abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207762868
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:13 schreef Recce het volgende:

[..]
Ik raak in de war van de spellingcheck van mijn browser. Die vindt soms dingen goed die fout zijn en andersom, vooral met aan elkaar schrijven.
Elleboog kent ie niet.
Tap tap tap
pi_207762887
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:14 schreef CherryLips het volgende:
De wappies hebben iets nieuws: de insecten in je eten. Nu is het wel een smerig idee en als je vegan bent of allergisch bent voor schaaldieren snap ik dat het waardeloos is, maar zoals zij het aangrijpen :') nog nooit appelmoes gegeten waarschijnlijk. Wel kadaver in de vorm van een frikandel in je mik duwen, maar wat beestjes in je eten kan echt niet.
Maar misschien houden ze dan eens hun bek over de oversterfte en vaccins. Gister las ik ook weer wat over turbokanker omdat die actrice vorig jaar mei was gediagnosticeerd. Hallo, alvleesklierkanker en maagkanker gaan sowieso in een paar maanden/weken, ik weet niet wat ze had maar agressieve kanker is er altijd geweest.
"Ik hoor het zoveel in mijn omgeving!" Ja je omgeving op Facebook en Twitter zeker. Alsof mensen zoveel mensen echt kennen in hun omgeving en die vallen nu allemaal dood neer en hebben allemaal kanker. Je zou denken dat zo'n persoon ondertussen moederziel op aarde is.
Maar goed.
Einde /rant
Flikker Facebook wel weer van m'n telefoon deze week ofzo.
het is wel erg dat ze in alles een reden zien dat dat vaccin slecht is ja :{
pi_207762890
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:13 schreef Recce het volgende:

[..]
Ik raak in de war van de spellingcheck van mijn browser. Die vindt soms dingen goed die fout zijn en andersom, vooral met aan elkaar schrijven.
alle spellings checks zet ik uit, dingen zien alles verkeerd omdat ik op engels werk *O*
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_207762902
quote:
De wappies hebben iets nieuws: de insecten in je eten. Nu is het wel een smerig idee en als je vegan bent of allergisch bent voor schaaldieren snap ik dat het waardeloos is, maar zoals zij het aangrijpen :') nog nooit appelmoes gegeten waarschijnlijk. Wel kadaver in de vorm van een frikandel in je mik duwen, maar wat beestjes in je eten kan echt niet.
Maar misschien houden ze dan eens hun bek over de oversterfte en vaccins. Gister las ik ook weer wat over turbokanker omdat die actrice vorig jaar mei was gediagnosticeerd. Hallo, alvleesklierkanker en maagkanker gaan sowieso in een paar maanden/weken, ik weet niet wat ze had maar agressieve kanker is er altijd geweest.
"Ik hoor het zoveel in mijn omgeving!" Ja je omgeving op Facebook en Twitter zeker. Alsof mensen zoveel mensen echt kennen in hun omgeving en die vallen nu allemaal dood neer en hebben allemaal kanker. Je zou denken dat zo'n persoon ondertussen moederziel op aarde is.
Maar goed.
Einde /rant
Moeten we straks verplicht insecten eten van het WEF? Zoiets was het toch?
pi_207762903
quote:
Maar goed.
Einde /rant
Insecten en de snode plannetjes daarmee van het WEF heb ik hier al meerdere malen gelezen.
pi_207762906
quote:

[..]
Elleboog kent ie niet.
Ellenboog wel?
pi_207762908
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:17 schreef Recce het volgende:

[..]
Moeten we straks verplicht insecten eten van het WEF? Zoiets was het toch?
geloof dat de europese unie iets heeft goedgekeurd dat er nu gemalen insecten in voedsel mag worden gebruikt ofzo
pi_207762910
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:16 schreef mschol het volgende:

[..]
alle spellings checks zet ik uit, dingen zien alles verkeerd omdat ik op engels werk *O*
Je kunt ook je taal op Engels zetten natuurlijk.
pi_207762918
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:18 schreef bitterbal het volgende:

[..]
geloof dat de europese unie iets heeft goedgekeurd dat er nu gemalen insecten in voedsel mag worden gebruikt ofzo
Maar dat mocht toch al? Vaak is rood eten toch gekleurd met gemalen dekschildjes van één of andere luis?
pi_207762923
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:18 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ZE lAteN oNs InSecTen VreTEn, WakkEr WorDeN SchApeN.
pi_207762933
maar had een keer gelezen dat in onzekere tijden het vrij 'normaal' is of gebruikelijk om overheden in twijfel te trekken

en zo met covid en rusland en de stijgende prijzen zijn het ook wel wat onzekere tijden.
pi_207762939
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:19 schreef Recce het volgende:

[..]
Maar dat mocht toch al? Vaak is rood eten toch gekleurd met gemalen dekschildjes van één of andere luis?
ja weet niet precies wat er is goedgekeurd maar was wel recent iets besloten.
pi_207762987
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:16 schreef mschol het volgende:

[..]
Spellcheck op Engels zetten *O*
Tap tap tap
pi_207763008
quote:

[..]
Ja maar dat weet niemand dus dan mag het.
Dat insecten voedselschaarste tegen kunnen gaan is alleen leuk voor de kindertjes in Afrika, wij willen gewoon normaal suiker en bewerkte meuk in ons eten.
Tap tap tap
pi_207763017
quote:

[..]
Om de mond op een paarklare vagina te laten lijken met lippenstift gebruiken vrouwen al eeuwenlang insectenbloed.
pi_207763019
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat insecten voedselschaarste tegen kunnen gaan is alleen leuk voor de kindertjes in Afrika, wij willen gewoon normaal suiker en bewerkte meuk in ons eten.
ze mogen van mij gewoon insecten eten hoor in afrika?
pi_207763022
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:20 schreef bitterbal het volgende:
maar had een keer gelezen dat in onzekere tijden het vrij 'normaal' is of gebruikelijk om overheden in twijfel te trekken

en zo met covid en rusland en de stijgende prijzen zijn het ook wel wat onzekere tijden.
Zo staat er iemand op die goed kan spreken en zegt dat iedereen alles van ons afpakt en dat de schuld altijd bij anderen ligt en dat niemand te vertrouwen is, en dat we vooral op hem moeten stemmen want dan worden we weer rijk.
Tap tap tap
pi_207763029
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja maar mensen vinden dat prima zolang ze het zelf niet hoeven te eten.
Tap tap tap
pi_207763030
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:20 schreef bitterbal het volgende:

Maar ik snap niet zo goed waarom je dan direct zo wappie moet worden. Het WEF is eigenlijk best een foute club, maar heb daar dan kritiek op op basis van feiten.
pi_207763036
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zo staat er iemand op die goed kan spreken en zegt dat iedereen alles van ons afpakt en dat de schuld altijd bij anderen ligt en dat niemand te vertrouwen is, en dat we vooral op hem moeten stemmen want dan worden we weer rijk.
jeps :p
pi_207763046
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:27 schreef Recce het volgende:

[..]
Maar ik snap niet zo goed waarom je dan direct zo wappie moet worden. Het WEF is eigenlijk best een foute club, maar heb daar dan kritiek op op basis van feiten.
Je hebt natuurlijk ook wel wappies compleet de andere kant op maar die hoor je niet zo.
Tap tap tap
pi_207763054
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Houden wij alle koetjes, schapies en varkies en alle vipsen en dan sturen we Hannibal de spin met zijn enge vriendjes wel naar Afrika :W
pi_207763055
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:27 schreef Recce het volgende:

[..]
ja dat komt dan blijkbaar weer door onwetendheid over het overwerp en dan wat gerrie zegt. dan staat zo iemand als willem engerd op , charismatisch figuur en die mensen geloven hem dan wel
pi_207763058
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Houden wij alle koetjes, schapies en varkies en alle vipsen en dan sturen we Hannibal de spin met zijn enge vriendjes wel naar Afrika :W
Perfect plan us ! _O_
pi_207763070
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja, ons eten moet gewoon netjes uit een fabriek komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')