Het zweet dat onder je tieten zit?quote:
Ja tuurlijk. Overige werkzaamheden.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je geen zzper bent , moet je dat dan ook opgeven?
zal volgende keer kijken waar dat staat.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Overige werkzaamheden.
Inpakken in plastic zoals bij jackass.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Als ik met een te warme jas stevig doorloop heb ik ook wel genoeg boobsweat om in een potje te doen
niemand die weet dat je geen vrouw bent he. dus als je een fake account aanmaakt?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Als ik met een te warme jas stevig doorloop heb ik ook wel genoeg boobsweat om in een potje te doen
liquid goldquote:Op zondag 29 januari 2023 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Zijn gewoon inkomsten.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe werkt dat trouwens met de belasting, dat geld?
Ruiken ze vast wel.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niemand die weet dat je geen vrouw bent he. dus als je een fake account aanmaakt?
Zo'n woeste testosteron luchtquote:
Of ik laat het door jou verkopen en we delen de winst?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niemand die weet dat je geen vrouw bent he. dus als je een fake account aanmaakt?
Zou lid wordenquote:Op zondag 29 januari 2023 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of ik start een OnlyFarts juist
Denk het ook niet neequote:Op zondag 29 januari 2023 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zou het er ook voor doen, denk alleen niet dat onze boobsweat zoveel waard is
Sowieso gewoon alles opgeven. Altijd.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En moet je alles opgeven of pas vanaf een bepaald bedrag?
Ook de hoop?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso gewoon alles opgeven. Altijd.
jaquote:Op zondag 29 januari 2023 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ik laat het door jou verkopen en we delen de winst?
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso gewoon alles opgeven. Altijd.
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:47 schreef Senn88 het volgende:
Zag net bitterballen in de supermarkt, had willen kopen maar ben verstandig geweest.
Even een anoniemetip aan BD doen van fraudequote:Op zondag 29 januari 2023 10:48 schreef bitterbal het volgende:
ja fooi moet je officieel ook opgeven maar dat heb ik nooit gedaan
FIOD is reeds onderwegquote:Op zondag 29 januari 2023 10:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Even een anoniemetip aan BD doen van fraude
* FIOD Vindt je post leukquote:Op zondag 29 januari 2023 10:48 schreef bitterbal het volgende:
ja fooi moet je officieel ook opgeven maar dat heb ik nooit gedaan
Krijg ik weer de schuld zekerquote:Op zondag 29 januari 2023 10:52 schreef Senn88 het volgende:
Net een kip tandoori pakket gekocht. Ben geinfluenced
Ik heb nog chocolade bitterballen in de vriezerquote:Op zondag 29 januari 2023 10:47 schreef Senn88 het volgende:
Zag net bitterballen in de supermarkt, had willen kopen maar ben verstandig geweest.
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik open lunchgenot alvast, het us bratwurstzeit
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:52 schreef LTVDK het volgende:
@:dudor, dit is voor ons denk ik het hoogst haalbare
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:52 schreef Senn88 het volgende:
Net een kip tandoori pakket gekocht. Ben geinfluenced
De mogguh is al bijna voorbijquote:Op zondag 29 januari 2023 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allen op deze grijze dagtoch weer 3:17 broodnodig daglicht erbij
Het is redelijk vaag allemaal inderdaad. Volgens mij werd er ook een hoop nepnieuws verspreid op Twitter vannacht.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk opmerkelijk dat je behalve een paar twitter berichtjes nog helemaal niemand over hoort, geen enkele media volgens mij. Terwijl dit toch een behoorlijk grote aanval lijkt.
Waarom koop hier iedereen altijd het voer dat in aanraad, ik ben toch geen foodie influencer ofzoquote:
Maar mijn arme tenen niet! Gevoelstemperatuur is -2,5 °C nu. Ik ga straks wandelen, denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2023 04:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
[..]![]()
Gewoon harder fietsen, dan blijf je wel warm![]()
Ja wel. Je bent de naked chef van fokquote:Op zondag 29 januari 2023 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom koop hier iedereen altijd het voer dat in aanraad, ik ben toch geen foodie influencer ofzo
Blijkbaar welquote:Op zondag 29 januari 2023 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom koop hier iedereen altijd het voer dat in aanraad, ik ben toch geen foodie influencer ofzo
Niet?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn daar fotos vanquote:Op zondag 29 januari 2023 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja wel. Je bent de naked chef van fok
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar mijn arme tenen niet! Gevoelstemperatuur is -2,5 °C nu. Ik ga straks wandelen, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |