Ik heb die wel eens gelezen. Literair hoogstandje!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En er is een kinderboek over een mol met een drol op zijn kop...
Dat heet opgevoed zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat je je bestek in bepaalde handen moet houden mogen van mij echt hele ernstige jeuk krijgen
Laat mensen lekker eten hoe ze willen eten...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je een holbewoner bent dan niet nee.
Nee hoor, dat heet mierenneukerig zijn. Als je het prettigst eet met vork links en mes rechts moet je dat zo doen, en als je het prettigst eet met vork rechts en mes links moet je dat zo doen. Echt, simpeler kan nietquote:
Verkapte kijk-mij-met-etiquette-eten postquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je een holbewoner bent dan niet nee.
Echte etiquette is je gewoon vriendelijk en beleefd gedragen en genieten van je etenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-met-etiquette-eten post
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef Moira het volgende:
ik kom alleen even tussendoor zeggen dat linkshandige mensen die wel met vork links en mes rechts eten superieur zijn
Nee. Het is zo basaal. Dat daar niks over op te scheppen valt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-met-etiquette-eten post
Ork, ork, ork, soep eet je met een ...?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef Moira het volgende:
ik kom alleen even tussendoor zeggen dat linkshandige mensen die wel met vork links en mes rechts eten superieur zijn
lepel in de linkerhandquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ork, ork, ork, soep eet je met een ...?
Ik ben rechts en eet verkeerdom. Iets met afgekeken bij linkshandige moeder ofzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef Moira het volgende:
Ik ben.... Ik ben.quote:
dubbel inferieur!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben rechts en eet verkeerdom. Iets met afgekeken bij linkshandige moeder ofzo.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:09 schreef heywoodu het volgende:
"Mijn natte jurk onthult mijn geheim."
Dit is geil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |