dubbel inferieur!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben rechts en eet verkeerdom. Iets met afgekeken bij linkshandige moeder ofzo.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:09 schreef heywoodu het volgende:
"Mijn natte jurk onthult mijn geheim."
Dit is geil.
Verkeerde account, BoWa of Superniger.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:09 schreef heywoodu het volgende:
"Mijn natte jurk onthult mijn geheim."
Dit is geil.
Escape room vibesquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze opdracht zit wel tof in elkaar verder
En je het dan nog fout hebt ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:10 schreef Moira het volgende:
Wel sad times voor WIDM als ik een links/rechts/bestek-gesprek op internet interessanter vind dan wat er op m'n tv scherm gebeurt
Dit is dan ook best wel een suffe opdracht om naar te kijken. En dat na die sterke aflevering van vorige week.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:10 schreef Moira het volgende:
Wel sad times voor WIDM als ik een links/rechts/bestek-gesprek op internet interessanter vind dan wat er op m'n tv scherm gebeurt
ik volg het nog steeds... maar op één of andere manier kan het me minder pakken dan vroeger... geen idee waarom...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:10 schreef Moira het volgende:
quote:
Om te doen wel. Om te kijken. Mwah.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze opdracht zit wel tof in elkaar verder
Teveel tegelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb geen flauw benul wat er eigenlijk gaande is.
* Moira glimlacht terwijl ze vanaf hoog op je neerkijktquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En je het dan nog fout hebt ook.
Ja, maar de setting en storytelling van de opdracht zijn van een flink hoger niveau dan veel andere opdrachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om te doen wel. Om te kijken. Mwah.
We zijn al op de helftquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:13 schreef Ireth het volgende:
Voor mijn gevoel is dit seizoen ook echt net pas begonnen en moet ik de kandidaten nog leren kennen
Ik krijg ook bij lange na niet de fijne Zuid-Afrika vibes die ik in 2013 kreeg, puur door de gebruikte shots/tv-makerij nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik volg het nog steeds... maar op één of andere manier kan het me minder pakken dan vroeger... geen idee waarom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |