Woke is een ernstig langdurende slepende aandoeningquote:Op zondag 29 januari 2023 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk waait het wel weer over.
Het leukste vind ik de transen die vroeger zo fan waren van HP dat ze er een tatoeage van hebben en die nu weg moeten laserenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat HP je door je depressie heeft gesleurd kan echt niet, Mein Kampf is een soort My Little Pony daarbij vergeleken.
quote:Op zondag 29 januari 2023 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het leukste vind ik de transen die vroeger zo fan waren van HP dat ze er een tatoeage van hebben en die nu weg moeten laseren
Lijkt een beetje op die zwarte pietendiscussie, de meeste tegenstanders vonden het sinterklaasfeest incl. pieten vroeger ook gewoon leuk.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het leukste vind ik de transen die vroeger zo fan waren van HP dat ze er een tatoeage van hebben en die nu weg moeten laseren
"moeten"quote:Op zondag 29 januari 2023 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke CL.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Bek verbrand aan een te vers frikandellenbroodje
God straft meteenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Bek verbrand aan een te vers frikandellenbroodje
Nee ik ook nietquote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die zwarte pietendiscussie, de meeste tegenstanders vonden het sinterklaasfeest incl. pieten vroeger ook gewoon leuk.
Maar eigenlijk wil ik het hier helemaal niet over hebben en zeker niet in januari.
Vakantiequote:
Had er wel eerst 2,5 uur voor gelopen hoorquote:
Nee de pietendiscussie staat pas voor eind augustus op de agendaquote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die zwarte pietendiscussie, de meeste tegenstanders vonden het sinterklaasfeest incl. pieten vroeger ook gewoon leuk.
Maar eigenlijk wil ik het hier helemaal niet over hebben en zeker niet in januari.
Oeps, verkeerde accountquote:
Oh ja, als de kruidnoten weer in de winkel liggenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee de pietendiscussie staat pas voor eind augustus op de agenda
Je had ook een banaan kunnen etenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er wel eerst 2,5 uur voor gelopen hoor
Geeft niets, broer.quote:
Ik heb geen film of boek gelezen dus heb nul aandrang om het te kopenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou hem bijna uit principe kopen.
is goor koud buiten manquote:Op zondag 29 januari 2023 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er wel eerst 2,5 uur voor gelopen hoor
Ik was niet van plan om naar buiten te gaanquote:
Bananen zijn ontbijtquote:Op zondag 29 januari 2023 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je had ook een banaan kunnen eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |