SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ik heb er ook gewoon maar eentje, in de zomer is het toch te warm om onder een dekbed te liggen en in de andere seizoenen is die warm zat.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de zomer heb ik geen dekbed![]()
Herfst en lente een dunne. En normaal was dat ook genoeg voor de winter maar had het een paar weken geleden toch koud dus heb er een dekbed bijgekocht
Je hebt je droombaan gevonden?quote:
Als vrouw moet je dan wel uitkijken dat je dan niet allemaal van die vieze mannetjes krijgt die een 'kuurtje' willenquote:
Als ze er extra voor betalen maakt het niet uit tochquote:Op zondag 29 januari 2023 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als vrouw moet je dan wel uitkijken dat je dan niet allemaal van die vieze mannetjes krijgt die een 'kuurtje' willen
Ja of ik start een OnlyFarts juistquote:Op zondag 29 januari 2023 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als vrouw moet je dan wel uitkijken dat je dan niet allemaal van die vieze mannetjes krijgt die een 'kuurtje' willen
Het was dezelfde minuut en ik zit mobielquote:
Mja hij moet wat met al zijn floppende talkshowsquote:Op zondag 29 januari 2023 10:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat lijkt Humberto Tan wel
Net zoals die figuren die zo tergend aan het fluisteren zijn alleen dan zijn het de hele tijd scheetjes?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of ik start een OnlyFarts juist
Misschien dat hij daarom altijd poep praatquote:Op zondag 29 januari 2023 10:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat lijkt Humberto Tan wel
Fart ASMRquote:Op zondag 29 januari 2023 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net zoals die figuren die zo tergend aan het fluisteren zijn alleen dan zijn het de hele tijd scheetjes?
dadelijk stapt er iemand bij je in de liftquote:Op zondag 29 januari 2023 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister toch een nare wind gelaten in de lift. Schrok ik zelf van.
Jij bent beter getraind.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:23 schreef bitterbal het volgende:
was toch zo'n britse dacht ik, die haar scheten verkocht in potjes. Maar die is later opgenomen in het ziekenhuis met darmproblemen ofzo en er toen mee gestopt
valt gelijk omquote:Op zondag 29 januari 2023 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dadelijk stapt er iemand bij je in de lift
Gewoon intens oogcontact maken danquote:Op zondag 29 januari 2023 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:23 schreef bitterbal het volgende:
was toch zo'n britse dacht ik, die haar scheten verkocht in potjes. Maar die is later opgenomen in het ziekenhuis met darmproblemen ofzo en er toen mee gestopt
quote:Stephanie Matto ging afgelopen maand viraal op social media, omdat ze 45.000 euro per week verdiende met het verkopen van haar scheten in een potje. De interesse naar een wind van de realityster bleef toenemen, maar haar lichaam kon de grote vraag blijkbaar niet bijbenen. De 31-jarige Stephanie produceerde tot wel 50 potjes aan scheten per week en belandde daardoor in het ziekenhuis.
Op het eerste oog lijkt de business van Stephanie best eenvoudig: een beetje scheten laten in een potje en daar geld mee verdienen. Ze heeft al eens op TikTok gedeeld hoe haar dag als fartrepeneur eruit ziet en daaruit blijkt dat ze toch behoorlijk wat bonen, eieren, muffins en proteīneshakes moet nuttigen, voordat ze aan de slag kan gaan. Zonder goede voeding, geen goede scheten. Haar businessplan heeft haar echter bijna haar leven gekost.
Stephanie belandde namelijk in het ziekenhuis, nadat de vraag naar haar winden enorm was toegenomen. Ze vertelt aan Jam Press dat ze binnen een dag drie eiwitshakes en een enorme kom zwarte bonensoep op had, om zo genoeg scheten te kunnen produceren. ''Die avond merkte ik dat er iets niet klopte. Ik voelde een bepaalde druk in mijn buik omhoog komen.''
Stephanie belde haar vriend om haar naar het ziekenhuis te brengen. Ze merkte dat ze behoorlijk moeilijk kon ademen en had het gevoel dat haar hart bekneld werd. ''Dat zorgde er voor dat mijn angst escaleerde. Ik dacht dat ik een beroerte had of een hartaanval kreeg.''
De realityster heeft de doktoren in het ziekenhuis niet inhoudelijk verteld over haar schetenbusiness, maar wel over haar dieet. Na een diagnose bleek dat ze geen last had van een beroerte of hartaanval, maar dat haar voeding had gezorgd voor een zeer intense maagaandoening.
https://www.funx.nl/news/(...)in-ziekenhuis-beland
Zijn maar zeven appartementen en ik woon bovenin dus die kans is klein als ik naar boven gaquote:Op zondag 29 januari 2023 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deed ze niet helium naar binnen spuitenquote:Op zondag 29 januari 2023 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja denk dat die veel en raar ging eten om maar scheten te laten. dat hoef ik niet.
Maar zeg dan "joh ik kan maar twee potjes per dag maken". Worden ze ook meer waard en je verdient er zat aan.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
45 000 euro
je kan het eigenlijk niet geloven
Fucking simpsquote:Op zondag 29 januari 2023 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
45 000 euro
je kan het eigenlijk niet geloven
Stuk minder winstgevend welquote:Op zondag 29 januari 2023 10:28 schreef bitterbal het volgende:
90 Day Fiance-ster Stephanie Matto is gestopt met het verkopen van haar scheten en slijt nu flesjes borstzweet
https://www.vriendin.nl/n(...)ie-matto-borstzweet/
quote:Naar eigen zeggen verdient de TLC-ster zo’n ¤ 4.600 per week met haar borstzweet
Je moet in een volle lift een hele stille laten en dan vragen of iemand anders ook popcorn ruikt terwijl je uit staptquote:Op zondag 29 januari 2023 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister toch een nare wind gelaten in de lift. Schrok ik zelf van.
Maar daar betalen we geen honderden euro's voorquote:Op zondag 29 januari 2023 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kijken we ook graag naar allerlei meuk zoals de rijdende rechter.
Alsnog meer dan wat ik in een week verdien met 37 uur werkenquote:
Je betaalt met je tijd.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar betalen we geen honderden euro's voor
Dat zeg ik, simpsquote:Op zondag 29 januari 2023 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het wel slim.
Die mensen die er voorbetalen zijn de echte idioten
nog niet :pquote:Op zondag 29 januari 2023 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je al passief geld aan het verdienen met je websites? Kun je echt slapend geld verdienen.
Ja ik zou het er ook voor doen, denk alleen niet dat onze boobsweat zoveel waard isquote:Op zondag 29 januari 2023 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsnog meer dan wat ik in een week verdien met 37 uur werken
hoe werkt dat trouwens met de belasting, dat geld?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je al passief geld aan het verdienen met je websites? Kun je echt slapend geld verdienen.
Gewoon factuurtjes maken.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe werkt dat trouwens met de belasting, dat geld?
uhm ja je overvalt mij nu een beetjequote:Op zondag 29 januari 2023 10:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stuur je een DM.
Wat kost een liter?
Het zweet dat onder je tieten zit?quote:
Ja tuurlijk. Overige werkzaamheden.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je geen zzper bent , moet je dat dan ook opgeven?
zal volgende keer kijken waar dat staat.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Overige werkzaamheden.
Inpakken in plastic zoals bij jackass.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Als ik met een te warme jas stevig doorloop heb ik ook wel genoeg boobsweat om in een potje te doen
niemand die weet dat je geen vrouw bent he. dus als je een fake account aanmaakt?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Als ik met een te warme jas stevig doorloop heb ik ook wel genoeg boobsweat om in een potje te doen
liquid goldquote:Op zondag 29 januari 2023 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Zijn gewoon inkomsten.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe werkt dat trouwens met de belasting, dat geld?
Ruiken ze vast wel.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niemand die weet dat je geen vrouw bent he. dus als je een fake account aanmaakt?
Zo'n woeste testosteron luchtquote:
Of ik laat het door jou verkopen en we delen de winst?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niemand die weet dat je geen vrouw bent he. dus als je een fake account aanmaakt?
Zou lid wordenquote:Op zondag 29 januari 2023 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of ik start een OnlyFarts juist
Denk het ook niet neequote:Op zondag 29 januari 2023 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zou het er ook voor doen, denk alleen niet dat onze boobsweat zoveel waard is
Sowieso gewoon alles opgeven. Altijd.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En moet je alles opgeven of pas vanaf een bepaald bedrag?
Ook de hoop?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso gewoon alles opgeven. Altijd.
jaquote:Op zondag 29 januari 2023 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ik laat het door jou verkopen en we delen de winst?
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso gewoon alles opgeven. Altijd.
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:47 schreef Senn88 het volgende:
Zag net bitterballen in de supermarkt, had willen kopen maar ben verstandig geweest.
Even een anoniemetip aan BD doen van fraudequote:Op zondag 29 januari 2023 10:48 schreef bitterbal het volgende:
ja fooi moet je officieel ook opgeven maar dat heb ik nooit gedaan
FIOD is reeds onderwegquote:Op zondag 29 januari 2023 10:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Even een anoniemetip aan BD doen van fraude
* FIOD Vindt je post leukquote:Op zondag 29 januari 2023 10:48 schreef bitterbal het volgende:
ja fooi moet je officieel ook opgeven maar dat heb ik nooit gedaan
Krijg ik weer de schuld zekerquote:Op zondag 29 januari 2023 10:52 schreef Senn88 het volgende:
Net een kip tandoori pakket gekocht. Ben geinfluenced
Ik heb nog chocolade bitterballen in de vriezerquote:Op zondag 29 januari 2023 10:47 schreef Senn88 het volgende:
Zag net bitterballen in de supermarkt, had willen kopen maar ben verstandig geweest.
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik open lunchgenot alvast, het us bratwurstzeit
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:52 schreef LTVDK het volgende:
@:dudor, dit is voor ons denk ik het hoogst haalbare
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:52 schreef Senn88 het volgende:
Net een kip tandoori pakket gekocht. Ben geinfluenced
De mogguh is al bijna voorbijquote:Op zondag 29 januari 2023 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allen op deze grijze dagtoch weer 3:17 broodnodig daglicht erbij
Het is redelijk vaag allemaal inderdaad. Volgens mij werd er ook een hoop nepnieuws verspreid op Twitter vannacht.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk opmerkelijk dat je behalve een paar twitter berichtjes nog helemaal niemand over hoort, geen enkele media volgens mij. Terwijl dit toch een behoorlijk grote aanval lijkt.
Waarom koop hier iedereen altijd het voer dat in aanraad, ik ben toch geen foodie influencer ofzoquote:
Maar mijn arme tenen niet! Gevoelstemperatuur is -2,5 °C nu. Ik ga straks wandelen, denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2023 04:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
[..]![]()
Gewoon harder fietsen, dan blijf je wel warm![]()
Ja wel. Je bent de naked chef van fokquote:Op zondag 29 januari 2023 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom koop hier iedereen altijd het voer dat in aanraad, ik ben toch geen foodie influencer ofzo
Blijkbaar welquote:Op zondag 29 januari 2023 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom koop hier iedereen altijd het voer dat in aanraad, ik ben toch geen foodie influencer ofzo
Niet?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn daar fotos vanquote:Op zondag 29 januari 2023 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja wel. Je bent de naked chef van fok
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar mijn arme tenen niet! Gevoelstemperatuur is -2,5 °C nu. Ik ga straks wandelen, denk ik.
Ik ook. Onze man van staal in alleen een schort aan het kokenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja wel. Je bent de naked chef van fok
quote:
Oh, daar was ik mij niet van bewustquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg er geen cent voorquote:Op zondag 29 januari 2023 11:00 schreef Recce het volgende:
Volgens mij wordt grmbl flink betaald hoor. Tenminste, hij zou dik betaald moeten worden, maar misschien laat hij zich gebruiken door de voedselindustrie.
Vaker je bankrekening checkenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, daar was ik mij niet van bewust
Dat doe ik dagelijks, wordt voornamelijk minderquote:Op zondag 29 januari 2023 11:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vaker je bankrekening checken
Afzagenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef mschol het volgende:
ruzie met ikea kastje.. de achterwand lijkt deels te breed ofzo
Denk een uur. Heb op een gegeven moment hondenfilmpjes op tiktok gekeken af afleiding en toen daalde de hartslag en de paniek. ❤️quote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef Recce het volgende:
@:senn88, had je nog lang wakkergelegen vannacht?
Even 90 graden kantelen zodat die wel goed zitquote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef mschol het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Herkenbaarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks, wordt voornamelijk minder
quote:
ik ga eerst even prutsen met de sleuven waar die in gaat, misschien wil die dan welquote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even 90 graden kantelen zodat die wel goed zit
tiktok. Ik heb nog nooit zulke onzin bij elkaar gezien. Ik kon echt alleen lachen om Maaike van Houten en een telg uit de Kazan-familie. Maar dat zal wel iets heel persoonlijks zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk een uur. Heb op een gegeven moment hondenfilmpjes op tiktok gekeken af afleiding en toen daalde de hartslag en de paniek. ❤️
Wie weet duik je ineens in een testament opquote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef Senn88 het volgende:
Ga zo naar opa wandelen met de honden. Opa is 95 en ondanks dat hij echt enorm onaardig is geworden probeer ik er nog wel met enige regelmaat heen te gaan. Ik krijg nooit wat te drinken oid. Hij zegt amper wat tegen mij. En toch ga ik..
Naar zeg.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk een uur. Heb op een gegeven moment hondenfilmpjes op tiktok gekeken af afleiding en toen daalde de hartslag en de paniek. ❤️
Nu wel. Dus hup hup ga influencenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, daar was ik mij niet van bewust
Draai de plaat eens een kwartslagquote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef mschol het volgende:
Dit jaquote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even 90 graden kantelen zodat die wel goed zit
Wat lief van jequote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef Senn88 het volgende:
Ga zo naar opa wandelen met de honden. Opa is 95 en ondanks dat hij echt enorm onaardig is geworden probeer ik er nog wel met enige regelmaat heen te gaan. Ik krijg nooit wat te drinken oid. Hij zegt amper wat tegen mij. En toch ga ik..
huehuequote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef mschol het volgende:
ik ga eerst even prutsen met de sleuven waar die in gaat
Heb je vaker moeite met dingen in sleuven steken? Huehuehuequote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik ga eerst even prutsen met de sleuven waar die in gaat, misschien wil die dan wel
Beetje herkenbaar, Ik heb een oma gehad, die haatte me al voordat ik geboren was....quote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef Senn88 het volgende:
Ga ik maar eens even mijn haar fatsoeneren zodat ik wat boobsweat kan gaan kwekenquote:
We gaan rijk worden grmblquote:Op zondag 29 januari 2023 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga ik maar eens even mijn haar fatsoeneren zodat ik wat boobsweat kan gaan kweken
Oh als hij rijk is wil je wel trouwen he ouwe golddiggerquote:
nee, anders lees je even terug Pietquote:Op zondag 29 januari 2023 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh als hij rijk is wil je wel trouwen he ouwe golddigger
Waarschijnlijk waardeert-ie het wel ergers, al heeft hij het misschien zelf niet eens door.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef Senn88 het volgende:
Ja jullie gaan een food influence imperiumpje doen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, anders lees je even terug Piet
neequote:Op zondag 29 januari 2023 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jullie gaan een food influence imperiumpje doen.
Verder terug. Een boobsweat-imperium.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jullie gaan een food influence imperiumpje doen.
Vraag me wel af hoeveel je moet zweten om een potje te vullenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Verder terug. Een boobsweat-imperium.
dimmy heeft al een liter besteld dus grmbl moet flink doorlopenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoeveel je moet zweten om een potje te vullen
geen idee, doe niks met sleuven hueheuheuquote:Op zondag 29 januari 2023 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je vaker moeite met dingen in sleuven steken? Huehuehue
Huehuequote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik ga eerst even prutsen met de sleuven waar die in gaat, misschien wil die dan wel
waarom denk je dta dat aan elkaar is?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:20 schreef Recce het volgende:
Ik ging nadenken over samengestelde werkwoorden. Dat had ik niet moeten doen.Het is bijvoorbeeld pianospelen (aan elkaar), maar cello spelen moet weer los.
Hmm, als ik flink fiets, verlies ik wel een paar liter zweet, geloof ik. Misschien moet je de rest van je lichaam dan laten behandelen, zodat je daar niet zweet, dan komt alles uit de boobs. Als je vrouw bent, tenminste.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoeveel je moet zweten om een potje te vullen
Omdat ik dat zo schrijf. Voor de zekerheid heb ik het ook opgezocht.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom denk je dta dat aan elkaar is?
ik een link gevonden maar dat is uit vlaanderenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat ik dat zo schrijf. Voor de zekerheid heb ik het ook opgezocht.
Oh moet ik weten wat dat is?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Verder terug. Een boobsweat-imperium.
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik een link gevonden maar dat is uit vlaanderen
https://www.vlaanderen.be(...)ospelen-piano-spelen
Daar doen ze het ook
Wat voor hel is dit? @CherryLips, hoe vaak ben jij hier mee aan het worstelen?quote:Er zijn geen sluitende regels voor het al dan niet aaneenschrijven van combinaties met werkwoorden. Het is het veiligst om voor elk geval apart de Woordenlijst te raadplegen.
Er is zo'n bekende britse influencer die een tijdje haar scheten in een potje verkocht voor veel geld. maar dat bracht fysieke complicaties mee dus daar is ze mee gestopt en nu verkoopt de tietenzweet in flesjes voor ongeveer 500 euro per flesjequote:
Wacht, dit lijkt me smerigquote:Op zondag 29 januari 2023 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, als ik flink fiets, verlies ik wel een paar liter zweet, geloof ik. Misschien moet je de rest van je lichaam dan laten behandelen, zodat je daar niet zweet, dan komt alles uit de boobs. Als je vrouw bent, tenminste.
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, doe niks met sleuven hueheuheu
Overal botox inquote:Op zondag 29 januari 2023 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, als ik flink fiets, verlies ik wel een paar liter zweet, geloof ik. Misschien moet je de rest van je lichaam dan laten behandelen, zodat je daar niet zweet, dan komt alles uit de boobs. Als je vrouw bent, tenminste.
Nou ja dat zij daar geld aan overhoudt is nog tot daar an toe. Maar dat er mensen zijn die dat betalenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:25 schreef bitterbal het volgende:
Er is zo'n bekende britse influencer die een tijdje haar scheten in een potje verkocht voor veel geld. maar dat bracht fysieke complicaties mee dus daar is ze mee gestopt en nu verkoopt de tietenzweet in flesjes voor ongeveer 500 euro per flesje
ja en nog veel ookquote:Op zondag 29 januari 2023 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat zij daar geld aan overhoudt is nog tot daar an toe. Maar dat er mensen zijn die dat betalen
en dan komt de belastingdienst en ben je armquote:Op zondag 29 januari 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
dus grmbl en k gaan dat zweet opvangen en en dan verkopen en dan worden we rijk
Ik kom altijd weer boven.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Wat voor hel is dit? @:cherrylips, hoe vaak ben jij hier mee aan het worstelen?
Ja goed dat deel begreep ik alquote:Op zondag 29 januari 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
dus grmbl en k gaan dat zweet opvangen en en dan verkopen en dan worden we rijk
Gewoon altijd los dus. Punt. Sluitende regelquote:Op zondag 29 januari 2023 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Denk dat je het met 4600 per week wel kan lijdenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan komt de belastingdienst en ben je arm
Omdat er betekenisverschillen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon altijd los dus. Punt. Sluitende regelWaarom moeilijk doen?
Wat een kolder. Ja piano spelen is iets anders dan blokfluit spelen want een piano is iets anders dan een blokfluit. Daarom heb je verschillen in woorden, niet in constructies.quote:
Niet echt vergelijkbaar hč?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
Hardlopen en hard lopen. Niet echt hetzelfde hč?
Wat is het verschil tussen pianospelen en piano spelen?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
ligt aan de contextquote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
Ja, oké, in die gevallen boeit het niet zo natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kolder. Ja piano spelen is iets anders dan blokfluit spelen want een piano is iets anders dan een blokfluit. Daarom heb je verschillen in woorden, niet in constructies.
Ik vind het gek dat pianospelen en vioolspelen wel aan elkaar is, maar blokfluit spelen en gitaar spelen los zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kolder. Ja piano spelen is iets anders dan blokfluit spelen want een piano is iets anders dan een blokfluit. Daarom heb je verschillen in woorden, niet in constructies.
slaat ook nergens op, vast weer een of andere woke wappie dat verzonnen heeft in de recente taalregelsquote:Op zondag 29 januari 2023 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat pianospelen en vioolspelen wel aan elkaar is, maar blokfluit spelen en gitaar spelen los zijn.
Dat is ook niet logisch, maar zo gaat dat met talen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat pianospelen en vioolspelen wel aan elkaar is, maar blokfluit spelen en gitaar spelen los zijn.
Nou kijk, als je op handen en voetenn gaat staan met een zwart wit gestreept pak aan en iemand anders duwt steeds op je rug en dat jij dan ping ping ping roept, dan speel je de piano, en die ander speelt dan de pianist zeg maarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen pianospelen en piano spelen?
Beide zijn vermoeiend en niet aan te radenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beide zijn vermoeiend en niet aan te raden
Wat een kut"argument" zegquote:Op zondag 29 januari 2023 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt niet alle samengestelde werkwoorden los gaan schrijven.
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kijk, als je op handen en voetenn gaat staan met een zwart wit gestreept pak aan en iemand anders duwt steeds op je rug en dat jij dan ping ping ping roept, dan speel je de piano, en die ander speelt dan de pianist zeg maarErg zinvol
![]()
Weg met die onzin. Gewoon los schrijven, niks aan de hand
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beide zijn vermoeiend en niet aan te raden
Ho ho, ik bedoelde dat in sommige gevallen het dus echt raar wordt, zoals met hard lopen en stof zuigen.quote:
Ik ga gewoon #muziekinstrument spelen los van elkaar doen hoor.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook niet logisch, maar zo gaat dat met talen.
Doe dat maarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga even buiten lopen voordat ik me hier nog verder over ga opwinden. Op winden. Opwin den. yomomma
Sommige bomen beginnen al knoppen te krijgen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga even buiten lopen voordat ik me hier nog verder over ga opwinden. Op winden. Opwin den. yomomma
Ik hou je niet tegen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga gewoon #muziekinstrument spelen los van elkaar doen hoor.
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige bomen beginnen al knoppen te krijgen.
Ja het mag van mij vandaag nog lente worden hoorquote:Op zondag 29 januari 2023 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige bomen beginnen al knoppen te krijgen.
op win denquote:Op zondag 29 januari 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
gekleed jaquote:Op zondag 29 januari 2023 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Krijg je bij zo'n potje tietzweet ook foto's?
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Krijg je bij zo'n potje tietzweet ook foto's?
In geen duizend jaarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:43 schreef bitterbal het volgende:
wil je je abonneren op de onlyfarts Us?
Ja is gewoon een livestreamquote:Op zondag 29 januari 2023 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een foto bij?
EN dan zit jij de hele dag bonen en uien te eten en scheten te laten?quote:
jaquote:Op zondag 29 januari 2023 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan zit jij de hele dag bonen en uien te eten en scheten te laten?
Ik denk gewoon een kauwende open mond waar elke seconde een schep bruine bonen in gaat.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je dan jouw bipsie de hele tijd flubberen in beeld?
Dit vind Dimmy fantastisch wedden? Het is een rechtstreekse aanval tegen woke. Jaquote:Op zondag 29 januari 2023 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Dimmy's held gaat haar in de bips bijten en op laten sluiten in een gekkenhuis, of erger.
In zijn speech sprak Trump zich verder uit tegen transgenderrechten en de kritische rassentheorie, de studie rond de effecten van institutioneel racisme. "We gaan die linkse radicale racisten en seksuele perverselingen stoppen die onze jeugd willen indoctrineren en we gaan ervoor zorgen dat zij met hun Marxistische handen van onze kinderen afblijven"
Sommige mensen lopen graag de polonaise met wat hen uitkotst en wil vernietigen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind Dimmy fantastisch wedden? Het is een rechtstreekse aanval tegen woke. Ja
Zag een interview met een voormalige topspion van de VS en twee antwoorden vielen me op.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt haast wel alsof de polarisatie daar een soort point of no return voorbij is. En dan is het wachten op een burgeroorlog tussen de reps en de dems. Net waar de wereld zin in heeft
ja das het beste dan toch denk ik?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je dan jouw bipsie de hele tijd flubberen in beeld?
quote:Op zondag 29 januari 2023 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das het beste dan toch denk ik?
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt wel als serieuze concurrentie voor mijn badkamerstream
Misschien kun je het combineren, dat Bal je badkamer vuil maakt met haar bips en dat jij het daarna opruimt?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt wel als serieuze concurrentie voor mijn badkamerstream
niet uittwerken?quote:Op zondag 29 januari 2023 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet het nog wat uitwerken denk ik
ga niet poepenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kun je het combineren, dat Bal je badkamer vuil maakt met haar bips en dat jij het daarna opruimt?
Ik hou gewoon lekker Taaladvies, OnzeTaal en/of de Van Dale aan.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
nee das gewoon viesquote:Op zondag 29 januari 2023 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je anders te hard lachen en grinniken?
Ik raak in de war van de spellingcheck van mijn browser. Die vindt soms dingen goed die fout zijn en andersom, vooral met aan elkaar schrijven.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou gewoon lekker Taaladvies, OnzeTaal en/of de Van Dale aan.
Dat klinkt niet smakelijkquote:Op zondag 29 januari 2023 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kun je het combineren, dat Bal je badkamer vuil maakt met haar bips en dat jij het daarna opruimt?
Elleboog kent ie niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik raak in de war van de spellingcheck van mijn browser. Die vindt soms dingen goed die fout zijn en andersom, vooral met aan elkaar schrijven.
het is wel erg dat ze in alles een reden zien dat dat vaccin slecht is jaquote:Op zondag 29 januari 2023 12:14 schreef CherryLips het volgende:
De wappies hebben iets nieuws: de insecten in je eten. Nu is het wel een smerig idee en als je vegan bent of allergisch bent voor schaaldieren snap ik dat het waardeloos is, maar zoals zij het aangrijpennog nooit appelmoes gegeten waarschijnlijk. Wel kadaver in de vorm van een frikandel in je mik duwen, maar wat beestjes in je eten kan echt niet.
Maar misschien houden ze dan eens hun bek over de oversterfte en vaccins. Gister las ik ook weer wat over turbokanker omdat die actrice vorig jaar mei was gediagnosticeerd. Hallo, alvleesklierkanker en maagkanker gaan sowieso in een paar maanden/weken, ik weet niet wat ze had maar agressieve kanker is er altijd geweest.
"Ik hoor het zoveel in mijn omgeving!" Ja je omgeving op Facebook en Twitter zeker. Alsof mensen zoveel mensen echt kennen in hun omgeving en die vallen nu allemaal dood neer en hebben allemaal kanker. Je zou denken dat zo'n persoon ondertussen moederziel op aarde is.
Maar goed.
Einde /rant
Flikker Facebook wel weer van m'n telefoon deze week ofzo.
alle spellings checks zet ik uit, dingen zien alles verkeerd omdat ik op engels werkquote:Op zondag 29 januari 2023 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik raak in de war van de spellingcheck van mijn browser. Die vindt soms dingen goed die fout zijn en andersom, vooral met aan elkaar schrijven.
Moeten we straks verplicht insecten eten van het WEF? Zoiets was het toch?quote:Op zondag 29 januari 2023 12:14 schreef CherryLips het volgende:
De wappies hebben iets nieuws: de insecten in je eten. Nu is het wel een smerig idee en als je vegan bent of allergisch bent voor schaaldieren snap ik dat het waardeloos is, maar zoals zij het aangrijpennog nooit appelmoes gegeten waarschijnlijk. Wel kadaver in de vorm van een frikandel in je mik duwen, maar wat beestjes in je eten kan echt niet.
Maar misschien houden ze dan eens hun bek over de oversterfte en vaccins. Gister las ik ook weer wat over turbokanker omdat die actrice vorig jaar mei was gediagnosticeerd. Hallo, alvleesklierkanker en maagkanker gaan sowieso in een paar maanden/weken, ik weet niet wat ze had maar agressieve kanker is er altijd geweest.
"Ik hoor het zoveel in mijn omgeving!" Ja je omgeving op Facebook en Twitter zeker. Alsof mensen zoveel mensen echt kennen in hun omgeving en die vallen nu allemaal dood neer en hebben allemaal kanker. Je zou denken dat zo'n persoon ondertussen moederziel op aarde is.
Maar goed.
Einde /rant
Insecten en de snode plannetjes daarmee van het WEF heb ik hier al meerdere malen gelezen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed.
Einde /rant
geloof dat de europese unie iets heeft goedgekeurd dat er nu gemalen insecten in voedsel mag worden gebruikt ofzoquote:Op zondag 29 januari 2023 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten we straks verplicht insecten eten van het WEF? Zoiets was het toch?
Je kunt ook je taal op Engels zetten natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
alle spellings checks zet ik uit, dingen zien alles verkeerd omdat ik op engels werk
Maar dat mocht toch al? Vaak is rood eten toch gekleurd met gemalen dekschildjes van één of andere luis?quote:Op zondag 29 januari 2023 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat de europese unie iets heeft goedgekeurd dat er nu gemalen insecten in voedsel mag worden gebruikt ofzo
ZE lAteN oNs InSecTen VreTEn, WakkEr WorDeN SchApeN.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat de europese unie iets heeft goedgekeurd dat er nu gemalen insecten in voedsel mag worden gebruikt ofzo
ja weet niet precies wat er is goedgekeurd maar was wel recent iets besloten.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat mocht toch al? Vaak is rood eten toch gekleurd met gemalen dekschildjes van één of andere luis?
Spellcheck op Engels zettenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
alle spellings checks zet ik uit, dingen zien alles verkeerd omdat ik op engels werk
Ja maar dat weet niemand dus dan mag het.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat mocht toch al? Vaak is rood eten toch gekleurd met gemalen dekschildjes van één of andere luis?
Om de mond op een paarklare vagina te laten lijken met lippenstift gebruiken vrouwen al eeuwenlang insectenbloed.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
ze mogen van mij gewoon insecten eten hoor in afrika?quote:Op zondag 29 januari 2023 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat weet niemand dus dan mag het.
Dat insecten voedselschaarste tegen kunnen gaan is alleen leuk voor de kindertjes in Afrika, wij willen gewoon normaal suiker en bewerkte meuk in ons eten.
Zo staat er iemand op die goed kan spreken en zegt dat iedereen alles van ons afpakt en dat de schuld altijd bij anderen ligt en dat niemand te vertrouwen is, en dat we vooral op hem moeten stemmen want dan worden we weer rijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:20 schreef bitterbal het volgende:
maar had een keer gelezen dat in onzekere tijden het vrij 'normaal' is of gebruikelijk om overheden in twijfel te trekken
en zo met covid en rusland en de stijgende prijzen zijn het ook wel wat onzekere tijden.
Ja maar mensen vinden dat prima zolang ze het zelf niet hoeven te eten.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze mogen van mij gewoon insecten eten hoor in afrika?
Maar ik snap niet zo goed waarom je dan direct zo wappie moet worden. Het WEF is eigenlijk best een foute club, maar heb daar dan kritiek op op basis van feiten.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:20 schreef bitterbal het volgende:
maar had een keer gelezen dat in onzekere tijden het vrij 'normaal' is of gebruikelijk om overheden in twijfel te trekken
en zo met covid en rusland en de stijgende prijzen zijn het ook wel wat onzekere tijden.
jeps :pquote:Op zondag 29 januari 2023 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo staat er iemand op die goed kan spreken en zegt dat iedereen alles van ons afpakt en dat de schuld altijd bij anderen ligt en dat niemand te vertrouwen is, en dat we vooral op hem moeten stemmen want dan worden we weer rijk.
Je hebt natuurlijk ook wel wappies compleet de andere kant op maar die hoor je niet zo.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zo goed waarom je dan direct zo wappie moet worden. Het WEF is eigenlijk best een foute club, maar heb daar dan kritiek op op basis van feiten.
Houden wij alle koetjes, schapies en varkies en alle vipsen en dan sturen we Hannibal de spin met zijn enge vriendjes wel naar Afrikaquote:Op zondag 29 januari 2023 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze mogen van mij gewoon insecten eten hoor in afrika?
ja dat komt dan blijkbaar weer door onwetendheid over het overwerp en dan wat gerrie zegt. dan staat zo iemand als willem engerd op , charismatisch figuur en die mensen geloven hem dan welquote:Op zondag 29 januari 2023 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zo goed waarom je dan direct zo wappie moet worden. Het WEF is eigenlijk best een foute club, maar heb daar dan kritiek op op basis van feiten.
Perfect plan us !quote:Op zondag 29 januari 2023 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Houden wij alle koetjes, schapies en varkies en alle vipsen en dan sturen we Hannibal de spin met zijn enge vriendjes wel naar Afrika
Ja, ons eten moet gewoon netjes uit een fabriek komen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat insecten voedselschaarste tegen kunnen gaan is alleen leuk voor de kindertjes in Afrika, wij willen gewoon normaal suiker en bewerkte meuk in ons eten.
nou ja insecten sushi spreekt mij ook niet zo aanquote:Op zondag 29 januari 2023 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ons eten moet gewoon netjes uit een fabriek komen.
Zo’n vegading uit de walmende fabrieken van Unilever?quote:Op zondag 29 januari 2023 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ons eten moet gewoon netjes uit een fabriek komen.
Dan wordt alles weer als vroeger, toen de mannen nog echte mannen waren en de vrouwen nog tien kinderen kregen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo staat er iemand op die goed kan spreken en zegt dat iedereen alles van ons afpakt en dat de schuld altijd bij anderen ligt en dat niemand te vertrouwen is, en dat we vooral op hem moeten stemmen want dan worden we weer rijk.
Kun je sushi wel zo laten groeien in een insectenlab dat je het kan leren zelf je mond in te kruipen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja insecten sushi spreekt mij ook niet zo aan
Dat de krekel zichzelf in een blaadje zeewier roltquote:Op zondag 29 januari 2023 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je sushi wel zo laten groeien in een insectenlab dat je het kan leren zelf je mond in te kruipen.
Woke wappies?quote:Op zondag 29 januari 2023 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook wel wappies compleet de andere kant op maar die hoor je niet zo.
k sla toch over danquote:Op zondag 29 januari 2023 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je sushi wel zo laten groeien in een insectenlab dat je het kan leren zelf je mond in te kruipen.
Hoor je de hele tijd in Rotterdam Zuid op straat "Sushi kom dan, Suuuushi, springen maar, ik heb mijn mondje al open hoor hihi"quote:Op zondag 29 januari 2023 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat de krekel zichzelf in een blaadje zeewier rolt
beetje rijst op zijn rug, kleine duik in de sojasaus en dan klaar om opgegeten te wordenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat de krekel zichzelf in een blaadje zeewier rolt
Ja, prima toch? Als er maar geen vieze insecten of onkruid inzitten.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n vegading uit de walmende fabrieken van Unilever?
Heb je geen stokjes meer nodigquote:Op zondag 29 januari 2023 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje rijst op zijn rug, kleine duik in de sojasaus en dan klaar om opgegeten te worden
Mja.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, prima toch? Als er maar geen vieze insecten of onkruid inzitten.
Ik zou het fragment moeten zien om er over te oordelen. Maar eens dat kinderen niet geīndoctrineerd moeten worden met genderideologie.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Dimmy's held gaat haar in de bips bijten en op laten sluiten in een gekkenhuis, of erger.
In zijn speech sprak Trump zich verder uit tegen transgenderrechten en de kritische rassentheorie, de studie rond de effecten van institutioneel racisme. "We gaan die linkse radicale racisten en seksuele perverselingen stoppen die onze jeugd willen indoctrineren en we gaan ervoor zorgen dat zij met hun Marxistische handen van onze kinderen afblijven"
Wat een prachtig bakbeest is het toch ookquote:Op zondag 29 januari 2023 12:39 schreef Recce het volgende:
Was weer een mooie landing net:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:bitterbal, A380.
jaaaaaa nog 8 nachtjesquote:Op zondag 29 januari 2023 12:39 schreef Recce het volgende:
Was weer een mooie landing net:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:bitterbal, A380.
Ik heb Trump zich nog nooit negatief horen uitlaten over volwassen transgenders die gewoon hun leven willen levenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen lopen graag de polonaise met wat hen uitkotst en wil vernietigen.
Superblij en trots.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje rijst op zijn rug, kleine duik in de sojasaus en dan klaar om opgegeten te worden
Laat die kinderen in Afrika lekker insecten eten dsnquote:Op zondag 29 januari 2023 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2023 12:41 schreef bitterbal het volgende:
ams-dubai en dubai-bangkok met de a380 zag ik
Echt jammer wel dat het programma gestopt is. Dit was nog maar de kleine versie, de A380-800. Er zouden ook nog een A380-900 en A380-1000 komen. De vleugel van de A380-800 is eigenlijk ook te groot voor die lengte, maar die zou dus ook gebruikt worden voor die langere versies. De laatste 747 wordt dinsdag afgeleverd trouwens. Daarna is het voorbij met de viermotorigen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een prachtig bakbeest is het toch ook
First class?quote:Op zondag 29 januari 2023 12:41 schreef bitterbal het volgende:
ams-dubai en dubai-bangkok met de a380 zag ik
Te duur blijkbaarquote:Op zondag 29 januari 2023 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt jammer wel dat het programma gestopt is. Dit was nog maar de kleine versie, de A380-800. Er zouden ook nog een A380-900 en A380-1000 komen. De vleugel van de A380-800 is eigenlijk ook te groot voor die lengte, maar die zou dus ook gebruikt worden voor die langere versies. De laatste 747 wordt dinsdag afgeleverd trouwens. Daarna is het voorbij met de viermotorigen.
Wist niet dat jij een vliegbrevet hadquote:Op zondag 29 januari 2023 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Grootste wat ik ooit heb gevlogen was de 747.
Als passagierquote:Op zondag 29 januari 2023 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een vliegbrevet had
Het heeft ook te maken met hoe de luchtvaartwereld zich heeft ontwikkeld. Airbus ging uit van een model waarbij A380's afgeladen vol tussen grote hubs vlogen en passagiers daar overstapten op lokale vluchten. In de praktijk vliegen iets kleinere vliegtuigen nu rechtstreeks naar alle luchthavens.quote:
Ik vind die hele kwestie van JK Rowling ook lastig. Die is ook weer lekker op dreef op Twitter zag ik.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb Trump zich nog nooit negatief horen uitlaten over volwassen transgenders die gewoon hun leven willen leven
Dat zo'n kerel zegt "ik ben meer vrouw dan dat jij ooit zult zijn"quote:Op zondag 29 januari 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die hele kwestie van JK Rowling ook lastig. Die is ook weer lekker op dreef op Twitter zag ik.
quote:Op zondag 29 januari 2023 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het gaat nu echt slecht met mijn oom (86). Ze hebben het nu over "eerder dagen dan weken"
Wow, die is flink bezig inderdaad. Waarom maakt ze zich zo druk over dit onderwerp?quote:Op zondag 29 januari 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die hele kwestie van JK Rowling ook lastig. Die is ook weer lekker op dreef op Twitter zag ik.
Wilde ze nog groterquote:Op zondag 29 januari 2023 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt jammer wel dat het programma gestopt is. Dit was nog maar de kleine versie, de A380-800. Er zouden ook nog een A380-900 en A380-1000 komen. De vleugel van de A380-800 is eigenlijk ook te groot voor die lengte, maar die zou dus ook gebruikt worden voor die langere versies. De laatste 747 wordt dinsdag afgeleverd trouwens. Daarna is het voorbij met de viermotorigen.
quote:Op zondag 29 januari 2023 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het gaat nu echt slecht met mijn oom (86). Ze hebben het nu over "eerder dagen dan weken"
Nou k sla wel over :pquote:Op zondag 29 januari 2023 13:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dit was het plan ooit:
[ afbeelding ]
Die bovenste is de A380 van nu.
Ze krijgt ook een hele hoop stront over zich heen, snap ook wel dat ze zich wil verweren en ze staat ook niet helemaal alleen. Maar je bent blijkbaar al anti-alles als je HP gewoon blijft lezen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow, die is flink bezig inderdaad. Waarom maakt ze zich zo druk over dit onderwerp?
Ook Rowling heb ik nog nooit iets negatiefs horen zeggen over volwassen transgenders die gewoon hun leven willen levenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, HP lezen kan echt niet meer nu.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze krijgt ook een hele hoop stront over zich heen, snap ook wel dat ze zich wil verweren en ze staat ook niet helemaal alleen. Maar je bent blijkbaar al anti-alles als je HP gewoon blijft lezen.
Omdat de wokegemeenschap haar wilde cancellen omdat ze een tweet likede van iemand die ontslagen was omdat ze had gezegd dat transvrouwen geen biologische vrouwen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow, die is flink bezig inderdaad. Waarom maakt ze zich zo druk over dit onderwerp?
quote:Op zondag 29 januari 2023 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat de wokegemeenschap haar wilde cancellen omdat ze een tweet likede van iemand die ontslagen was omdat ze had gezegd dat transvrouwen geen biologische vrouwen zijn.
Nee daarom, maar iedereen trekt z'n handen van haar af om niet gecancelled te worden.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook Rowling heb ik nog nooit iets negatiefs horen zeggen over volwassen transgenders die gewoon hun leven willen leven
Je mag ook niks vinden tegenwoordig wat niet 100 procent woke is.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat de wokegemeenschap haar wilde cancellen omdat ze een tweet likede van iemand die ontslagen was omdat ze had gezegd dat transvrouwen geen biologische vrouwen zijn.
Ja dat bedoel ik. Economisch is het goedkoper om rechtstreeks te vliegen dan via een hub met een veel duurder toestelquote:Op zondag 29 januari 2023 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Het heeft ook te maken met hoe de luchtvaartwereld zich heeft ontwikkeld. Airbus ging uit van een model waarbij A380's afgeladen vol tussen grote hubs vlogen en passagiers daar overstapten op lokale vluchten. In de praktijk vliegen iets kleinere vliegtuigen nu rechtstreeks naar alle luchthavens.
Neuhquote:
Ze had ook kunnen kiezen het verder te negeren, maar kennelijk heeft ze zich helemaal in het onderwerp vastgebeten.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |