Woke is een ernstig langdurende slepende aandoeningquote:Op zondag 29 januari 2023 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk waait het wel weer over.
Het leukste vind ik de transen die vroeger zo fan waren van HP dat ze er een tatoeage van hebben en die nu weg moeten laserenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat HP je door je depressie heeft gesleurd kan echt niet, Mein Kampf is een soort My Little Pony daarbij vergeleken.
quote:Op zondag 29 januari 2023 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het leukste vind ik de transen die vroeger zo fan waren van HP dat ze er een tatoeage van hebben en die nu weg moeten laseren
Lijkt een beetje op die zwarte pietendiscussie, de meeste tegenstanders vonden het sinterklaasfeest incl. pieten vroeger ook gewoon leuk.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het leukste vind ik de transen die vroeger zo fan waren van HP dat ze er een tatoeage van hebben en die nu weg moeten laseren
"moeten"quote:Op zondag 29 januari 2023 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke CL.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Bek verbrand aan een te vers frikandellenbroodje
God straft meteenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Bek verbrand aan een te vers frikandellenbroodje
Nee ik ook nietquote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die zwarte pietendiscussie, de meeste tegenstanders vonden het sinterklaasfeest incl. pieten vroeger ook gewoon leuk.
Maar eigenlijk wil ik het hier helemaal niet over hebben en zeker niet in januari.
Vakantiequote:
Had er wel eerst 2,5 uur voor gelopen hoorquote:
Nee de pietendiscussie staat pas voor eind augustus op de agendaquote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die zwarte pietendiscussie, de meeste tegenstanders vonden het sinterklaasfeest incl. pieten vroeger ook gewoon leuk.
Maar eigenlijk wil ik het hier helemaal niet over hebben en zeker niet in januari.
Oeps, verkeerde accountquote:
Oh ja, als de kruidnoten weer in de winkel liggenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee de pietendiscussie staat pas voor eind augustus op de agenda
Je had ook een banaan kunnen etenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er wel eerst 2,5 uur voor gelopen hoor
Geeft niets, broer.quote:
Ik heb geen film of boek gelezen dus heb nul aandrang om het te kopenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou hem bijna uit principe kopen.
is goor koud buiten manquote:Op zondag 29 januari 2023 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er wel eerst 2,5 uur voor gelopen hoor
Ik was niet van plan om naar buiten te gaanquote:
Bananen zijn ontbijtquote:Op zondag 29 januari 2023 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je had ook een banaan kunnen eten
Klopt, ik had bananen-havermout-kots als ontbijtquote:
Ja staat wel een hele nare scherpe windquote:
Eigenlijk een soort Godwin van deze SC: chinees voerquote:Op zondag 29 januari 2023 14:00 schreef LTVDK het volgende:
Tenzij gebakken bananen van de chinees, die kunnen ook 's avonds
Ik had ook nog Lindahls kwark, wat een chemisch zoete bende is dat zegquote:Op zondag 29 januari 2023 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, ik had bananen-havermout-kots als ontbijt
Alleen mayo?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef dud0r het volgende:
2 boterhammen met mayo en een bakje diepvries kip sate
En s middagsquote:Op zondag 29 januari 2023 14:00 schreef LTVDK het volgende:
Tenzij gebakken bananen van de chinees, die kunnen ook 's avonds
Ik kensel je de moederquote:Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is patat, gerstenat en vrijen
Ik heb ooit eens de ingrediëntenlijst van die meuk bekeken en toen dacht ik: neuhhhh laat maar.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook nog Lindahls kwark, wat een chemisch zoete bende is dat zeg
quote:
Er zit toch al sate in het bakje. Waarom moet er dan nog meer bijquote:
Een van de bouwstenen van deze SCquote:Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort Godwin van deze SC: chinees voer
![]()
![]()
Ja ze waren in de bonus en dacht doe eens gek, doen we dus maar niet meerquote:Op zondag 29 januari 2023 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de ingrediëntenlijst van die meuk bekeken en toen dacht ik: neuhhhh laat maar.
Ben je gek geworden..?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze waren in de bonus en dacht doe eens gek, doen we dus maar niet meer
Gaat die saté op brood?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zit toch al sate in het bakje. Waarom moet er dan nog meer bij
Duh. Waarom zou dat niet op brood gaanquote:Op zondag 29 januari 2023 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat die saté op brood?
Rare combi
In België?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo.. alle hotels denken ook yolo; wij verhogen onze prijzen
welke sate heb je?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef dud0r het volgende:
2 boterhammen met mayo en een bakje diepvries kip sate
Nee niet geworden?quote:
vanaaf dus extra veel etenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De visstand was net een beetje aan het herstellen
Sate op een stokbroodje is wel lekkerquote:Op zondag 29 januari 2023 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat die saté op brood?
Rare combi
quote:
Ik had dit kunnen wetenquote:
Ja je kent me inmiddels toch wel wat langer dan vandaag zusjequote:
Die van de Lidl.quote:
Ja, i.c.m. de omschrijving die US gaf gisteren is dat wel een hilarisch beeldquote:Op zondag 29 januari 2023 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kent me inmiddels toch wel wat langer dan vandaag zusje
Ik vind het leuk. Ben wel een beetje een Potterhead.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen film of boek gelezen dus heb nul aandrang om het te kopen
Ik zie Zusje.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kent me inmiddels toch wel wat langer dan vandaag zusje
Dat mag.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Ben wel een beetje een Potterhead.
Zo zo. En nu? Huilen zeker?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee dus, ik ben nu officieel gecanceld. Weet nog niet door wie.
Maar rechts en begaan zijn met het klimaat ook niet?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zekers. Je kunt niet woke zijn en anti klimaat bijv
Volgens mij is dat niet echt iets wat rechts bezig houdt nee ?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar rechts en begaan zijn met het klimaat ook niet?
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, i.c.m. de omschrijving die US gaf gisteren is dat wel een hilarisch beeld
Dat gaat bij de meeste Ikea's prima zolang je niet de officiële route volgtquote:Op zondag 29 januari 2023 14:05 schreef mschol het volgende:
ikea is zo op zondag wel ok als je direct magazijn in kan
Toen ik er van de week rond Hollandse etenstijd was was het ook goed te doen qua druktequote:Op zondag 29 januari 2023 14:05 schreef mschol het volgende:
ikea is zo op zondag wel ok als je direct magazijn in kan
Rip CherryLips International Translationsquote:Op zondag 29 januari 2023 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee dus, ik ben nu officieel gecanceld. Weet nog niet door wie.
Waarom duurt dat zo langquote:Op zondag 29 januari 2023 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga niet naar dat toneelstuk in Londen want dat duurt een hele dag en dan val ik geheid in slaap.
Dan ga ik haar wel troostenquote:
Hallo krokettoquote:
I see what you did therequote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rip CherryLips International Translations
Minstens 1 keer per week, meestal vakerquote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef bitterbal het volgende:
heb ik jullie welles verteld hoe lekker gerookte zalm is?
Nee, dit is nieuw voor ons.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef bitterbal het volgende:
en zonder rijst nog veeeel lekkerderquote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Minstens 1 keer per week, meestal vaker
Nee. Beschrijf het eens in detail. Minimaal 5 A4tjesquote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Er bestaan echt wel tussenvormen, rechts framen als klimaatontkenners, racisten en wappies is net zo fout als links framen als boomknuffelaars, racisme roepers en LGBTI+ fansquote:Op zondag 29 januari 2023 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet echt iets wat rechts bezig houdt nee ?
Dat kan.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar rechts en begaan zijn met het klimaat ook niet?
ja tussenvormen maar dan ben je denk ik eerder midden dan echt rechts toch?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er bestaan echt wel tussenvormen, rechts framen als klimaatontkenners, racisten en wappies is net zo fout als links framen als boomknuffelaars, racisme roepers en LGBTI+ fans
Ik negeer al die extremisten in alle vormen het liefst gewoon volledigquote:Op zondag 29 januari 2023 14:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er bestaan echt wel tussenvormen, rechts framen als klimaatontkenners, racisten en wappies is net zo fout als links framen als boomknuffelaars, racisme roepers en LGBTI+ fans
Ik was er twee weken terug op vrijdagmiddag en toen was het ook heel rustig.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik er van de week rond Hollandse etenstijd was was het ook goed te doen qua drukte
Had jij wel wat gekocht?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was er twee weken terug op vrijdagmiddag en toen was het ook heel rustig.
In een doos duwen beter.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou eens op met dat hokjesdouwen allen
Ja ik was onvoorbereid gegaan, dus had geen idee wat ik moest hebbenquote:
huehuequote:
Ik maak altijd een lijstje.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was onvoorbereid gegaan, dus had geen idee wat ik moest hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |