is goor koud buiten manquote:Op zondag 29 januari 2023 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er wel eerst 2,5 uur voor gelopen hoor
Ik was niet van plan om naar buiten te gaanquote:
Bananen zijn ontbijtquote:Op zondag 29 januari 2023 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je had ook een banaan kunnen eten
Klopt, ik had bananen-havermout-kots als ontbijtquote:
Ja staat wel een hele nare scherpe windquote:
Eigenlijk een soort Godwin van deze SC: chinees voerquote:Op zondag 29 januari 2023 14:00 schreef LTVDK het volgende:
Tenzij gebakken bananen van de chinees, die kunnen ook 's avonds
Ik had ook nog Lindahls kwark, wat een chemisch zoete bende is dat zegquote:Op zondag 29 januari 2023 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, ik had bananen-havermout-kots als ontbijt
Alleen mayo?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef dud0r het volgende:
2 boterhammen met mayo en een bakje diepvries kip sate
En s middagsquote:Op zondag 29 januari 2023 14:00 schreef LTVDK het volgende:
Tenzij gebakken bananen van de chinees, die kunnen ook 's avonds
Ik kensel je de moederquote:Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is patat, gerstenat en vrijen
Ik heb ooit eens de ingrediëntenlijst van die meuk bekeken en toen dacht ik: neuhhhh laat maar.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook nog Lindahls kwark, wat een chemisch zoete bende is dat zeg
quote:
Er zit toch al sate in het bakje. Waarom moet er dan nog meer bijquote:
Een van de bouwstenen van deze SCquote:Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort Godwin van deze SC: chinees voer
![]()
![]()
Ja ze waren in de bonus en dacht doe eens gek, doen we dus maar niet meerquote:Op zondag 29 januari 2023 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de ingrediëntenlijst van die meuk bekeken en toen dacht ik: neuhhhh laat maar.
Ben je gek geworden..?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze waren in de bonus en dacht doe eens gek, doen we dus maar niet meer
Gaat die saté op brood?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zit toch al sate in het bakje. Waarom moet er dan nog meer bij
Duh. Waarom zou dat niet op brood gaanquote:Op zondag 29 januari 2023 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat die saté op brood?
Rare combi
In België?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo.. alle hotels denken ook yolo; wij verhogen onze prijzen
welke sate heb je?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef dud0r het volgende:
2 boterhammen met mayo en een bakje diepvries kip sate
Nee niet geworden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |