Maar zo werkt het natuurlijk ook niet. Het is niet zo dat degene die een rood scherm krijgt per definitie de verkeerde verdenkt ofzo. Dat werkt alleen zo als iedereen altijd de antwoorden juist* invult.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:54 schreef Moira het volgende:
die juist een groot voordeel heeft en weet wie het níét is.
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor. Er gaat niemand uit vandaag.
Nee, ik heb al mijn punten op soyboyquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:55 schreef Moira het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen 'niemand' of 'soyboy' maar ik ging toch voor soyboy, dus beter gaat nu ook soyboy
Beter van niet. Ik heb de helft van mijn appunten op hem ingezetquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:55 schreef Moira het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen 'niemand' of 'soyboy' maar ik ging toch voor soyboy, dus beter gaat nu ook soyboy
De helftquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beter van niet. Ik heb de helft van mijn appunten op hem ingezet.
Het was toch 2500 verdubbelen?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:57 schreef heywoodu het volgende:
Nabil die 1250 verdubbelen verkoopt als 2500 winst.
Krijg hierbij ook het idee dat de regie aanwijzingen geeftquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit soort gekonkel, maar dan gescript. Jammer.
Vorige week was een aflevering waar Annick alle vragen op 1 persoon had ingevuld (fout dus want ze lag eruit), maar we weten ook dat zij niet als slechtste de test heeft gemaakt, dus er zijn minimaal 2 mensen geweest die bijna alle vragen fout hadden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar zo werkt het natuurlijk ook niet. Het is niet zo dat degene die een rood scherm krijgt per definitie de verkeerde verdenkt ofzo. Dat werkt alleen zo als iedereen altijd de antwoorden juist* invult.
*juist voor de persoon waar hij/zij het antwoord op in wil vullen.
Ik ga altijd het liefst voor mogelijk winnen of niksquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik nog doorspelen als hij toch de mol niet is.
ew ik hoop echt niet dat die de finale haaltquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:56 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nee, ik heb al mijn punten op soyboy
Maar je kunt je vragen helemaal op persoon X, die de Mol blijkt, in willen vullen, maar het alsnog totaal fout hebben omdat je de kleur pet en het aantal shirts in iemand's koffer en de geboortedatum enzo fout hebtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Vorige week was een aflevering waar Annick alle vragen op 1 persoon had ingevuld (fout dus want ze lag eruit), maar we weten ook dat zij niet als slechtste de test heeft gemaakt, dus er zijn minimaal 2 mensen geweest die bijna alle vragen fout hadden.
Als dat in dit geval niet zegt dat degene waarop Soy (denk ik dus) zijn test heeft ingevuld dan níét de mol is, want anders had je sowieso een paar vragen meer goed genoeg om niet in de bottom 2 te zitten, dan weet ik 't ook niet meer
Ah, inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:00 schreef laziness het volgende:
[..]
Die 2500 is verdeeld over twee enveloppen.
Ik heb nooit zin om terug te kijken dus eind van het seizoen weet ik eigk voor de helft niet meer wat er gebeurd isquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:58 schreef monkyyy het volgende:
Dat ging allemaal een beetje vlug. Terugkijk momentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |