jaquote:Op zondag 29 januari 2023 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan zit jij de hele dag bonen en uien te eten en scheten te laten?
Ik denk gewoon een kauwende open mond waar elke seconde een schep bruine bonen in gaat.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je dan jouw bipsie de hele tijd flubberen in beeld?
Dit vind Dimmy fantastisch wedden? Het is een rechtstreekse aanval tegen woke. Jaquote:Op zondag 29 januari 2023 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Dimmy's held gaat haar in de bips bijten en op laten sluiten in een gekkenhuis, of erger.
In zijn speech sprak Trump zich verder uit tegen transgenderrechten en de kritische rassentheorie, de studie rond de effecten van institutioneel racisme. "We gaan die linkse radicale racisten en seksuele perverselingen stoppen die onze jeugd willen indoctrineren en we gaan ervoor zorgen dat zij met hun Marxistische handen van onze kinderen afblijven"
Sommige mensen lopen graag de polonaise met wat hen uitkotst en wil vernietigen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind Dimmy fantastisch wedden? Het is een rechtstreekse aanval tegen woke. Ja
Zag een interview met een voormalige topspion van de VS en twee antwoorden vielen me op.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt haast wel alsof de polarisatie daar een soort point of no return voorbij is. En dan is het wachten op een burgeroorlog tussen de reps en de dems. Net waar de wereld zin in heeft
ja das het beste dan toch denk ik?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je dan jouw bipsie de hele tijd flubberen in beeld?
quote:Op zondag 29 januari 2023 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das het beste dan toch denk ik?
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt wel als serieuze concurrentie voor mijn badkamerstream
Misschien kun je het combineren, dat Bal je badkamer vuil maakt met haar bips en dat jij het daarna opruimt?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt wel als serieuze concurrentie voor mijn badkamerstream
niet uittwerken?quote:Op zondag 29 januari 2023 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet het nog wat uitwerken denk ik
ga niet poepenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kun je het combineren, dat Bal je badkamer vuil maakt met haar bips en dat jij het daarna opruimt?
Ik hou gewoon lekker Taaladvies, OnzeTaal en/of de Van Dale aan.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Wat voor hel is dit? @:cherrylips, hoe vaak ben jij hier mee aan het worstelen?
nee das gewoon viesquote:Op zondag 29 januari 2023 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je anders te hard lachen en grinniken?
Ik raak in de war van de spellingcheck van mijn browser. Die vindt soms dingen goed die fout zijn en andersom, vooral met aan elkaar schrijven.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou gewoon lekker Taaladvies, OnzeTaal en/of de Van Dale aan.
Dat klinkt niet smakelijkquote:Op zondag 29 januari 2023 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kun je het combineren, dat Bal je badkamer vuil maakt met haar bips en dat jij het daarna opruimt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |