Jemig.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TERF is een Engels acroniem dat staat voor trans-exclusionary radical feminist (Nederlands: trans-uitsluitende radicaal feminist), een radicaal feminist die transgender vrouwen niet beschouwt als vrouwen[1] en hen daarom uitsluit van de strijd voor vrouwenrechten.[2]
Mjah, ik weet verder niet wat haar standpunten precies zijn, maar ze zou iets nuttigers kunnen doen met haar energie, zou ik denken. Er zijn grotere problemen in de wereld.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had ze kunnen doen.
Ze schreef daarna een heel redelijk stuk waarin ze haar standpunt toelichtte. Maar dat was voor de permagekwetsten des te meer reden om haar aan te vallen.
Nou heeft Rowling letterlijk fuck-you money, maar bij een hoop mensen die niet in die positie verkeren lukt het vaak wel om iemand leven volledig kapot te maken. Vind het wel tof dat zich hier hard voor maakt
Mensen met teveel vrije tijd, wellicht.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ze daar een term voor hebben he
Op een gegeven moment wordt de kans op een medisch spoedgeval tussen zoveel mensen ook te groot, geloof ik. Ik heb best vaak gezien dat een A380 ergens daarvoor een noodlanding moet maken. Met containers heb je misschien ook wel zoiets? Te grote kans op gedoe met een container die eruit moet, waardoor de hele boel in het honderd loopt?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat... en er zit ook gewoon een 'plafond' aan schaalvergroting.
zie je ook met containerschepen.. er is een reden dat de schepen van 430m er nog niet zijn.
Ik heb gisteren nog naar drag queens op tv zitten kijken in de pub. Is dat woke genoegquote:Op zondag 29 januari 2023 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben jij niet woke?![]()
Foqueville verbanning voor Koens
Drag queens kunnen soms best grappig zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog naar drag queens op tv zitten kijken in de pub. Is dat woke genoeg
Ja, wie niet?quote:
Ik vooral aan al het gezeik eromheenquote:
Ben je verbaasd?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Ok, worden mensen gearresteerd, nog 2 die vastzitten, maar de rest vrijgelaten en het is nog maar de vraag of ze straf krijgen.
Ondertussen worden er alweer nieuwe plannen gesmeed voor de A12.![]()
Voor het extra effect zou ik dit op maandag om 7.00 uur doen.
Nee, eigenlijk niet.quote:
Alternatief wokequote:Op zondag 29 januari 2023 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben jij niet woke?![]()
Foqueville verbanning voor Koens
Ik vind dit best nuttig. Ze heeft een groot platform.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Mjah, ik weet verder niet wat haar standpunten precies zijn, maar ze zou iets nuttigers kunnen doen met haar energie, zou ik denken. Er zijn grotere problemen in de wereld.
Wutquote:Op zondag 29 januari 2023 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, bijna januari voorbij.
Had echt het idee dat het al 2 of 3 maanden januari was.
Maar wat is daar onwaar aanquote:Op zondag 29 januari 2023 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat de wokegemeenschap haar wilde cancellen omdat ze een tweet likede van iemand die ontslagen was omdat ze had gezegd dat transvrouwen geen biologische vrouwen zijn.
Ik heb ze nog niet in het echt meegemaakt, ken ze alleen van tv.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drag queens kunnen soms best grappig zijn.
Op tv.
Naar de pub gaan is wel echt een witte cishet mannen activiteit hoor. Twijfelgevalquote:Op zondag 29 januari 2023 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog naar drag queens op tv zitten kijken in de pub. Is dat woke genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |