Maar zo werkt het natuurlijk ook niet. Het is niet zo dat degene die een rood scherm krijgt per definitie de verkeerde verdenkt ofzo. Dat werkt alleen zo als iedereen altijd de antwoorden juist* invult.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:54 schreef Moira het volgende:
die juist een groot voordeel heeft en weet wie het níét is.
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor. Er gaat niemand uit vandaag.
Nee, ik heb al mijn punten op soyboyquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:55 schreef Moira het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen 'niemand' of 'soyboy' maar ik ging toch voor soyboy, dus beter gaat nu ook soyboy
Beter van niet. Ik heb de helft van mijn appunten op hem ingezetquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:55 schreef Moira het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen 'niemand' of 'soyboy' maar ik ging toch voor soyboy, dus beter gaat nu ook soyboy
De helftquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beter van niet. Ik heb de helft van mijn appunten op hem ingezet.
Het was toch 2500 verdubbelen?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:57 schreef heywoodu het volgende:
Nabil die 1250 verdubbelen verkoopt als 2500 winst.
Krijg hierbij ook het idee dat de regie aanwijzingen geeftquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit soort gekonkel, maar dan gescript. Jammer.
Vorige week was een aflevering waar Annick alle vragen op 1 persoon had ingevuld (fout dus want ze lag eruit), maar we weten ook dat zij niet als slechtste de test heeft gemaakt, dus er zijn minimaal 2 mensen geweest die bijna alle vragen fout hadden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar zo werkt het natuurlijk ook niet. Het is niet zo dat degene die een rood scherm krijgt per definitie de verkeerde verdenkt ofzo. Dat werkt alleen zo als iedereen altijd de antwoorden juist* invult.
*juist voor de persoon waar hij/zij het antwoord op in wil vullen.
Ik ga altijd het liefst voor mogelijk winnen of niksquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik nog doorspelen als hij toch de mol niet is.
ew ik hoop echt niet dat die de finale haaltquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:56 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nee, ik heb al mijn punten op soyboy
Maar je kunt je vragen helemaal op persoon X, die de Mol blijkt, in willen vullen, maar het alsnog totaal fout hebben omdat je de kleur pet en het aantal shirts in iemand's koffer en de geboortedatum enzo fout hebtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Vorige week was een aflevering waar Annick alle vragen op 1 persoon had ingevuld (fout dus want ze lag eruit), maar we weten ook dat zij niet als slechtste de test heeft gemaakt, dus er zijn minimaal 2 mensen geweest die bijna alle vragen fout hadden.
Als dat in dit geval niet zegt dat degene waarop Soy (denk ik dus) zijn test heeft ingevuld dan níét de mol is, want anders had je sowieso een paar vragen meer goed genoeg om niet in de bottom 2 te zitten, dan weet ik 't ook niet meer
Ah, inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:00 schreef laziness het volgende:
[..]
Die 2500 is verdeeld over twee enveloppen.
Ik heb nooit zin om terug te kijken dus eind van het seizoen weet ik eigk voor de helft niet meer wat er gebeurd isquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:58 schreef monkyyy het volgende:
Dat ging allemaal een beetje vlug. Terugkijk momentje
Mocht hij eruit gaan, is dat de 2e keer dat ik mijn punten halveer dit seizoen, dus dan ga ik vanaf volgende week wel all-in op 1 persoon hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga altijd het liefst voor mogelijk winnen of niks
Ranomi en Anke zijn het minst verdacht (gemaakt) dus zal 1 van die twee zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:59 schreef Moira het volgende:
[..]
ew ik hoop echt niet dat die de finale haaltals die dan de mol is is het seizoen sowieso al ripperdepip
Lekker boeienquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:02 schreef Redefine het volgende:
Allemaal mensen die met hun vork rechts eten
Mensen die zeggen dat je je bestek in bepaalde handen moet houden mogen van mij echt hele ernstige jeuk krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:02 schreef Redefine het volgende:
Ooooh zo bedoel je. Ik denk dat dat in een latere fase echt wel eens het geval kan zijn, als het echt om die details gaat, maar zo vroeg in het spel als de meeste mensen bij toeval nog maar maximaal een paar vragen per ongeluk goed hebben, denk ik niet tbhquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je kunt je vragen helemaal op persoon X, die de Mol blijkt, in willen vullen, maar het alsnog totaal fout hebben omdat je de kleur pet en het aantal shirts in iemand's koffer en de geboortedatum enzo fout hebt
Ja ik denk miss Ranomi nog welquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ranomi en Anke zijn het minst verdacht (gemaakt) dus zal 1 van die twee zijn
boeiendquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:02 schreef Redefine het volgende:
Als je een holbewoner bent dan niet nee.quote:
Soyaboon is niet de mol.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:59 schreef Moira het volgende:
[..]
ew ik hoop echt niet dat die de finale haaltals die dan de mol is is het seizoen sowieso al ripperdepip
Ik heb die wel eens gelezen. Literair hoogstandje!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En er is een kinderboek over een mol met een drol op zijn kop...
Dat heet opgevoed zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat je je bestek in bepaalde handen moet houden mogen van mij echt hele ernstige jeuk krijgen
Laat mensen lekker eten hoe ze willen eten...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je een holbewoner bent dan niet nee.
Nee hoor, dat heet mierenneukerig zijn. Als je het prettigst eet met vork links en mes rechts moet je dat zo doen, en als je het prettigst eet met vork rechts en mes links moet je dat zo doen. Echt, simpeler kan nietquote:
Verkapte kijk-mij-met-etiquette-eten postquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je een holbewoner bent dan niet nee.
Echte etiquette is je gewoon vriendelijk en beleefd gedragen en genieten van je etenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-met-etiquette-eten post
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef Moira het volgende:
ik kom alleen even tussendoor zeggen dat linkshandige mensen die wel met vork links en mes rechts eten superieur zijn
Nee. Het is zo basaal. Dat daar niks over op te scheppen valt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-met-etiquette-eten post
Ork, ork, ork, soep eet je met een ...?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef Moira het volgende:
ik kom alleen even tussendoor zeggen dat linkshandige mensen die wel met vork links en mes rechts eten superieur zijn
lepel in de linkerhandquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ork, ork, ork, soep eet je met een ...?
Ik ben rechts en eet verkeerdom. Iets met afgekeken bij linkshandige moeder ofzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef Moira het volgende:
Ik ben.... Ik ben.quote:
dubbel inferieur!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben rechts en eet verkeerdom. Iets met afgekeken bij linkshandige moeder ofzo.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:09 schreef heywoodu het volgende:
"Mijn natte jurk onthult mijn geheim."
Dit is geil.
Verkeerde account, BoWa of Superniger.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:09 schreef heywoodu het volgende:
"Mijn natte jurk onthult mijn geheim."
Dit is geil.
Escape room vibesquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze opdracht zit wel tof in elkaar verder
En je het dan nog fout hebt ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:10 schreef Moira het volgende:
Wel sad times voor WIDM als ik een links/rechts/bestek-gesprek op internet interessanter vind dan wat er op m'n tv scherm gebeurt
Dit is dan ook best wel een suffe opdracht om naar te kijken. En dat na die sterke aflevering van vorige week.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:10 schreef Moira het volgende:
Wel sad times voor WIDM als ik een links/rechts/bestek-gesprek op internet interessanter vind dan wat er op m'n tv scherm gebeurt
ik volg het nog steeds... maar op één of andere manier kan het me minder pakken dan vroeger... geen idee waarom...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:10 schreef Moira het volgende:
quote:
Om te doen wel. Om te kijken. Mwah.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze opdracht zit wel tof in elkaar verder
Teveel tegelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb geen flauw benul wat er eigenlijk gaande is.
* Moira glimlacht terwijl ze vanaf hoog op je neerkijktquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En je het dan nog fout hebt ook.
Ja, maar de setting en storytelling van de opdracht zijn van een flink hoger niveau dan veel andere opdrachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om te doen wel. Om te kijken. Mwah.
We zijn al op de helftquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:13 schreef Ireth het volgende:
Voor mijn gevoel is dit seizoen ook echt net pas begonnen en moet ik de kandidaten nog leren kennen
Ik krijg ook bij lange na niet de fijne Zuid-Afrika vibes die ik in 2013 kreeg, puur door de gebruikte shots/tv-makerij nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik volg het nog steeds... maar op één of andere manier kan het me minder pakken dan vroeger... geen idee waarom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |