SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Woont ze nog zelfstandig?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuhmaar voor mijn tante is het wel zwaar.
En kennelijk is de mening van de woke-gemeenschap haar nogal wat waardquote:Op zondag 29 januari 2023 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat de wokegemeenschap haar wilde cancellen omdat ze een tweet likede van iemand die ontslagen was omdat ze had gezegd dat transvrouwen geen biologische vrouwen zijn.
Wat zijn terfs? Wat boeit "officially" in dezen? En wie voor de duivel mag Eleanor Saunders wezen met 'r attitude?quote:
Uitermate vermoeiend allemaal.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En kennelijk is de mening van de woke-gemeenschap haar nogal wat waard
Had ze kunnen doen.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze had ook kunnen kiezen het verder te negeren, maar kennelijk heeft ze zich helemaal in het onderwerp vastgebeten.
Heb ik met Facebookquote:Op zondag 29 januari 2023 13:20 schreef bitterbal het volgende:
ik vind twitter sowieso een vervelende site om te lezen. altijd al gehad
die laatste lijkt me wel wat met staanplaatsen voor dat vakantieveequote:Op zondag 29 januari 2023 13:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dit was het plan ooit:
[ afbeelding ]
Die bovenste is de A380 van nu.
TERF is een Engels acroniem dat staat voor trans-exclusionary radical feminist (Nederlands: trans-uitsluitende radicaal feminist), een radicaal feminist die transgender vrouwen niet beschouwt als vrouwen[1] en hen daarom uitsluit van de strijd voor vrouwenrechten.[2]quote:Op zondag 29 januari 2023 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zijn terfs? Wat boeit "officially" in dezen? En wie voor de duivel mag Eleanor Saunders wezen met 'r attitude?
Iedereen is maar vreselijk druk met elkaar uitsluitenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TERF is een Engels acroniem dat staat voor trans-exclusionary radical feminist (Nederlands: trans-uitsluitende radicaal feminist), een radicaal feminist die transgender vrouwen niet beschouwt als vrouwen[1] en hen daarom uitsluit van de strijd voor vrouwenrechten.[2]
Rowling is super far-left en heeft Jessica Mitford als groots idol.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En kennelijk is de mening van de woke-gemeenschap haar nogal wat waard
ken ik ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rowling is super far-left en heeft Jessica Mitford als groots idol.
dat... en er zit ook gewoon een 'plafond' aan schaalvergroting.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Economisch is het goedkoper om rechtstreeks te vliegen dan via een hub met een veel duurder toestel
Ja maar dat geldt echt niet voor alles hoorquote:Op zondag 29 januari 2023 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat... en er zit ook gewoon een 'plafond' aan schaalvergroting.
zie je ook met containerschepen.. er is een reden dat de schepen van 430m er nog niet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Huppekee, de gracht in met die ontkenners-ontkenner of zoquote:Op zondag 29 januari 2023 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben jij niet woke?![]()
Foqueville verbanning voor Koens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |