Nee, ik ook niet.. daarom voegde ik ook 'op tv' toe.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet in het echt meegemaakt, ken ze alleen van tv.
Wat?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naar de pub gaan is wel echt een witte cishet mannen activiteit hoor. Twijfelgeval
Oud en nieuw voelt echt als maanden geleden.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wut
Voor mijn gevoel was het vorige week net oud & nieuw
Ik was ook met alleen maar witte cismannenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naar de pub gaan is wel echt een witte cishet mannen activiteit hoor. Twijfelgeval
Ah ik interpreteerde het dat je een slechte ervaring in het echt met ze gehad hadquote:Op zondag 29 januari 2023 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.. daarom voegde ik ook 'op tv' toe.
Wtf betekent cishet?quote:
Nee, dat nietquote:Op zondag 29 januari 2023 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was ook met alleen maar witte cismannen![]()
En hebben bier gedronken en vlees gegeten![]()
Ik schaam me diep![]()
[..]
Ah ik interpreteerde het dat je een slechte ervaring in het echt met ze gehad had
Dat zal er vast niet mee worden bedoeld.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fractie van een seconde las ik siswet
Cishet, used as both an adjective and a noun, describes a person who is both cisgender and heterosexualquote:
Hmmmmmquote:
Ze zocht laatst nog content creators om mee samen te werken.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit.quote:
nopesquote:Op zondag 29 januari 2023 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit.
De tweede vraag is of je dat ook wil.
@IJsdraakje keurt dit goedquote:Op zondag 29 januari 2023 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja nee maar ze wil niet dat verkrachtende trans vrouwen naar een damesgevangenis gaan ofzo dus nu moet ze naar de hel en gaan we haar boeken verbranden, want boeken verbranden is altijd de oplossing.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind dit best nuttig. Ze heeft een groot platform.
En ze doet daarnaast ook een hoop aan goede doelen natuurlijk :
Oud & nieuw voelde vooral als gewoon een avond. En dat was ook wel prima. Weet er weinig meer van in ieder gevalquote:Op zondag 29 januari 2023 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oud en nieuw voelt echt als maanden geleden.
Voor mij niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oud & nieuw voelde vooral als gewoon een avond. En dat was ook wel prima. Weet er weinig meer van in ieder geval
Ik zeker nietquote:Op zondag 29 januari 2023 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit.
De tweede vraag is of je dat ook wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |