dat is wat anders dan maar 1 verwarming hebbenquote:Op zondag 29 januari 2023 15:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja heb serieus alleen verwarming in woonkamer aan is dat gek?
Dat is best een eind voor die kleine pootjes.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die van mij liggen in coma die hebben 2 uur gewandeld
Neuhquote:Op zondag 29 januari 2023 15:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja heb serieus alleen verwarming in woonkamer aan is dat gek?
In de US is fastfood goedkoper dan verse ingrediënten?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je ziet ze ook heel vaak bezorgvoer wegwerken, dat is ook niet goedkoop, wel ongezond maar niet goedkoop
In Amerika is dat goedkoper dan vers voedselquote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je ziet ze ook heel vaak bezorgvoer wegwerken, dat is ook niet goedkoop, wel ongezond maar niet goedkoop
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef Ama het volgende:
Poe morgen zelfgemaakte kippensoep eten bij mijn vader en dan krijg ik nog snert mee naar huis. 9
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
je vergeet dat fastfood in de VS nogal goedkoop isquote:Op zondag 29 januari 2023 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me ook altijd af hoe die mensen al die bergen met eten kunnen betalen
Dat wel, maar als je op een dag 8 budgetmenu's van $10 wegwerkt is het alsnog een hoop geldquote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de US is fastfood goedkoper dan verse ingrediënten?
Ja, tenzij je diepvriesburgers bij walmart koopt.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de US is fastfood goedkoper dan verse ingrediënten?
Begint ook tegen te vallen hoor, zeker pizza is onverklaarbaar duur, op de meeste plekken was afgelopen keer haast geen basic 10" pizza voor onder de $20 te krijgenquote:Op zondag 29 januari 2023 15:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je vergeet dat fastfood in de VS nogal goedkoop is
Moet dit?quote:
Goed plan, zo ook even onder de douche om de kou uit mijn botten te halenquote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sloot thee om op te warmen![]()
Ik ga zo maar eens douchen
[ afbeelding ]
Zeker.. leven kost geld.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je op een dag 8 budgetmenu's van $10 wegwerkt is het alsnog een hoop geld
Bah, dat klinkt helemaal niet lekkerquote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, tenzij je diepvriesburgers bij walmart koopt.
Ja dit viel mij ook op. En dan krijg je nog slechte pizza ookquote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint ook tegen te vallen hoor, zeker pizza is onverklaarbaar duur, op de meeste plekken was afgelopen keer haast geen basic 10" pizza voor onder de $20 te krijgen
Nu klink je ongeveer 83 jaarquote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan, zo ook even onder de douche om de kou uit mijn botten te halen
Bohhh Italiaanse pizza'squote:Op zondag 29 januari 2023 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit viel mij ook op. En dan krijg je nog slechte pizza ookIn italië krijg je een echt voor 7 euro
Maar als je er onderuit komt is weeeeer zo koudquote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan, zo ook even onder de douche om de kou uit mijn botten te halen
Verwarming en badjas aanquote:Op zondag 29 januari 2023 15:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar als je er onderuit komt is weeeeer zo koud
Wel netjes met mes en vork etenquote:
Welke film?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sloot thee om op te warmen![]()
Ik ga zo maar eens douchen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |