Als je werkelijk 44 bent is dat ook niet zo gek..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al lang niet meer gedaan.
Ontstonden er ook wel eens romances?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
Maar meets zijn over het algemeen wel leuk trouwens. Ook zonder op zoek te zijn naar wat allemaal dan ook. Het is gewoon tof om mensen met wie je soms al jaren babbelt eens in het echt te zien. Herinneringen ophalen van ohja weet je nog dat.... Soms klopt je beeld bij iemand precies en soms is het anders dan je verwacht. Maar altijd leuk. En ik heb heeeeel erg veel gemeet in mijn wilde jaren.
Ja, iedereen hier is echt zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens staat er een filmpje op YT fok meet 2011 ofzoiets
Denk dat iedereen zo is.
Niet weten dat het een grote orgie isquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ontstonden er ook wel eens romances?
Lol, dat was een fake van een of andere Amerikaanse bijeenkomst ergens. Ik dacht dat iedereen dat onderhand wel wist en niemand er nog serieus intrapte.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens staat er een filmpje op YT fok meet 2011 ofzoiets
Denk dat iedereen zo is.
En gesmolten pindakaaschocola die ik naast de kachel had gelegd.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Elvi het volgende:
@:CherryLips die boot dreef volgens mij op zn eigen stof. En ik daardoor op mn snot.
Zelfs toen durfde je er al niet heen te gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Vroeger had je nog wel wilde verhalen van Castanova en She
Elviquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Elvi het volgende:
@:CherryLips die boot dreef volgens mij op zn eigen stof. En ik daardoor op mn snot.
Jawel. Maar vooral eigenlijk altijd heel erg veel lol.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ontstonden er ook wel eens romances?
Haha, nee, dat is waar. Ik zou ook niet weten welke cafés tegenwoordig nog een beetje te doen zijn in Enschede. Er is best veel veranderd.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als je werkelijk 44 bent is dat ook niet zo gek..
Dat ik een meute soort van aliens heb ontdekt op het universum wide webquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier is echt zo.
ditquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel. Maar vooral eigenlijk altijd heel erg veel lol.
Je weet me wel goed te verkopen vanavond hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien wisten ze dat allemaal goed te verbergen
Een soort Buda's in de dop:
Aah zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol, dat was een fake van een of andere Amerikaanse bijeenkomst ergens. Ik dacht dat iedereen dat onderhand wel wist en niemand er nog serieus intrapte.
alleen bij m'n allerlaatste meet had ik ongemerkt kennelijk echt teveel opquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen gewoon katlam en dan maar dingen doen waar je spijt van krijgt allen
is voor mij ook alweer voor corona. Het stikt er nu van de jonge lui voel ik mij ook bejaard bijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, nee, dat is waar. Ik zou ook niet weten welke cafés tegenwoordig nog een beetje te doen zijn in Enschede. Er is best veel veranderd.
Geen ideequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen bij m'n allerlaatste meet had ik ongemerkt kennelijk echt teveel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |