quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beide zijn vermoeiend en niet aan te raden
Wat een kut"argument" zegquote:Op zondag 29 januari 2023 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt niet alle samengestelde werkwoorden los gaan schrijven.
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kijk, als je op handen en voetenn gaat staan met een zwart wit gestreept pak aan en iemand anders duwt steeds op je rug en dat jij dan ping ping ping roept, dan speel je de piano, en die ander speelt dan de pianist zeg maarErg zinvol
![]()
Weg met die onzin. Gewoon los schrijven, niks aan de hand
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beide zijn vermoeiend en niet aan te raden
Ho ho, ik bedoelde dat in sommige gevallen het dus echt raar wordt, zoals met hard lopen en stof zuigen.quote:
Ik ga gewoon #muziekinstrument spelen los van elkaar doen hoor.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook niet logisch, maar zo gaat dat met talen.
Doe dat maarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga even buiten lopen voordat ik me hier nog verder over ga opwinden. Op winden. Opwin den. yomomma
Sommige bomen beginnen al knoppen te krijgen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga even buiten lopen voordat ik me hier nog verder over ga opwinden. Op winden. Opwin den. yomomma
Ik hou je niet tegen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga gewoon #muziekinstrument spelen los van elkaar doen hoor.
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige bomen beginnen al knoppen te krijgen.
Ja het mag van mij vandaag nog lente worden hoorquote:Op zondag 29 januari 2023 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige bomen beginnen al knoppen te krijgen.
op win denquote:Op zondag 29 januari 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
gekleed jaquote:Op zondag 29 januari 2023 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Krijg je bij zo'n potje tietzweet ook foto's?
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Krijg je bij zo'n potje tietzweet ook foto's?
In geen duizend jaarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:43 schreef bitterbal het volgende:
wil je je abonneren op de onlyfarts Us?
Ja is gewoon een livestreamquote:Op zondag 29 januari 2023 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een foto bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |