'ook' ?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
helemaal niet jij ligt ook gewoon als een zak macaroni onder een dekentje te huilen die dag.
Serieus WAT is het hel probleem? Mensen?quote:
Is ver. En eng. Vooral engquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus WAT is het hel probleem? Mensen?
Mensendieheelvervandebewoondewereldwonenmeet?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga stiekem met hem op minimeet
Ja!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Mensendieheelvervandebewoondewereldwonenmeet?
Ja ik ben geen psych. US wel maar die zou ik niet aanradenquote:
Als een uit de zak gevallen en vergeten aardappel onder de keldertrap.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
helemaal niet jij ligt ook gewoon als een zak macaroni onder een dekentje te huilen die dag.
Ja, wat niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus WAT is het hel probleem? Mensen?
Nwee die worden groen en daar komt een stekel uit omhoogquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een uit de zak gevallen en vergeten aardappel onder de keldertrap.
Stinkt~!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een uit de zak gevallen en vergeten aardappel onder de keldertrap.
Wat?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja net als het urkersleger van Los
Na een poosje klauteren die midden in de nacht uit de kelder en gaan ze op zoek naar uitgeademde koolstofdioxide.quote:
Look ik ga niet aan een dood paard lopen trekken. Als je niet wil dan wil je niet, klaar.quote:
Hopelijk staat hij nog op de oude plek, anders is het wel even raar kijken.quote:
Heul oud! 44 of zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O jij bent wel lekker meegaand. Hoe oud ben jij?
Dit klinkt eng.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een poosje klauteren die midden in de nacht uit de kelder en gaan ze op zoek naar uitgeademde koolstofdioxide.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |