Wacht, dit lijkt me smerigquote:Op zondag 29 januari 2023 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, als ik flink fiets, verlies ik wel een paar liter zweet, geloof ik. Misschien moet je de rest van je lichaam dan laten behandelen, zodat je daar niet zweet, dan komt alles uit de boobs. Als je vrouw bent, tenminste.
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, doe niks met sleuven hueheuheu
Overal botox inquote:Op zondag 29 januari 2023 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, als ik flink fiets, verlies ik wel een paar liter zweet, geloof ik. Misschien moet je de rest van je lichaam dan laten behandelen, zodat je daar niet zweet, dan komt alles uit de boobs. Als je vrouw bent, tenminste.
Nou ja dat zij daar geld aan overhoudt is nog tot daar an toe. Maar dat er mensen zijn die dat betalenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:25 schreef bitterbal het volgende:
Er is zo'n bekende britse influencer die een tijdje haar scheten in een potje verkocht voor veel geld. maar dat bracht fysieke complicaties mee dus daar is ze mee gestopt en nu verkoopt de tietenzweet in flesjes voor ongeveer 500 euro per flesje
ja en nog veel ookquote:Op zondag 29 januari 2023 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat zij daar geld aan overhoudt is nog tot daar an toe. Maar dat er mensen zijn die dat betalen
en dan komt de belastingdienst en ben je armquote:Op zondag 29 januari 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
dus grmbl en k gaan dat zweet opvangen en en dan verkopen en dan worden we rijk
Ik kom altijd weer boven.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Wat voor hel is dit? @:cherrylips, hoe vaak ben jij hier mee aan het worstelen?
Ja goed dat deel begreep ik alquote:Op zondag 29 januari 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
dus grmbl en k gaan dat zweet opvangen en en dan verkopen en dan worden we rijk
Gewoon altijd los dus. Punt. Sluitende regelquote:Op zondag 29 januari 2023 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Wat voor hel is dit? @:cherrylips, hoe vaak ben jij hier mee aan het worstelen?
Denk dat je het met 4600 per week wel kan lijdenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan komt de belastingdienst en ben je arm
Omdat er betekenisverschillen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon altijd los dus. Punt. Sluitende regelWaarom moeilijk doen?
Wat een kolder. Ja piano spelen is iets anders dan blokfluit spelen want een piano is iets anders dan een blokfluit. Daarom heb je verschillen in woorden, niet in constructies.quote:
Niet echt vergelijkbaar hč?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
Hardlopen en hard lopen. Niet echt hetzelfde hč?
Wat is het verschil tussen pianospelen en piano spelen?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
ligt aan de contextquote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
Ja, oké, in die gevallen boeit het niet zo natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kolder. Ja piano spelen is iets anders dan blokfluit spelen want een piano is iets anders dan een blokfluit. Daarom heb je verschillen in woorden, niet in constructies.
Ik vind het gek dat pianospelen en vioolspelen wel aan elkaar is, maar blokfluit spelen en gitaar spelen los zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kolder. Ja piano spelen is iets anders dan blokfluit spelen want een piano is iets anders dan een blokfluit. Daarom heb je verschillen in woorden, niet in constructies.
slaat ook nergens op, vast weer een of andere woke wappie dat verzonnen heeft in de recente taalregelsquote:Op zondag 29 januari 2023 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat pianospelen en vioolspelen wel aan elkaar is, maar blokfluit spelen en gitaar spelen los zijn.
Dat is ook niet logisch, maar zo gaat dat met talen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat pianospelen en vioolspelen wel aan elkaar is, maar blokfluit spelen en gitaar spelen los zijn.
Nou kijk, als je op handen en voetenn gaat staan met een zwart wit gestreept pak aan en iemand anders duwt steeds op je rug en dat jij dan ping ping ping roept, dan speel je de piano, en die ander speelt dan de pianist zeg maarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen pianospelen en piano spelen?
Beide zijn vermoeiend en niet aan te radenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beide zijn vermoeiend en niet aan te raden
Wat een kut"argument" zegquote:Op zondag 29 januari 2023 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt niet alle samengestelde werkwoorden los gaan schrijven.
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kijk, als je op handen en voetenn gaat staan met een zwart wit gestreept pak aan en iemand anders duwt steeds op je rug en dat jij dan ping ping ping roept, dan speel je de piano, en die ander speelt dan de pianist zeg maarErg zinvol
![]()
Weg met die onzin. Gewoon los schrijven, niks aan de hand
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beide zijn vermoeiend en niet aan te raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |