Ja ik moest ergens zijn dat praktisch naast de Ikea lag en besloot ter plekke om er even langs te gaan. Heb eigenlijk nog iets van kunstplantjes nodig voor in de slaapkamer, echte gaan het daar niet overleven omdat de gordijnen permanent dicht zijnquote:
Die zien er best handig uit voor snijafval, ik loop altijd maar te hannesen om dat op een keukenpapiertje te gooienquote:Op zondag 29 januari 2023 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had deze laatst gehaald, en dacht 'wtf wat onnodig' maar het is toch wel handig vooralsnog
https://www.ikea.com/nl/n(...)de-kleuren-20515164/
En regenquote:
Ik flikker het gewoon naast de snijplank en als ik dan klaar ben pak je het op en gooi je het in de prullenbakquote:Op zondag 29 januari 2023 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zien er best handig uit voor snijafval, ik loop altijd maar te hannesen om dat op een keukenpapiertje te gooien
ja was een all inclusive dealquote:Op zondag 29 januari 2023 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
En regen
[..]
Ik flikker het gewoon naast de snijplank en als ik dan klaar ben pak je het op en gooi je het in de prullenbak
Ophoeren met die regenquote:
Meeste van die snijresten is een beetje vochtig, dat schuif je niet even makkelijk van je aanrechtquote:Op zondag 29 januari 2023 14:31 schreef dud0r het volgende:
Ik flikker het gewoon naast de snijplank en als ik dan klaar ben pak je het op en gooi je het in de prullenbak
Je hebt toch handen. Gewoon oppakken. Waarom schuiven.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste van die snijresten is een beetje vochtig, dat schuif je niet even makkelijk van je aanrecht
https://www.manufactum.nl/frankfurter-plank-eikenhout-a16699/quote:Op zondag 29 januari 2023 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zien er best handig uit voor snijafval, ik loop altijd maar te hannesen om dat op een keukenpapiertje te gooien
Dat hoeft nu allemaal niet meerquote:Op zondag 29 januari 2023 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt toch handen. Gewoon oppakken. Waarom schuiven.
Daarna maak je het schoon met een papiertje.
Omdat je soms wel wat meer afval hebt dan alleen het kontje van een courgette ofzoquote:Op zondag 29 januari 2023 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt toch handen. Gewoon oppakken. Waarom schuiven.
Daarna maak je het schoon met een papiertje.
Wel, iedereen kan alles de hele dag door cancelen, dit lukt ook welquote:
Ja ligt iets boven budget, dan zijn die bakkies van 3 euro die CL postte iets betaalbaarderquote:Op zondag 29 januari 2023 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.manufactum.nl/frankfurter-plank-eikenhout-a16699/
En gister had ik best veel paprika en nog wat courgette en dan past het niet allemaal op het snijplankje dus dan schuif ik het zo hup even in zo'n bakjequote:Op zondag 29 januari 2023 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je soms wel wat meer afval hebt dan alleen het kontje van een courgette ofzo
Zo ging het bij mij gisteren ook jaquote:Op zondag 29 januari 2023 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Meestal deed ik het dan in een schaaltje en pleurde de helft er weer naast.
quote:
Je moet ook geen courgette etenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je soms wel wat meer afval hebt dan alleen het kontje van een courgette ofzo
Gisteren had ik rode ui, paprika, sperzieboontjes, peper en bloemkoolquote:
Klinkt niet alsof je daar veel afval van krijgtquote:Op zondag 29 januari 2023 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren had ik rode ui, paprika, sperzieboontjes, peper en bloemkool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |