Mocht hij eruit gaan, is dat de 2e keer dat ik mijn punten halveer dit seizoen, dus dan ga ik vanaf volgende week wel all-in op 1 persoon hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga altijd het liefst voor mogelijk winnen of niks
Ranomi en Anke zijn het minst verdacht (gemaakt) dus zal 1 van die twee zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:59 schreef Moira het volgende:
[..]
ew ik hoop echt niet dat die de finale haaltals die dan de mol is is het seizoen sowieso al ripperdepip
Lekker boeienquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:02 schreef Redefine het volgende:
Allemaal mensen die met hun vork rechts eten
Mensen die zeggen dat je je bestek in bepaalde handen moet houden mogen van mij echt hele ernstige jeuk krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:02 schreef Redefine het volgende:
Ooooh zo bedoel je. Ik denk dat dat in een latere fase echt wel eens het geval kan zijn, als het echt om die details gaat, maar zo vroeg in het spel als de meeste mensen bij toeval nog maar maximaal een paar vragen per ongeluk goed hebben, denk ik niet tbhquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je kunt je vragen helemaal op persoon X, die de Mol blijkt, in willen vullen, maar het alsnog totaal fout hebben omdat je de kleur pet en het aantal shirts in iemand's koffer en de geboortedatum enzo fout hebt
Ja ik denk miss Ranomi nog welquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ranomi en Anke zijn het minst verdacht (gemaakt) dus zal 1 van die twee zijn
boeiendquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:02 schreef Redefine het volgende:
Als je een holbewoner bent dan niet nee.quote:
Soyaboon is niet de mol.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:59 schreef Moira het volgende:
[..]
ew ik hoop echt niet dat die de finale haaltals die dan de mol is is het seizoen sowieso al ripperdepip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |