SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ik heb er ook gewoon maar eentje, in de zomer is het toch te warm om onder een dekbed te liggen en in de andere seizoenen is die warm zat.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de zomer heb ik geen dekbed![]()
Herfst en lente een dunne. En normaal was dat ook genoeg voor de winter maar had het een paar weken geleden toch koud dus heb er een dekbed bijgekocht
Je hebt je droombaan gevonden?quote:
Als vrouw moet je dan wel uitkijken dat je dan niet allemaal van die vieze mannetjes krijgt die een 'kuurtje' willenquote:
Als ze er extra voor betalen maakt het niet uit tochquote:Op zondag 29 januari 2023 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als vrouw moet je dan wel uitkijken dat je dan niet allemaal van die vieze mannetjes krijgt die een 'kuurtje' willen
Ja of ik start een OnlyFarts juistquote:Op zondag 29 januari 2023 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als vrouw moet je dan wel uitkijken dat je dan niet allemaal van die vieze mannetjes krijgt die een 'kuurtje' willen
Het was dezelfde minuut en ik zit mobielquote:
Mja hij moet wat met al zijn floppende talkshowsquote:Op zondag 29 januari 2023 10:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat lijkt Humberto Tan wel
Net zoals die figuren die zo tergend aan het fluisteren zijn alleen dan zijn het de hele tijd scheetjes?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of ik start een OnlyFarts juist
Misschien dat hij daarom altijd poep praatquote:Op zondag 29 januari 2023 10:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat lijkt Humberto Tan wel
Fart ASMRquote:Op zondag 29 januari 2023 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net zoals die figuren die zo tergend aan het fluisteren zijn alleen dan zijn het de hele tijd scheetjes?
dadelijk stapt er iemand bij je in de liftquote:Op zondag 29 januari 2023 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister toch een nare wind gelaten in de lift. Schrok ik zelf van.
Jij bent beter getraind.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:23 schreef bitterbal het volgende:
was toch zo'n britse dacht ik, die haar scheten verkocht in potjes. Maar die is later opgenomen in het ziekenhuis met darmproblemen ofzo en er toen mee gestopt
valt gelijk omquote:Op zondag 29 januari 2023 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dadelijk stapt er iemand bij je in de lift
Gewoon intens oogcontact maken danquote:Op zondag 29 januari 2023 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:23 schreef bitterbal het volgende:
was toch zo'n britse dacht ik, die haar scheten verkocht in potjes. Maar die is later opgenomen in het ziekenhuis met darmproblemen ofzo en er toen mee gestopt
quote:Stephanie Matto ging afgelopen maand viraal op social media, omdat ze 45.000 euro per week verdiende met het verkopen van haar scheten in een potje. De interesse naar een wind van de realityster bleef toenemen, maar haar lichaam kon de grote vraag blijkbaar niet bijbenen. De 31-jarige Stephanie produceerde tot wel 50 potjes aan scheten per week en belandde daardoor in het ziekenhuis.
Op het eerste oog lijkt de business van Stephanie best eenvoudig: een beetje scheten laten in een potje en daar geld mee verdienen. Ze heeft al eens op TikTok gedeeld hoe haar dag als fartrepeneur eruit ziet en daaruit blijkt dat ze toch behoorlijk wat bonen, eieren, muffins en proteïneshakes moet nuttigen, voordat ze aan de slag kan gaan. Zonder goede voeding, geen goede scheten. Haar businessplan heeft haar echter bijna haar leven gekost.
Stephanie belandde namelijk in het ziekenhuis, nadat de vraag naar haar winden enorm was toegenomen. Ze vertelt aan Jam Press dat ze binnen een dag drie eiwitshakes en een enorme kom zwarte bonensoep op had, om zo genoeg scheten te kunnen produceren. ''Die avond merkte ik dat er iets niet klopte. Ik voelde een bepaalde druk in mijn buik omhoog komen.''
Stephanie belde haar vriend om haar naar het ziekenhuis te brengen. Ze merkte dat ze behoorlijk moeilijk kon ademen en had het gevoel dat haar hart bekneld werd. ''Dat zorgde er voor dat mijn angst escaleerde. Ik dacht dat ik een beroerte had of een hartaanval kreeg.''
De realityster heeft de doktoren in het ziekenhuis niet inhoudelijk verteld over haar schetenbusiness, maar wel over haar dieet. Na een diagnose bleek dat ze geen last had van een beroerte of hartaanval, maar dat haar voeding had gezorgd voor een zeer intense maagaandoening.
https://www.funx.nl/news/(...)in-ziekenhuis-beland
Zijn maar zeven appartementen en ik woon bovenin dus die kans is klein als ik naar boven gaquote:Op zondag 29 januari 2023 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |