Ik ook. Onze man van staal in alleen een schort aan het kokenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja wel. Je bent de naked chef van fok
quote:
Oh, daar was ik mij niet van bewustquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg er geen cent voorquote:Op zondag 29 januari 2023 11:00 schreef Recce het volgende:
Volgens mij wordt grmbl flink betaald hoor. Tenminste, hij zou dik betaald moeten worden, maar misschien laat hij zich gebruiken door de voedselindustrie.
Vaker je bankrekening checkenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, daar was ik mij niet van bewust
Dat doe ik dagelijks, wordt voornamelijk minderquote:Op zondag 29 januari 2023 11:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vaker je bankrekening checken
Afzagenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef mschol het volgende:
ruzie met ikea kastje.. de achterwand lijkt deels te breed ofzo
Denk een uur. Heb op een gegeven moment hondenfilmpjes op tiktok gekeken af afleiding en toen daalde de hartslag en de paniek. ❤️quote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef Recce het volgende:
@:senn88, had je nog lang wakkergelegen vannacht?
Even 90 graden kantelen zodat die wel goed zitquote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef mschol het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Herkenbaarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks, wordt voornamelijk minder
quote:
ik ga eerst even prutsen met de sleuven waar die in gaat, misschien wil die dan welquote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even 90 graden kantelen zodat die wel goed zit
tiktok. Ik heb nog nooit zulke onzin bij elkaar gezien. Ik kon echt alleen lachen om Maaike van Houten en een telg uit de Kazan-familie. Maar dat zal wel iets heel persoonlijks zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk een uur. Heb op een gegeven moment hondenfilmpjes op tiktok gekeken af afleiding en toen daalde de hartslag en de paniek. ❤️
Wie weet duik je ineens in een testament opquote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef Senn88 het volgende:
Ga zo naar opa wandelen met de honden. Opa is 95 en ondanks dat hij echt enorm onaardig is geworden probeer ik er nog wel met enige regelmaat heen te gaan. Ik krijg nooit wat te drinken oid. Hij zegt amper wat tegen mij. En toch ga ik..
Naar zeg.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk een uur. Heb op een gegeven moment hondenfilmpjes op tiktok gekeken af afleiding en toen daalde de hartslag en de paniek. ❤️
Nu wel. Dus hup hup ga influencenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, daar was ik mij niet van bewust
Draai de plaat eens een kwartslagquote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef mschol het volgende:
Dit jaquote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even 90 graden kantelen zodat die wel goed zit
Wat lief van jequote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef Senn88 het volgende:
Ga zo naar opa wandelen met de honden. Opa is 95 en ondanks dat hij echt enorm onaardig is geworden probeer ik er nog wel met enige regelmaat heen te gaan. Ik krijg nooit wat te drinken oid. Hij zegt amper wat tegen mij. En toch ga ik..
huehuequote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef mschol het volgende:
ik ga eerst even prutsen met de sleuven waar die in gaat
Heb je vaker moeite met dingen in sleuven steken? Huehuehuequote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik ga eerst even prutsen met de sleuven waar die in gaat, misschien wil die dan wel
Beetje herkenbaar, Ik heb een oma gehad, die haatte me al voordat ik geboren was....quote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef Senn88 het volgende:
Ga ik maar eens even mijn haar fatsoeneren zodat ik wat boobsweat kan gaan kwekenquote:
We gaan rijk worden grmblquote:Op zondag 29 januari 2023 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga ik maar eens even mijn haar fatsoeneren zodat ik wat boobsweat kan gaan kweken
Oh als hij rijk is wil je wel trouwen he ouwe golddiggerquote:
nee, anders lees je even terug Pietquote:Op zondag 29 januari 2023 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh als hij rijk is wil je wel trouwen he ouwe golddigger
Waarschijnlijk waardeert-ie het wel ergers, al heeft hij het misschien zelf niet eens door.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef Senn88 het volgende:
Ja jullie gaan een food influence imperiumpje doen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, anders lees je even terug Piet
neequote:Op zondag 29 januari 2023 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jullie gaan een food influence imperiumpje doen.
Verder terug. Een boobsweat-imperium.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jullie gaan een food influence imperiumpje doen.
Vraag me wel af hoeveel je moet zweten om een potje te vullenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Verder terug. Een boobsweat-imperium.
dimmy heeft al een liter besteld dus grmbl moet flink doorlopenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoeveel je moet zweten om een potje te vullen
geen idee, doe niks met sleuven hueheuheuquote:Op zondag 29 januari 2023 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je vaker moeite met dingen in sleuven steken? Huehuehue
Huehuequote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik ga eerst even prutsen met de sleuven waar die in gaat, misschien wil die dan wel
waarom denk je dta dat aan elkaar is?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:20 schreef Recce het volgende:
Ik ging nadenken over samengestelde werkwoorden. Dat had ik niet moeten doen.Het is bijvoorbeeld pianospelen (aan elkaar), maar cello spelen moet weer los.
Hmm, als ik flink fiets, verlies ik wel een paar liter zweet, geloof ik. Misschien moet je de rest van je lichaam dan laten behandelen, zodat je daar niet zweet, dan komt alles uit de boobs. Als je vrouw bent, tenminste.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoeveel je moet zweten om een potje te vullen
Omdat ik dat zo schrijf. Voor de zekerheid heb ik het ook opgezocht.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom denk je dta dat aan elkaar is?
ik een link gevonden maar dat is uit vlaanderenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat ik dat zo schrijf. Voor de zekerheid heb ik het ook opgezocht.
Oh moet ik weten wat dat is?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Verder terug. Een boobsweat-imperium.
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik een link gevonden maar dat is uit vlaanderen
https://www.vlaanderen.be(...)ospelen-piano-spelen
Daar doen ze het ook
Wat voor hel is dit? @CherryLips, hoe vaak ben jij hier mee aan het worstelen?quote:Er zijn geen sluitende regels voor het al dan niet aaneenschrijven van combinaties met werkwoorden. Het is het veiligst om voor elk geval apart de Woordenlijst te raadplegen.
Er is zo'n bekende britse influencer die een tijdje haar scheten in een potje verkocht voor veel geld. maar dat bracht fysieke complicaties mee dus daar is ze mee gestopt en nu verkoopt de tietenzweet in flesjes voor ongeveer 500 euro per flesjequote:
Wacht, dit lijkt me smerigquote:Op zondag 29 januari 2023 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, als ik flink fiets, verlies ik wel een paar liter zweet, geloof ik. Misschien moet je de rest van je lichaam dan laten behandelen, zodat je daar niet zweet, dan komt alles uit de boobs. Als je vrouw bent, tenminste.
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, doe niks met sleuven hueheuheu
Overal botox inquote:Op zondag 29 januari 2023 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, als ik flink fiets, verlies ik wel een paar liter zweet, geloof ik. Misschien moet je de rest van je lichaam dan laten behandelen, zodat je daar niet zweet, dan komt alles uit de boobs. Als je vrouw bent, tenminste.
Nou ja dat zij daar geld aan overhoudt is nog tot daar an toe. Maar dat er mensen zijn die dat betalenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:25 schreef bitterbal het volgende:
Er is zo'n bekende britse influencer die een tijdje haar scheten in een potje verkocht voor veel geld. maar dat bracht fysieke complicaties mee dus daar is ze mee gestopt en nu verkoopt de tietenzweet in flesjes voor ongeveer 500 euro per flesje
ja en nog veel ookquote:Op zondag 29 januari 2023 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat zij daar geld aan overhoudt is nog tot daar an toe. Maar dat er mensen zijn die dat betalen
en dan komt de belastingdienst en ben je armquote:Op zondag 29 januari 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
dus grmbl en k gaan dat zweet opvangen en en dan verkopen en dan worden we rijk
Ik kom altijd weer boven.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Wat voor hel is dit? @:cherrylips, hoe vaak ben jij hier mee aan het worstelen?
Ja goed dat deel begreep ik alquote:Op zondag 29 januari 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
dus grmbl en k gaan dat zweet opvangen en en dan verkopen en dan worden we rijk
Gewoon altijd los dus. Punt. Sluitende regelquote:Op zondag 29 januari 2023 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Wat voor hel is dit? @:cherrylips, hoe vaak ben jij hier mee aan het worstelen?
Denk dat je het met 4600 per week wel kan lijdenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan komt de belastingdienst en ben je arm
Omdat er betekenisverschillen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon altijd los dus. Punt. Sluitende regelWaarom moeilijk doen?
Wat een kolder. Ja piano spelen is iets anders dan blokfluit spelen want een piano is iets anders dan een blokfluit. Daarom heb je verschillen in woorden, niet in constructies.quote:
Niet echt vergelijkbaar hè?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
Hardlopen en hard lopen. Niet echt hetzelfde hè?
Wat is het verschil tussen pianospelen en piano spelen?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
ligt aan de contextquote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
Ja, oké, in die gevallen boeit het niet zo natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kolder. Ja piano spelen is iets anders dan blokfluit spelen want een piano is iets anders dan een blokfluit. Daarom heb je verschillen in woorden, niet in constructies.
Ik vind het gek dat pianospelen en vioolspelen wel aan elkaar is, maar blokfluit spelen en gitaar spelen los zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kolder. Ja piano spelen is iets anders dan blokfluit spelen want een piano is iets anders dan een blokfluit. Daarom heb je verschillen in woorden, niet in constructies.
slaat ook nergens op, vast weer een of andere woke wappie dat verzonnen heeft in de recente taalregelsquote:Op zondag 29 januari 2023 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat pianospelen en vioolspelen wel aan elkaar is, maar blokfluit spelen en gitaar spelen los zijn.
Dat is ook niet logisch, maar zo gaat dat met talen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat pianospelen en vioolspelen wel aan elkaar is, maar blokfluit spelen en gitaar spelen los zijn.
Nou kijk, als je op handen en voetenn gaat staan met een zwart wit gestreept pak aan en iemand anders duwt steeds op je rug en dat jij dan ping ping ping roept, dan speel je de piano, en die ander speelt dan de pianist zeg maarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen pianospelen en piano spelen?
Beide zijn vermoeiend en niet aan te radenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beide zijn vermoeiend en niet aan te raden
Wat een kut"argument" zegquote:Op zondag 29 januari 2023 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt niet alle samengestelde werkwoorden los gaan schrijven.
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kijk, als je op handen en voetenn gaat staan met een zwart wit gestreept pak aan en iemand anders duwt steeds op je rug en dat jij dan ping ping ping roept, dan speel je de piano, en die ander speelt dan de pianist zeg maarErg zinvol
![]()
Weg met die onzin. Gewoon los schrijven, niks aan de hand
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beide zijn vermoeiend en niet aan te raden
Ho ho, ik bedoelde dat in sommige gevallen het dus echt raar wordt, zoals met hard lopen en stof zuigen.quote:
Ik ga gewoon #muziekinstrument spelen los van elkaar doen hoor.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook niet logisch, maar zo gaat dat met talen.
Doe dat maarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga even buiten lopen voordat ik me hier nog verder over ga opwinden. Op winden. Opwin den. yomomma
Sommige bomen beginnen al knoppen te krijgen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga even buiten lopen voordat ik me hier nog verder over ga opwinden. Op winden. Opwin den. yomomma
Ik hou je niet tegen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga gewoon #muziekinstrument spelen los van elkaar doen hoor.
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige bomen beginnen al knoppen te krijgen.
Ja het mag van mij vandaag nog lente worden hoorquote:Op zondag 29 januari 2023 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige bomen beginnen al knoppen te krijgen.
op win denquote:Op zondag 29 januari 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
gekleed jaquote:Op zondag 29 januari 2023 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Krijg je bij zo'n potje tietzweet ook foto's?
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Krijg je bij zo'n potje tietzweet ook foto's?
In geen duizend jaarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:43 schreef bitterbal het volgende:
wil je je abonneren op de onlyfarts Us?
Ja is gewoon een livestreamquote:Op zondag 29 januari 2023 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een foto bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |