daar. Doe je dat wel krijg je gelijk een ban
Dat hoop ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk waait het wel weer over.
Alle internet ridders!quote:Op zondag 29 januari 2023 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en door welke internetridder word ik dan gecanceld?
Ja hoor.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Resetera is een forum voor games. Maar die zijn nogal doorgeslagen. De Hogwarts game mag niet eens besproken worden daar. Doe je dat wel krijg je gelijk een ban
Kansloos.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woke is een ernstig langdurende slepende aandoeningquote:Op zondag 29 januari 2023 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk waait het wel weer over.
Het leukste vind ik de transen die vroeger zo fan waren van HP dat ze er een tatoeage van hebben en die nu weg moeten laserenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat HP je door je depressie heeft gesleurd kan echt niet, Mein Kampf is een soort My Little Pony daarbij vergeleken.
quote:Op zondag 29 januari 2023 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het leukste vind ik de transen die vroeger zo fan waren van HP dat ze er een tatoeage van hebben en die nu weg moeten laseren
Lijkt een beetje op die zwarte pietendiscussie, de meeste tegenstanders vonden het sinterklaasfeest incl. pieten vroeger ook gewoon leuk.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het leukste vind ik de transen die vroeger zo fan waren van HP dat ze er een tatoeage van hebben en die nu weg moeten laseren
"moeten"quote:Op zondag 29 januari 2023 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke CL.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Bek verbrand aan een te vers frikandellenbroodje
God straft meteenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Bek verbrand aan een te vers frikandellenbroodje
Nee ik ook nietquote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die zwarte pietendiscussie, de meeste tegenstanders vonden het sinterklaasfeest incl. pieten vroeger ook gewoon leuk.
Maar eigenlijk wil ik het hier helemaal niet over hebben en zeker niet in januari.
Vakantiequote:
Had er wel eerst 2,5 uur voor gelopen hoorquote:
Nee de pietendiscussie staat pas voor eind augustus op de agendaquote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die zwarte pietendiscussie, de meeste tegenstanders vonden het sinterklaasfeest incl. pieten vroeger ook gewoon leuk.
Maar eigenlijk wil ik het hier helemaal niet over hebben en zeker niet in januari.
Oeps, verkeerde accountquote:
Oh ja, als de kruidnoten weer in de winkel liggenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee de pietendiscussie staat pas voor eind augustus op de agenda
Je had ook een banaan kunnen etenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er wel eerst 2,5 uur voor gelopen hoor
Geeft niets, broer.quote:
Ik heb geen film of boek gelezen dus heb nul aandrang om het te kopenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou hem bijna uit principe kopen.
is goor koud buiten manquote:Op zondag 29 januari 2023 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er wel eerst 2,5 uur voor gelopen hoor
Ik was niet van plan om naar buiten te gaanquote:
Bananen zijn ontbijtquote:Op zondag 29 januari 2023 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je had ook een banaan kunnen eten
Klopt, ik had bananen-havermout-kots als ontbijtquote:
Ja staat wel een hele nare scherpe windquote:
Eigenlijk een soort Godwin van deze SC: chinees voerquote:Op zondag 29 januari 2023 14:00 schreef LTVDK het volgende:
Tenzij gebakken bananen van de chinees, die kunnen ook 's avonds
Ik had ook nog Lindahls kwark, wat een chemisch zoete bende is dat zegquote:Op zondag 29 januari 2023 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, ik had bananen-havermout-kots als ontbijt
Alleen mayo?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef dud0r het volgende:
2 boterhammen met mayo en een bakje diepvries kip sate
En s middagsquote:Op zondag 29 januari 2023 14:00 schreef LTVDK het volgende:
Tenzij gebakken bananen van de chinees, die kunnen ook 's avonds
Ik kensel je de moederquote:Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is patat, gerstenat en vrijen
Ik heb ooit eens de ingrediëntenlijst van die meuk bekeken en toen dacht ik: neuhhhh laat maar.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook nog Lindahls kwark, wat een chemisch zoete bende is dat zeg
quote:
Er zit toch al sate in het bakje. Waarom moet er dan nog meer bijquote:
Een van de bouwstenen van deze SCquote:Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort Godwin van deze SC: chinees voer
![]()
![]()
Ja ze waren in de bonus en dacht doe eens gek, doen we dus maar niet meerquote:Op zondag 29 januari 2023 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de ingrediëntenlijst van die meuk bekeken en toen dacht ik: neuhhhh laat maar.
Ben je gek geworden..?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze waren in de bonus en dacht doe eens gek, doen we dus maar niet meer
Gaat die saté op brood?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zit toch al sate in het bakje. Waarom moet er dan nog meer bij
Duh. Waarom zou dat niet op brood gaanquote:Op zondag 29 januari 2023 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat die saté op brood?
Rare combi
In België?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo.. alle hotels denken ook yolo; wij verhogen onze prijzen
welke sate heb je?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef dud0r het volgende:
2 boterhammen met mayo en een bakje diepvries kip sate
Nee niet geworden?quote:
vanaaf dus extra veel etenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De visstand was net een beetje aan het herstellen
Sate op een stokbroodje is wel lekkerquote:Op zondag 29 januari 2023 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat die saté op brood?
Rare combi
quote:
Ik had dit kunnen wetenquote:
Ja je kent me inmiddels toch wel wat langer dan vandaag zusjequote:
Die van de Lidl.quote:
Ja, i.c.m. de omschrijving die US gaf gisteren is dat wel een hilarisch beeldquote:Op zondag 29 januari 2023 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kent me inmiddels toch wel wat langer dan vandaag zusje
Ik vind het leuk. Ben wel een beetje een Potterhead.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen film of boek gelezen dus heb nul aandrang om het te kopen
Ik zie Zusje.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kent me inmiddels toch wel wat langer dan vandaag zusje
Dat mag.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Ben wel een beetje een Potterhead.
Zo zo. En nu? Huilen zeker?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee dus, ik ben nu officieel gecanceld. Weet nog niet door wie.
Maar rechts en begaan zijn met het klimaat ook niet?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zekers. Je kunt niet woke zijn en anti klimaat bijv
Volgens mij is dat niet echt iets wat rechts bezig houdt nee ?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar rechts en begaan zijn met het klimaat ook niet?
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, i.c.m. de omschrijving die US gaf gisteren is dat wel een hilarisch beeld
Dat gaat bij de meeste Ikea's prima zolang je niet de officiële route volgtquote:Op zondag 29 januari 2023 14:05 schreef mschol het volgende:
ikea is zo op zondag wel ok als je direct magazijn in kan
Toen ik er van de week rond Hollandse etenstijd was was het ook goed te doen qua druktequote:Op zondag 29 januari 2023 14:05 schreef mschol het volgende:
ikea is zo op zondag wel ok als je direct magazijn in kan
Rip CherryLips International Translationsquote:Op zondag 29 januari 2023 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee dus, ik ben nu officieel gecanceld. Weet nog niet door wie.
Waarom duurt dat zo langquote:Op zondag 29 januari 2023 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga niet naar dat toneelstuk in Londen want dat duurt een hele dag en dan val ik geheid in slaap.
Dan ga ik haar wel troostenquote:
Hallo krokettoquote:
I see what you did therequote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rip CherryLips International Translations
Minstens 1 keer per week, meestal vakerquote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef bitterbal het volgende:
heb ik jullie welles verteld hoe lekker gerookte zalm is?
Nee, dit is nieuw voor ons.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef bitterbal het volgende:
en zonder rijst nog veeeel lekkerderquote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Minstens 1 keer per week, meestal vaker
Nee. Beschrijf het eens in detail. Minimaal 5 A4tjesquote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Er bestaan echt wel tussenvormen, rechts framen als klimaatontkenners, racisten en wappies is net zo fout als links framen als boomknuffelaars, racisme roepers en LGBTI+ fansquote:Op zondag 29 januari 2023 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet echt iets wat rechts bezig houdt nee ?
Dat kan.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar rechts en begaan zijn met het klimaat ook niet?
ja tussenvormen maar dan ben je denk ik eerder midden dan echt rechts toch?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er bestaan echt wel tussenvormen, rechts framen als klimaatontkenners, racisten en wappies is net zo fout als links framen als boomknuffelaars, racisme roepers en LGBTI+ fans
Ik negeer al die extremisten in alle vormen het liefst gewoon volledigquote:Op zondag 29 januari 2023 14:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er bestaan echt wel tussenvormen, rechts framen als klimaatontkenners, racisten en wappies is net zo fout als links framen als boomknuffelaars, racisme roepers en LGBTI+ fans
Ik was er twee weken terug op vrijdagmiddag en toen was het ook heel rustig.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik er van de week rond Hollandse etenstijd was was het ook goed te doen qua drukte
Had jij wel wat gekocht?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was er twee weken terug op vrijdagmiddag en toen was het ook heel rustig.
In een doos duwen beter.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou eens op met dat hokjesdouwen allen
Ja ik was onvoorbereid gegaan, dus had geen idee wat ik moest hebbenquote:
huehuequote:
Ik maak altijd een lijstje.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was onvoorbereid gegaan, dus had geen idee wat ik moest hebben
Ja ik moest ergens zijn dat praktisch naast de Ikea lag en besloot ter plekke om er even langs te gaan. Heb eigenlijk nog iets van kunstplantjes nodig voor in de slaapkamer, echte gaan het daar niet overleven omdat de gordijnen permanent dicht zijnquote:
Die zien er best handig uit voor snijafval, ik loop altijd maar te hannesen om dat op een keukenpapiertje te gooienquote:Op zondag 29 januari 2023 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had deze laatst gehaald, en dacht 'wtf wat onnodig' maar het is toch wel handig vooralsnog
https://www.ikea.com/nl/n(...)de-kleuren-20515164/
En regenquote:
Ik flikker het gewoon naast de snijplank en als ik dan klaar ben pak je het op en gooi je het in de prullenbakquote:Op zondag 29 januari 2023 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zien er best handig uit voor snijafval, ik loop altijd maar te hannesen om dat op een keukenpapiertje te gooien
ja was een all inclusive dealquote:Op zondag 29 januari 2023 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
En regen
[..]
Ik flikker het gewoon naast de snijplank en als ik dan klaar ben pak je het op en gooi je het in de prullenbak
Ophoeren met die regenquote:
Meeste van die snijresten is een beetje vochtig, dat schuif je niet even makkelijk van je aanrechtquote:Op zondag 29 januari 2023 14:31 schreef dud0r het volgende:
Ik flikker het gewoon naast de snijplank en als ik dan klaar ben pak je het op en gooi je het in de prullenbak
Je hebt toch handen. Gewoon oppakken. Waarom schuiven.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste van die snijresten is een beetje vochtig, dat schuif je niet even makkelijk van je aanrecht
https://www.manufactum.nl/frankfurter-plank-eikenhout-a16699/quote:Op zondag 29 januari 2023 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zien er best handig uit voor snijafval, ik loop altijd maar te hannesen om dat op een keukenpapiertje te gooien
Dat hoeft nu allemaal niet meerquote:Op zondag 29 januari 2023 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt toch handen. Gewoon oppakken. Waarom schuiven.
Daarna maak je het schoon met een papiertje.
Omdat je soms wel wat meer afval hebt dan alleen het kontje van een courgette ofzoquote:Op zondag 29 januari 2023 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt toch handen. Gewoon oppakken. Waarom schuiven.
Daarna maak je het schoon met een papiertje.
Wel, iedereen kan alles de hele dag door cancelen, dit lukt ook welquote:
Ja ligt iets boven budget, dan zijn die bakkies van 3 euro die CL postte iets betaalbaarderquote:Op zondag 29 januari 2023 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.manufactum.nl/frankfurter-plank-eikenhout-a16699/
En gister had ik best veel paprika en nog wat courgette en dan past het niet allemaal op het snijplankje dus dan schuif ik het zo hup even in zo'n bakjequote:Op zondag 29 januari 2023 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je soms wel wat meer afval hebt dan alleen het kontje van een courgette ofzo
Zo ging het bij mij gisteren ook jaquote:Op zondag 29 januari 2023 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Meestal deed ik het dan in een schaaltje en pleurde de helft er weer naast.
quote:
Je moet ook geen courgette etenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je soms wel wat meer afval hebt dan alleen het kontje van een courgette ofzo
Gisteren had ik rode ui, paprika, sperzieboontjes, peper en bloemkoolquote:
Klinkt niet alsof je daar veel afval van krijgtquote:Op zondag 29 januari 2023 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren had ik rode ui, paprika, sperzieboontjes, peper en bloemkool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nou dat weet je bij LTVDK dus niet.quote:
Nee viel ook wel mee, vooral zaadlijsten en dergelijke, maar dan vliegen die zaadjes weer alle kanten op en korrels die van bloemkool afkomen zijn irritant, die hebben een soort antislip waardoor ze niet zijn weg te vegenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je daar veel afval van krijgt
Doe maar in 10 berichten voortaan. Nu is het wel veel lezen in 1 keerquote:Op zondag 29 januari 2023 14:48 schreef Ama het volgende:
Ja ja ik heb er opgelet om alles in één keer te zeggen in plaats van nog 10 berichten er achteraan.
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat weet je bij LTVDK dus niet.
Demi lovato? Of kelly clarksonquote:Op zondag 29 januari 2023 14:48 schreef dud0r het volgende:
@:datismijnmening jij weet dat wel als jonkie
Er is zo'n zangeres dacht ik. Vroeger zo'n pop prinsesje en die is nu 3 keer dat formaat wat ze toen had en kort pittig kapsel.
Ik dacht Selena Gomez maar die is het niet
Ja was al bang dat iemand daar iets over zou zeggen maar ik dacht juist laat ik het een keer in één keer zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe maar in 10 berichten voortaan. Nu is het wel veel lezen in 1 keer
[..]
Het is ook frisjes. Gisteren was lekkerder omdat de zon er ook wasquote:
demi Lovato? die is ook van transgender terug naar vrouw gegaan en weer 3x verandert enzoquote:Op zondag 29 januari 2023 14:48 schreef dud0r het volgende:
@:datismijnmening jij weet dat wel als jonkie
Er is zo'n zangeres dacht ik. Vroeger zo'n pop prinsesje en die is nu 3 keer dat formaat wat ze toen had en kort pittig kapsel.
Ik dacht Selena Gomez maar die is het niet
Oh ja, dat gele cadeautje in de luchtquote:Op zondag 29 januari 2023 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is ook frisjes. Gisteren was lekkerder omdat de zon er ook was
Lovato dan denk ik. Maar zo te zien is ze ondertussen weer afgevallen.quote:
Ik ben ook queen jojoen tot ik er vorig jaar klaar mee wasquote:Op zondag 29 januari 2023 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lovato dan denk ik. Maar zo te zien is ze ondertussen weer afgevallen.
Al dat gejojo.
Ik ben ook weer een beetje aan het jojo'enquote:Op zondag 29 januari 2023 14:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben ook queen jojoen tot ik er vorig jaar klaar mee was
Gewoon je gewicht omarmen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben ook queen jojoen tot ik er vorig jaar klaar mee was
direct het magazijn in dusquote:Op zondag 29 januari 2023 14:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat gaat bij de meeste Ikea's prima zolang je niet de officiële route volgt
eeuwige jojo hier, dit jaar iets gehad van ben er wel klaar meerquote:Op zondag 29 januari 2023 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook weer een beetje aan het jojo'en
Ow in dat geval kan ik nog wel doorgaan tot een carriere in 600 lbs op tlc :’)quote:Op zondag 29 januari 2023 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon je gewicht omarmen.
Tenzij je korte armen hebt, dan gaat het op een gegeven moment niet meer.
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon je gewicht omarmen.
Tenzij je korte armen hebt, dan gaat het op een gegeven moment niet meer.
Ik heb een hele tijd stabiel rond 74/75 gezeten maar zit er nu weer een stukje boven en dat schommelt steeds tussen de 2 en 5 kilo dat ik er boven zit.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
eeuwige jojo hier, dit jaar iets gehad van ben er wel klaar meer
Vraag me ook altijd af hoe die mensen al die bergen met eten kunnen betalenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow in dat geval kan ik nog wel doorgaan tot een carriere in 600 lbs op tlc :’)
Ik zit al zo'n 1,5 jaar op hetzelfde gewicht, lijkt alsof er niet meer af wilquote:Op zondag 29 januari 2023 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd stabiel rond 74/75 gezeten maar zit er nu weer een stukje boven en dat schommelt steeds tussen de 2 en 5 kilo dat ik er boven zit.
Dure hobby iddquote:Op zondag 29 januari 2023 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me ook altijd af hoe die mensen al die bergen met eten kunnen betalen
Is goed. Kom er aan.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:00 schreef Senn88 het volgende:
Kan iemand even mijn verwarming aanzetten?
Zal ik het hondje meenemen? Kan die met die van jou spelenquote:
Ms wat meer lopen?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit al zo'n 1,5 jaar op hetzelfde gewicht, lijkt alsof er niet meer af wil
Ga maar zelf doen lui varkiequote:Op zondag 29 januari 2023 15:00 schreef Senn88 het volgende:
Die van mij liggen in coma die hebben 2 uur gewandeldquote:Op zondag 29 januari 2023 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik het hondje meenemen? Kan die met die van jou spelen
Ja dat begrijp ik ook niet. Ze werken meestal niet en een uitkering lijkt me ook wat karig voor zoveel eten.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
als je slimme knoppen had, had ik je laten zwetenquote:Op zondag 29 januari 2023 15:00 schreef Senn88 het volgende:
Wil jij aan mijn knopje zitten huehuequote:Op zondag 29 januari 2023 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
als je slimme knoppen had, had ik je laten zweten
je hebt maar 1 verwarming?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wil jij aan mijn knopje zitten huehue
Ze worden gesponsord door een enabler.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
alleen vet en suiker kopen...quote:Op zondag 29 januari 2023 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook niet. Ze werken meestal niet en een uitkering lijkt me ook wat karig voor zoveel eten.
Je ziet ze ook heel vaak bezorgvoer wegwerken, dat is ook niet goedkoop, wel ongezond maar niet goedkoopquote:
dat is wat anders dan maar 1 verwarming hebbenquote:Op zondag 29 januari 2023 15:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja heb serieus alleen verwarming in woonkamer aan is dat gek?
Dat is best een eind voor die kleine pootjes.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die van mij liggen in coma die hebben 2 uur gewandeld
Neuhquote:Op zondag 29 januari 2023 15:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja heb serieus alleen verwarming in woonkamer aan is dat gek?
In de US is fastfood goedkoper dan verse ingrediënten?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je ziet ze ook heel vaak bezorgvoer wegwerken, dat is ook niet goedkoop, wel ongezond maar niet goedkoop
In Amerika is dat goedkoper dan vers voedselquote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je ziet ze ook heel vaak bezorgvoer wegwerken, dat is ook niet goedkoop, wel ongezond maar niet goedkoop
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef Ama het volgende:
Poe morgen zelfgemaakte kippensoep eten bij mijn vader en dan krijg ik nog snert mee naar huis. 9
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
je vergeet dat fastfood in de VS nogal goedkoop isquote:Op zondag 29 januari 2023 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je op een dag 8 budgetmenu's van $10 wegwerkt is het alsnog een hoop geldquote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de US is fastfood goedkoper dan verse ingrediënten?
Ja, tenzij je diepvriesburgers bij walmart koopt.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de US is fastfood goedkoper dan verse ingrediënten?
Begint ook tegen te vallen hoor, zeker pizza is onverklaarbaar duur, op de meeste plekken was afgelopen keer haast geen basic 10" pizza voor onder de $20 te krijgenquote:Op zondag 29 januari 2023 15:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je vergeet dat fastfood in de VS nogal goedkoop is
Moet dit?quote:
Goed plan, zo ook even onder de douche om de kou uit mijn botten te halenquote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sloot thee om op te warmen![]()
Ik ga zo maar eens douchen
[ afbeelding ]
Zeker.. leven kost geld.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je op een dag 8 budgetmenu's van $10 wegwerkt is het alsnog een hoop geld
Bah, dat klinkt helemaal niet lekkerquote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, tenzij je diepvriesburgers bij walmart koopt.
Ja dit viel mij ook op. En dan krijg je nog slechte pizza ookquote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint ook tegen te vallen hoor, zeker pizza is onverklaarbaar duur, op de meeste plekken was afgelopen keer haast geen basic 10" pizza voor onder de $20 te krijgen
Nu klink je ongeveer 83 jaarquote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan, zo ook even onder de douche om de kou uit mijn botten te halen
Bohhh Italiaanse pizza'squote:Op zondag 29 januari 2023 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit viel mij ook op. En dan krijg je nog slechte pizza ookIn italië krijg je een echt voor 7 euro
Maar als je er onderuit komt is weeeeer zo koudquote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan, zo ook even onder de douche om de kou uit mijn botten te halen
Verwarming en badjas aanquote:Op zondag 29 januari 2023 15:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar als je er onderuit komt is weeeeer zo koud
Wel netjes met mes en vork etenquote:
Welke film?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sloot thee om op te warmen![]()
Ik ga zo maar eens douchen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |