Het is redelijk vaag allemaal inderdaad. Volgens mij werd er ook een hoop nepnieuws verspreid op Twitter vannacht.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk opmerkelijk dat je behalve een paar twitter berichtjes nog helemaal niemand over hoort, geen enkele media volgens mij. Terwijl dit toch een behoorlijk grote aanval lijkt.
Waarom koop hier iedereen altijd het voer dat in aanraad, ik ben toch geen foodie influencer ofzoquote:
Maar mijn arme tenen niet! Gevoelstemperatuur is -2,5 °C nu. Ik ga straks wandelen, denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2023 04:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
[..]![]()
Gewoon harder fietsen, dan blijf je wel warm![]()
Ja wel. Je bent de naked chef van fokquote:Op zondag 29 januari 2023 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom koop hier iedereen altijd het voer dat in aanraad, ik ben toch geen foodie influencer ofzo
Blijkbaar welquote:Op zondag 29 januari 2023 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom koop hier iedereen altijd het voer dat in aanraad, ik ben toch geen foodie influencer ofzo
Niet?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn daar fotos vanquote:Op zondag 29 januari 2023 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja wel. Je bent de naked chef van fok
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar mijn arme tenen niet! Gevoelstemperatuur is -2,5 °C nu. Ik ga straks wandelen, denk ik.
Ik ook. Onze man van staal in alleen een schort aan het kokenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja wel. Je bent de naked chef van fok
quote:
Oh, daar was ik mij niet van bewustquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg er geen cent voorquote:Op zondag 29 januari 2023 11:00 schreef Recce het volgende:
Volgens mij wordt grmbl flink betaald hoor. Tenminste, hij zou dik betaald moeten worden, maar misschien laat hij zich gebruiken door de voedselindustrie.
Vaker je bankrekening checkenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, daar was ik mij niet van bewust
Dat doe ik dagelijks, wordt voornamelijk minderquote:Op zondag 29 januari 2023 11:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vaker je bankrekening checken
Afzagenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef mschol het volgende:
ruzie met ikea kastje.. de achterwand lijkt deels te breed ofzo
Denk een uur. Heb op een gegeven moment hondenfilmpjes op tiktok gekeken af afleiding en toen daalde de hartslag en de paniek. ❤️quote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef Recce het volgende:
@:senn88, had je nog lang wakkergelegen vannacht?
Even 90 graden kantelen zodat die wel goed zitquote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef mschol het volgende:
ruzie met ikea kastje.. de achterwand lijkt deels te breed ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Herkenbaarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks, wordt voornamelijk minder
quote:
ik ga eerst even prutsen met de sleuven waar die in gaat, misschien wil die dan welquote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even 90 graden kantelen zodat die wel goed zit
tiktok. Ik heb nog nooit zulke onzin bij elkaar gezien. Ik kon echt alleen lachen om Maaike van Houten en een telg uit de Kazan-familie. Maar dat zal wel iets heel persoonlijks zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk een uur. Heb op een gegeven moment hondenfilmpjes op tiktok gekeken af afleiding en toen daalde de hartslag en de paniek. ❤️
Wie weet duik je ineens in een testament opquote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef Senn88 het volgende:
Ga zo naar opa wandelen met de honden. Opa is 95 en ondanks dat hij echt enorm onaardig is geworden probeer ik er nog wel met enige regelmaat heen te gaan. Ik krijg nooit wat te drinken oid. Hij zegt amper wat tegen mij. En toch ga ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |