SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee joh vrouwen lopen niet op industrieterreinen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LTVDK is eigenlijk een vrouw
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, lap zeg... !
2e lapo van vandaag en dan heb ik zo nog een boze Fles dat dit weer een matige TT is
dgfasojirewojiqfaewqfaewojirqfaewojifew~!!!
Heel soms loop ik ook op het industrieterrein, alleen niet dagelijksquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh vrouwen lopen niet op industrieterreinen.
beetje lego lenen? brengt misschien het creatieve in je brein een beetje op gangquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, lap zeg... !
2e lapo van vandaag en dan heb ik zo nog een boze Fles dat dit weer een matige TT is
Lekker voor jequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, lap zeg... !
Nee hoor skatjuhquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, lap zeg... !
Is dit een uitdaging?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef UitStraling het volgende:
GRMBL is nu een wandelende neusloze vrouw zonder handen, kan het nog vreemder.
Wie weet besta ik helemaal wel nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet met zekerheid te zeggen of hij wel een neus heeft.
Noh bjoetie is in die oog van de beholderquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet ik hoor
[..]
ik ben gewoon realistisch
Vanmiddag nog gedaanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh vrouwen lopen niet op industrieterreinen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef UitStraling het volgende:
GRMBL is nu een wandelende neusloze vrouw zonder handen, kan het nog vreemder.
Spa rood is echt goorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar ging m'n spa rood.
Inb4: bahhhh spa rood is goor etc etc
Idc
Ik drink de laatste tijd Spa rood met citroenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar ging m'n spa rood.
Idc
En dan in de nacht per ongeluk met je blote voet op zo'n blokje gaan staanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje lego lenen? brengt misschien het creatieve in je brein een beetje op gang
spa roodquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar ging m'n spa rood.
Idc
Nou, dat is dan weer een meevallerquote:
Heb je daar ook zo'n mooi groots en open industrieterrein met kilometerslange wegen?quote:
als je wat laat vallen gewoon gelijk oprapen..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan in de nacht per ongeluk met je blote voet op zo'n blokje gaan staan
Nee, bedankt
quote:
quote:
Als je het roergebied mee telt welquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar ook zo'n mooi groots en open industrieterrein met kilometerslange wegen?
Ja baas.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
als je wat laat vallen gewoon gelijk oprapen..
Mijn opa had een enorme lever, liep mank, was altijd blut, had een wijnvlek van hier tot ginder op zijn gezicht, amper nog tanden, aan de kleine kant en toch wipte hij 13 kinderen samen met de allermooiste vrouw van Schotland bij elkaar, hij bezat alleen wel een prachtig karakter.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ms schol mag zichzelf graag naar beneden halen
Ik vind dat ook lekker, maar ik merk wel dat mijn tanden daar gevoeliger van wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd Spa rood met citroen
Dat is buutnland, geen afgesloten terreinquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als je het roergebied mee telt wel
Klinkt echt prachtig allemaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn opa had een enorme lever, liep mank, was altijd blut, had een wijnvlek van hier tot ginder op zijn gezicht, amper nog tanden, aan de kleine kant en toch wipte hij 13 kinderen samen met de allermooiste vrouw van Schotland bij elkaar, hij bezat alleen wel een prachtig karakter.
Ligt er aan hoe je het bekijkt knulquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is buutnland, geen afgesloten terrein
Dat jij niet bij de efteling of Disney werktquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn opa had een enorme lever, liep mank, was altijd blut, had een wijnvlek van hier tot ginder op zijn gezicht, amper nog tanden, aan de kleine kant en toch wipte hij 13 kinderen samen met de allermooiste vrouw van Schotland bij elkaar, hij bezat alleen wel een prachtig karakter.
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
zal ik NOG een drankje pakken???
Land van Ooit..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat jij niet bij de efteling of Disney werkt
Ik ben Fles toch zeker niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat jij niet bij de efteling of Disney werkt
Wat zegt Vlinder hiervan?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
zal ik NOG een drankje pakken???
Nou ja het industrieterrein hier is gewoon letterlijk privégrond waar hekken omheen staan, het is alleen wel toegankelijk voor het gewone plebs. Zit ook nog een stuk Canadees grondgebied tussen, dat is op zich wel apart.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt knul
die ligt als een rolmops op de bank en vindt alles bestquote:
Heel veel ijzenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Elke keer dat het hier over vlinders gaat, heb ik trek in kaasvlinders![]()
![]()
Beter dan jezelf constant met paardenpoep onder te smeren om er vervolgens over te klagen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt echt prachtig allemaal.
Dat was wel beste park ooit. Ik had toen al door dat ik een goede kloontje zou worden. Maar het heeft nooit zo mogen zijnquote:
Helemaal los met de spa rojoquote:
Ja oke, wie doet dat ? Anky van Grunsven?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan jezelf constant met paardenpoep onder te smeren om er vervolgens over te klagen.
Je droom in duigen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat was wel beste park ooit. Ik had toen al door dat ik een goede kloontje zou worden. Maar het heeft nooit zo mogen zijn
Mijn hond vroeger.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, wie doet dat ? Anky van Grunsven?
quote:
Waar is hier dat er canadees grondgebied tussen zit?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja het industrieterrein hier is gewoon letterlijk privégrond waar hekken omheen staan, het is alleen wel toegankelijk voor het gewone plebs. Zit ook nog een stuk Canadees grondgebied tussen, dat is op zich wel apart.
Volgende vriendin een iets actievere zoeken, deze ligt echt te vaak te niksen op de bank.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die ligt als een rolmops op de bank en vindt alles best
Boom Shaka Laka hoorquote:
Ligt daar een beetje te verpoppen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende vriendin een iets actievere zoeken, deze ligt echt te vaak te niksen op de bank.
Living the live.quote:
Constant negatief over jezelf praten is gewoon uiterst onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, wie doet dat ? Anky van Grunsven?
Ritchie Bros. Moerdijkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waar is hier dat er canadees grondgebied tussen zit?
Ben allang blij dat caafs dat niet doen.quote:
Nee moest ineens een carriereswitch maken waar ik niet op had gerekend. Waren zware tijden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je droom in duigen.
Ben je dat ooit nog te boven gekomen?
Tja, ik kan daar ook niets aan doenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Constant negatief over jezelf praten is gewoon uiterst onaantrekkelijk.
Okee met jou ga ik geen vrienden wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Arggggh, hier krijg je toch nachtmerries van?
Doe mij een frietje met, beetje snel graag want ik wil nog zeker dertig keer in de Python.quote:
Ik zie al voor me dat ik heel positief over mezelf ben en dat mensen dan naar me kijken en lachen van "hahaha JIJ hahaha"quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Constant negatief over jezelf praten is gewoon uiterst onaantrekkelijk.
Zie jij er ook zo uit?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Okee met jou ga ik geen vrienden worden
En daarna gewoon je tanden ermee poetsen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shake your moneymaker
Ik droom eigenlijk niet zo vaak over paardenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Arggggh, hier krijg je toch nachtmerries van?
Licht verontrustend ditquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shake your moneymaker
Wel is jouw schuld :pquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, ik kan daar ook niets aan doen
Of je ogen... na het zien van dit filmpjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna gewoon je tanden ermee poetsen.
Heuleemaaal nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
@:senn88 loopt toch niet laatdunkend te doen over mensen die bij de Efteling werken?
De 2e en 1e wereldoorlog is zeker ook mijn schuld?quote:
Prima jonge. Ik serverr je 30 verse frietjes sneller dan datr jij ze op kunt eten en per keer een rondje in de Python kunt maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe mij een frietje met, beetje snel graag want ik wil nog zeker dertig keer in de Python.
Met de scherpe achterkant van de tandenborstel.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of je ogen... na het zien van dit filmpje
Ja, waarom doe je zoiets?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik de wasmachine nog zo laat aangezet. Moet nog drie kwartier wachten tot die klaar is.
Hirlak.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met de scherpe achterkant van de tandenborstel.
Ja! Blij dat je er zelf over begint. Net als de klimaatcrisisquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De 2e en 1e wereldoorlog is zeker ook mijn schuld?
Dat is ietwat onhandig jaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik de wasmachine nog zo laat aangezet. Moet nog drie kwartier wachten tot die klaar is.
Sars, Ebola, jeuk, elk dood hertje en het hoge Mexicaanse kindersterftegetal ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De 2e en 1e wereldoorlog is zeker ook mijn schuld?
Paarden zijn tot daar aan toe, maar dit is een volwassene die zich als een gek kind gedraagt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik droom eigenlijk niet zo vaak over paarden
Oh ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja! Blij dat je er zelf over begint. Net als de klimaatcrisis
Neuh, die hebben het destijds gewoon slim gespeeld en sparen nu een hoop belastingen en dergelijke uitquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ooohh de toekomstige Erin Brockovich situatie in NL. Leuk!
Wat is daar erg aan ?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sars, Ebola, jeuk, elk dood hertje en het hoge Mexicaanse kindersterftegetal ook.
Nu komt de aap uit de mouw hč.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee en je hebt allang in mijn fobo gespiekt niet zo onschuldig
Maar vooral bambi!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sars, Ebola, jeuk, elk dood hertje en het hoge Mexicaanse kindersterftegetal ook.
Ik gok dat je het afgeschermd hebt voor anonieme gluurders.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee en je hebt allang in mijn fobo gespiekt niet zo onschuldig
Het was niet echt knulquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Paarden zijn tot daar aan toe, maar dit is een volwassene die zich als een gek kind gedraagt.
Nu wel jaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gok dat je het afgeschermd hebt voor anonieme gluurders.
EDIT: Ja dus.Ik vroeg me al af waarom ik niet gekeken had, maar dat heb ik vast al gedaan dus.
"Oeps."quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe doe je per ongeluk nog iets goed.
Dus welk account heeft ze in dit topic?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Paarden zijn tot daar aan toe, maar dit is een volwassene die zich als een gek kind gedraagt.
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gok dat je het afgeschermd hebt voor anonieme gluurders.
EDIT: Ja dus.Ik vroeg me al af waarom ik niet gekeken had, maar dat heb ik vast al gedaan dus.
Ja hoi!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus welk account heeft ze in dit topic?
Uiteraardquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
h moeten we in het Senn88 fobo gaan kijken is dat het idee ja?
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ok gedaan, ze heeft geloof ik wel een enge stalkerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zit hier niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus welk account heeft ze in dit topic?
jijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zijn genoeg fokkers die di kunnen bevestigen @:koen66 @:fogel @:Cherrylips
De mensen die dat via dm doen zijn engerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok gedaan, ze heeft geloof ik wel een enge stalker
Oh heb je die ook nogquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De mensen die dat via dm doen zijn enger
Verwarrende multiquotequote:
Niet om te eten koentjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat ligt wat zwaar op je maag ben ik bang
Oldskoolquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb het wel met potlood in m'n agenda staan
Dat heb je al snel als je elke paar weken een nieuwe ex erbij hebt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje op een ex lijkt ze wel.
je hebt weinig aan een lijst die er niet komenquote:
Alsof iemand daar meer eet dan ikquote:
is EN veel belangrijker EN veel minder werkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt weinig aan een lijst die er niet komen
wie komen er WEL
there comes the monkey out of the sleevequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga stiekem met hem op minimeet
helemaal niet jij ligt ook gewoon als een zak macaroni onder een dekentje te huilen die dag.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Hij weet het nog nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
there comes the monkey out of the sleeve
'ook' ?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
helemaal niet jij ligt ook gewoon als een zak macaroni onder een dekentje te huilen die dag.
Serieus WAT is het hel probleem? Mensen?quote:
Is ver. En eng. Vooral engquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus WAT is het hel probleem? Mensen?
Mensendieheelvervandebewoondewereldwonenmeet?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Ja!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Mensendieheelvervandebewoondewereldwonenmeet?
Ja ik ben geen psych. US wel maar die zou ik niet aanradenquote:
Als een uit de zak gevallen en vergeten aardappel onder de keldertrap.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
helemaal niet jij ligt ook gewoon als een zak macaroni onder een dekentje te huilen die dag.
Ja, wat niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus WAT is het hel probleem? Mensen?
Nwee die worden groen en daar komt een stekel uit omhoogquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een uit de zak gevallen en vergeten aardappel onder de keldertrap.
Stinkt~!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een uit de zak gevallen en vergeten aardappel onder de keldertrap.
Wat?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja net als het urkersleger van Los
Na een poosje klauteren die midden in de nacht uit de kelder en gaan ze op zoek naar uitgeademde koolstofdioxide.quote:
Look ik ga niet aan een dood paard lopen trekken. Als je niet wil dan wil je niet, klaar.quote:
Hopelijk staat hij nog op de oude plek, anders is het wel even raar kijken.quote:
Heul oud! 44 of zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O jij bent wel lekker meegaand. Hoe oud ben jij?
Dit klinkt eng.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een poosje klauteren die midden in de nacht uit de kelder en gaan ze op zoek naar uitgeademde koolstofdioxide.
quote:
Oh waarom durf je dat wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:34 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga wel avondje met rekkie stappen in ensche
Waarom nietquote:
Heb hem net een paar weken geleden verplaatst, dus hoop het nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk staat hij nog op de oude plek, anders is het wel even raar kijken.
een bed dat spontaan door je huis loopt en je iedere avond weer moet zoekenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem net een paar weken geleden verplaatst, dus hoop het niet
Wanneer was jij nou in Nieuwegein? Dat is om de hoek hierquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Look ik ga niet aan een dood paard lopen trekken. Als je niet wil dan wil je niet, klaar.
Maar serieus, je zou het eens moeten proberen. Man wat je dan niet een lol kan hebben![]()
Maar goed vraag anders maar aan @:liesje1979 als je mij niet gelooft hoor
Ja, dan kijk je nog gekker..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem net een paar weken geleden verplaatst, dus hoop het niet
Je bent leuk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Look ik ga niet aan een dood paard lopen trekken. Als je niet wil dan wil je niet, klaar.
Maar serieus, je zou het eens moeten proberen. Man wat je dan niet een lol kan hebben![]()
Klinkt al de helquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een bed dat spontaan door je huis loopt en je iedere avond weer moet zoeken
6-7 maartquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer was jij nou in Nieuwegein? Dat is om de hoek hier
Kijk ik normaal al zo gek dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan kijk je nog gekker..
Oh, ik geloof wel dat het leuk is hoor, maar de afstand en de hoeveelheid mensen is voor mij op dit moment iets te ambitieus.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dát weet ik eigenlijk niet.quote:
Same.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik geloof wel dat het leuk is hoor, maar de afstand en de hoeveelheid mensen is voor mij op dit moment iets te ambitieus.
Ja best, dan nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gast ik heb heel veel gemeetmaar momenteel ben ik ff niet klaar voor groepen mensen
Joh das niks voor mij zo’n meet. Ik kan me goed uiten in publiek, heb alleen al zat dingen.quote:
En liefde.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joh das niks voor mij zo’n meet. Das meer voor vrijgezellen die op zoek zijn naar warmte en gezelligheid.
Ja ik ook niet eigenlijk, zijn in ieder geval nog nooit mensen in blinde paniek gillend weggerend zodra ze mijn kop zagenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dát weet ik eigenlijk niet.
Juk eng!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joh das niks voor mij zo’n meet. Das meer voor vrijgezellen die op zoek zijn naar warmte en gezelligheid.
Oh dat snap ik heus wel hoor. Vind het alleen jammer. Meer nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent leuk.Maar wat je niet snapt is dat mensen ook andere, eigen redenen kunnen hebben om niet te willen meeten. Dat het niet per se om jou draait zeg maar.
Misschien wisten ze dat allemaal goed te verbergenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook niet eigenlijk, zijn in ieder geval nog nooit mensen in blinde paniek gillend weggerend zodra ze mijn kop zagen
Dat heb ik echt al lang niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:34 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga wel avondje met rekkie stappen in ensche
Als je werkelijk 44 bent is dat ook niet zo gek..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al lang niet meer gedaan.
Ontstonden er ook wel eens romances?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
Maar meets zijn over het algemeen wel leuk trouwens. Ook zonder op zoek te zijn naar wat allemaal dan ook. Het is gewoon tof om mensen met wie je soms al jaren babbelt eens in het echt te zien. Herinneringen ophalen van ohja weet je nog dat.... Soms klopt je beeld bij iemand precies en soms is het anders dan je verwacht. Maar altijd leuk. En ik heb heeeeel erg veel gemeet in mijn wilde jaren.
Ja, iedereen hier is echt zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens staat er een filmpje op YT fok meet 2011 ofzoiets
Denk dat iedereen zo is.
Niet weten dat het een grote orgie isquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ontstonden er ook wel eens romances?
Lol, dat was een fake van een of andere Amerikaanse bijeenkomst ergens. Ik dacht dat iedereen dat onderhand wel wist en niemand er nog serieus intrapte.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens staat er een filmpje op YT fok meet 2011 ofzoiets
Denk dat iedereen zo is.
En gesmolten pindakaaschocola die ik naast de kachel had gelegd.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Elvi het volgende:
@:CherryLips die boot dreef volgens mij op zn eigen stof. En ik daardoor op mn snot.
Zelfs toen durfde je er al niet heen te gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Vroeger had je nog wel wilde verhalen van Castanova en She
Elviquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Elvi het volgende:
@:CherryLips die boot dreef volgens mij op zn eigen stof. En ik daardoor op mn snot.
Jawel. Maar vooral eigenlijk altijd heel erg veel lol.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ontstonden er ook wel eens romances?
Haha, nee, dat is waar. Ik zou ook niet weten welke cafés tegenwoordig nog een beetje te doen zijn in Enschede. Er is best veel veranderd.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als je werkelijk 44 bent is dat ook niet zo gek..
Dat ik een meute soort van aliens heb ontdekt op het universum wide webquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier is echt zo.
ditquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel. Maar vooral eigenlijk altijd heel erg veel lol.
Je weet me wel goed te verkopen vanavond hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien wisten ze dat allemaal goed te verbergen
Een soort Buda's in de dop:
Aah zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol, dat was een fake van een of andere Amerikaanse bijeenkomst ergens. Ik dacht dat iedereen dat onderhand wel wist en niemand er nog serieus intrapte.
alleen bij m'n allerlaatste meet had ik ongemerkt kennelijk echt teveel opquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen gewoon katlam en dan maar dingen doen waar je spijt van krijgt allen
is voor mij ook alweer voor corona. Het stikt er nu van de jonge lui voel ik mij ook bejaard bijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, nee, dat is waar. Ik zou ook niet weten welke cafés tegenwoordig nog een beetje te doen zijn in Enschede. Er is best veel veranderd.
Geen ideequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen bij m'n allerlaatste meet had ik ongemerkt kennelijk echt teveel op
Pistool, messen en pepperspray meenemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, nee, dat is waar. Ik zou ook niet weten welke cafés tegenwoordig nog een beetje te doen zijn in Enschede. Er is best veel veranderd.
Dat is op zich ook wel een goede samenvatting ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen gewoon katlam en dan maar dingen doen waar je spijt van krijgt allen
mijne afgelopen decemberquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen ideeMijn laatste grootschalige fokmeet was van 2014
Welke was dat?!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen bij m'n allerlaatste meet had ik ongemerkt kennelijk echt teveel op
Ja, dat gaat helemaal goed komenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet me wel goed te verkopen vanavond he
Pst maisjuh 7,50 voor ldtdingesquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helemaal goed komen
die is er toch niet meer?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
En dan aan het eind altijd dansen in de Stairway.
Das niet 40 plusquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jongste was een jaar of 28 dus dat valt reuze mee
Geen handen en geen neus en we weten niet of het nu een mannetje of een vrouwtje is.quote:
Dan ga ik nu toch echt slapen voordat je weer iets bedenktquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helemaal goed komen
Wat onhandig. Denk dan kunnen we wel een biertje pakken maar dat zijn onhandige dagen voor mijquote:
Bestaat dat niet meer?quote:
Ik ben niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen handen en geen neus en we weten niet of het nu een mannetje of een vrouwtje is.
Dan ist eennstomme naamquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is dan ook geen harde eis he op dat subforum
https://www.ad.nl/utrecht(...)it-utrecht~ab6c3e9e/quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bestaat dat niet meer?Toch een stukje fok sentiment wat dan weg is. Man man man, wat een meets heb ik daar gehad. Altijd chaos.
"Oeps."quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik nu toch echt slapen voordat je weer iets bedenkt
Die bestaat niet meerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
En dan aan het eind altijd dansen in de Stairway.
gemiddeld wel hoger dan hier dat welquote:
Nah, op de terrassen van de Oude Markt valt het wel mee 's avonds, maar dat is ook niet echt stappen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
is voor mij ook alweer voor corona. Het stikt er nu van de jonge lui voel ik mij ook bejaard bij
Naja dan op de vreetmeet tochquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat onhandig. Denk dan kunnen we wel een biertje pakken maar dat zijn onhandige dagen voor mij
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pistool, messen en pepperspray meenemen.
True! Maar daar ben ik niet zo goed inquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, op de terrassen van de Oude Markt valt het wel mee 's avonds, maar dat is ook niet echt stappen natuurlijk.
zitten op een terras niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
True! Maar daar ben ik niet zo goed in
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/utrecht(...)it-utrecht~ab6c3e9e/
Ik ga alleen nog geen langdurige relatie aan met dit topicquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer dr steeds hierheen te lokken.
lange relaties zijn toch kutquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga alleen nog geen langdurige relatie aan met dit topic
Je moet kunnen stuiteren?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
True! Maar daar ben ik niet zo goed in
Is ook niet aan te raden, iedereen raakt hier uiteindelijk werkloos, doelloos thuisquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vanavond nog langs die nieuwe tent gelopen die er zit maar het nodigt ook totaal niet uitquote:
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook niet aan te raden, iedereen raakt hier uiteindelijk werkloos, doelloos thuis
Vindt mevrouw Koen dat ookquote:
Nou stuiteren niet maar ik vind een terras echt een moeilijk iets. Wilde je dat op de minimeet doen?quote:
gezien de discussies en ruzies dit weekend zou het me niet verbazenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou stuiteren niet maar ik vind een terras echt een moeilijk iets. Wilde je dat op de minimeet doen?
Straks maak ik je mijn fokman zo lekker meegaandquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]Nou, de minimeet was jouw idee. Ik had het verder niet ingevuld.
haha succes daarmeequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Straks maak ik je mijn fokman zo lekker meegaand
Vuurwerk? Waarvoorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar eens afronden. Nog steeds vuurwerk hier
Je hebt één van mijn karaktertrekken al snel in de gaten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Straks maak ik je mijn fokman zo lekker meegaand
Er is een meet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt één van mijn karaktertrekken al snel in de gaten.
Mijn bed wordt op dit moment opgewarmd door de kat.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor boeltje wordt al opgewamd
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt één van mijn karaktertrekken al snel in de gaten.
Oefquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezien de discussies en ruzies dit weekend zou het me niet verbazen
Een purrectrische dekenquote:Op zondag 29 januari 2023 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn bed wordt op dit moment opgewarmd door de kat.Straks tussen de haren liggen.
Nou als ik eenmaal in bed lig ga ik slapen ookquote:
Deze is een beetje zurig, op zich niet verkeerd, maar ik denk niet dat ik het nog een keer zou kopen.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan me niet zo heel goed herinneren hoe dat smaakt.
Dan maar zonder gaan slapenquote:
Ja, nee, deels. Een beetje?quote:
Ik ga het een keer proberen voor de grap.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze is een beetje zurig, op zich niet verkeerd, maar ik denk niet dat ik het nog een keer zou kopen.
En er zit gerst in.
Gewoon mobiel?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijg je geen scheve nek van FOK!-en in bed?
Zoals het hoortquote:
Oh? Ik dacht Senn en Recs.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Recce en Liesje gaan minimeetennou prima leuk toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |