Oh, dat klopt ook ongeveer.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht even dat deze donkere man dan 'de gast die altijd te laat komt' was
Volgens mij wonen er geen Arubanen in Zuid-Afrika.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht even dat deze donkere man dan 'de gast die altijd te laat komt' was
Benieuwd naar de kandidaten in de Duitse Mol die Nederlands gaan proberen!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
“But how does your father look like?”
Steenkolen…
Bij Nabil.quote:
Schuld afschuiven, mooie tactiek als Mol.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:51 schreef HappyCharly het volgende:
Hahah Jurre:
op zich is dat precies jullie taak
Het had nog slechter kunnen gaan!quote:
Die zitten ergens te wachten tot ze met die koffers geld mogen handelen ofzo? Ben alweer vergeten wat Rik aan het begin tegen ze zeiquote:
Hij vliegt er aan het eind van deze aflevering uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, was zijn bestaan al totaal vergeten. Maar hij komt natuurlijk weer zo
Ja. Daarom moest iedereen ook zijn eigen stoel meebrengen.quote:
Ik hoop het, dat zouden m'n eerste pronopuntjes zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Hij vliegt er aan het eind van deze aflevering uit.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Daarom moest iedereen ook zijn eigen stoel meebrengen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Daarom moest iedereen ook zijn eigen stoel meebrengen.
Nee hoor. Er gaat niemand uit vandaagquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Hij vliegt er aan het eind van deze aflevering uit.
ik twijfelde tussen 'niemand' of 'soyboy' maar ik ging toch voor soyboy, dus beter gaat nu ook soyboyquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor. Er gaat niemand uit vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |