Oh waarom durf je dat wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:34 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga wel avondje met rekkie stappen in ensche
Waarom nietquote:
Heb hem net een paar weken geleden verplaatst, dus hoop het nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk staat hij nog op de oude plek, anders is het wel even raar kijken.
een bed dat spontaan door je huis loopt en je iedere avond weer moet zoekenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem net een paar weken geleden verplaatst, dus hoop het niet
Wanneer was jij nou in Nieuwegein? Dat is om de hoek hierquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Look ik ga niet aan een dood paard lopen trekken. Als je niet wil dan wil je niet, klaar.
Maar serieus, je zou het eens moeten proberen. Man wat je dan niet een lol kan hebben![]()
Maar goed vraag anders maar aan @:liesje1979 als je mij niet gelooft hoor
Ja, dan kijk je nog gekker..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem net een paar weken geleden verplaatst, dus hoop het niet
Je bent leuk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Look ik ga niet aan een dood paard lopen trekken. Als je niet wil dan wil je niet, klaar.
Maar serieus, je zou het eens moeten proberen. Man wat je dan niet een lol kan hebben![]()
Klinkt al de helquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een bed dat spontaan door je huis loopt en je iedere avond weer moet zoeken
6-7 maartquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer was jij nou in Nieuwegein? Dat is om de hoek hier
Kijk ik normaal al zo gek dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan kijk je nog gekker..
Oh, ik geloof wel dat het leuk is hoor, maar de afstand en de hoeveelheid mensen is voor mij op dit moment iets te ambitieus.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dát weet ik eigenlijk niet.quote:
Same.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik geloof wel dat het leuk is hoor, maar de afstand en de hoeveelheid mensen is voor mij op dit moment iets te ambitieus.
Ja best, dan nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gast ik heb heel veel gemeetmaar momenteel ben ik ff niet klaar voor groepen mensen
Joh das niks voor mij zo’n meet. Ik kan me goed uiten in publiek, heb alleen al zat dingen.quote:
En liefde.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joh das niks voor mij zo’n meet. Das meer voor vrijgezellen die op zoek zijn naar warmte en gezelligheid.
Ja ik ook niet eigenlijk, zijn in ieder geval nog nooit mensen in blinde paniek gillend weggerend zodra ze mijn kop zagenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dát weet ik eigenlijk niet.
Juk eng!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joh das niks voor mij zo’n meet. Das meer voor vrijgezellen die op zoek zijn naar warmte en gezelligheid.
Oh dat snap ik heus wel hoor. Vind het alleen jammer. Meer nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent leuk.Maar wat je niet snapt is dat mensen ook andere, eigen redenen kunnen hebben om niet te willen meeten. Dat het niet per se om jou draait zeg maar.
Misschien wisten ze dat allemaal goed te verbergenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook niet eigenlijk, zijn in ieder geval nog nooit mensen in blinde paniek gillend weggerend zodra ze mijn kop zagen
Dat heb ik echt al lang niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:34 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga wel avondje met rekkie stappen in ensche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |