Stuk minder winstgevend welquote:Op zondag 29 januari 2023 10:28 schreef bitterbal het volgende:
90 Day Fiance-ster Stephanie Matto is gestopt met het verkopen van haar scheten en slijt nu flesjes borstzweet
https://www.vriendin.nl/n(...)ie-matto-borstzweet/
quote:Naar eigen zeggen verdient de TLC-ster zo’n ¤ 4.600 per week met haar borstzweet
Je moet in een volle lift een hele stille laten en dan vragen of iemand anders ook popcorn ruikt terwijl je uit staptquote:Op zondag 29 januari 2023 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister toch een nare wind gelaten in de lift. Schrok ik zelf van.
Maar daar betalen we geen honderden euro's voorquote:Op zondag 29 januari 2023 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kijken we ook graag naar allerlei meuk zoals de rijdende rechter.
Alsnog meer dan wat ik in een week verdien met 37 uur werkenquote:
Je betaalt met je tijd.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar betalen we geen honderden euro's voor
Dat zeg ik, simpsquote:Op zondag 29 januari 2023 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het wel slim.
Die mensen die er voorbetalen zijn de echte idioten
nog niet :pquote:Op zondag 29 januari 2023 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je al passief geld aan het verdienen met je websites? Kun je echt slapend geld verdienen.
Ja ik zou het er ook voor doen, denk alleen niet dat onze boobsweat zoveel waard isquote:Op zondag 29 januari 2023 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsnog meer dan wat ik in een week verdien met 37 uur werken
hoe werkt dat trouwens met de belasting, dat geld?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je al passief geld aan het verdienen met je websites? Kun je echt slapend geld verdienen.
Gewoon factuurtjes maken.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe werkt dat trouwens met de belasting, dat geld?
uhm ja je overvalt mij nu een beetjequote:Op zondag 29 januari 2023 10:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stuur je een DM.
Wat kost een liter?
Het zweet dat onder je tieten zit?quote:
Ja tuurlijk. Overige werkzaamheden.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je geen zzper bent , moet je dat dan ook opgeven?
zal volgende keer kijken waar dat staat.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Overige werkzaamheden.
Inpakken in plastic zoals bij jackass.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Als ik met een te warme jas stevig doorloop heb ik ook wel genoeg boobsweat om in een potje te doen
niemand die weet dat je geen vrouw bent he. dus als je een fake account aanmaakt?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Als ik met een te warme jas stevig doorloop heb ik ook wel genoeg boobsweat om in een potje te doen
liquid goldquote:Op zondag 29 januari 2023 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Zijn gewoon inkomsten.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe werkt dat trouwens met de belasting, dat geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |